XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Ik ga voor FabulaActaEst

Waarom? Een burger wordt nooit keihard verdedigd, maar meer met een idee van mogelijk onschuldig enzo. Bij iedere stem op Fabulaestact komt er een extra op vincenzio. 1 van de twee of beide zal/zullen dan in een cult kamp zitten gok ik. Hopelijk gok ik goed.

Dan komt er nu du seen stem op mij bij :')

Guts pls

Ik had hem uitgenodigd om mee te gamen hier en hij post nu niets :mad:

Guts is nooit echt heel actief volgens mij, maar is nu ook wel rustig inderdaad.

proberen jullie de aandacht van vincenzio of fabula af te halen ?

proberen jullie de aandacht van vincenzio of fabula af te halen ?

Nee hoor, integendeel.
Ik zat vanmiddag te denken om mee op Vince te gaan.
Maar Fabula is mij ook best, heb van alle 2 geen hoge hoed op.
Mijn stem staat nu nog op Supersized, maar is niet echt nuttig lijkt het.

Het ziet er naar uit dat het slecht gaat aflopen voor mij. Jammer, want ik kan er niet echt iets tegen in brengen. De burgers gaan het zich echter wel beklagen :).

Ja je ziet toch dat er staat ik wil..
er staat niet: ik wil????

Ik geef alleen opties aan, mocht iedereen op iemand anders gaan heeft het geen zin om alleen op iemand te stemmen he..

Ik wil jouw er gewoon uit hebben, simpel

Precies, je gaat mee met de meerderheid ;)

Misschien zelf voor iemand gaan en anderen mee proberen te krijgen ipv een afwachtende houding?

Als je mij er uit wilt hebben moet je op mij stemmen, maar genoeg stemmen krijg je toch niet.

Good luck:D

Wat waren nu weer de regels over wat je mag vertellen? Voor dat je officieel dood bent mag je alles vertellen, niet?

• Topic Starter Topic Starter
Krimlooo brak vorig spel toch geen regels met wat hij vlak voor zijn dood vertelde?

Guts pls

Ik had hem uitgenodigd om mee te gamen hier en hij post nu niets :mad:

sorry baardmans, maar net zoals bij vorig spel heb ik maandag tot vrijdag vollebak les, dus ik kan niks volgen dan, vergeef mij crossfit master

zeg me beter op wie ik moet stemmen nu

Iemand toevallig een tussenstand?

Is nu dus tussen Vincenzio en Fabula, en waarom word Penose ook alweer verdacht?

sorry baardmans, maar net zoals bij vorig spel heb ik maandag tot vrijdag vollebak les, dus ik kan niks volgen dan, vergeef mij crossfit master

zeg me beter op wie ik moet stemmen nu

Op Vincenzio. Geloof me, je gaat het je echt niet beklagen.

Vanwaar de massale stemming op Vince?

• Topic Starter Topic Starter
Krimlooo brak vorig spel toch geen regels met wat hij vlak voor zijn dood vertelde?

Ik wil dat persoonlijk zelf niet hebben in mijn spel dat er openlijk door de persoon zelf zijn rol of dat van anderen word besproken. Tenzij het in een uitleg naar een hint staat. Geldt dan ook voor de rol van het meisje overigens.

ik vind fabula een betrouwbaar persoon, hij is lief

vincenzio

hij is toch altijd cult

Terug
Naar boven