Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

vincenzio dan maar.

Ik hoop nu echt wel dat Vincenzio een cult is, zo niet ga ik me morgen waarschijnlijk nog harder moeten verdedigen :p.

Heb nu al zin in t verhaal, sjonge jonge :")

Dan laat ik mijn stem op Supersized ook maar staan :)

supersized

Ga ik maar weer terug op supersized. Ik roep jullie op ook op hem te stemmen. Jullie maken anders een fout.

Trouwens, de enige argumentatie bij het stemmen op mij is dat ik gister niet stemde, terwijl ik dit al duidelijk heb verklaard?

supersized

Ga ik maar weer terug op supersized. Ik roep jullie op ook op hem te stemmen. Jullie maken anders een fout.

Trouwens, de enige argumentatie bij het stemmen op mij is dat ik gister niet stemde, terwijl ik dit al duidelijk heb verklaard?

Moesten er genoeg mensen op Supersized stemmen, dan zou ik meteen meegaan. Ik verdenk hem namelijk meer van cult zijn dan dat ik jou verdenk. Het probleem is echter dat wanneer slechts enkele mensen een stem op jou in een stem op Supersized veranderen, mijn leven in gevaar komt.

Ik voel een treintje opkomen :p

Even snel stemmen, geen tijd om alles door te lezen. Ga wel mee in vincenzio

Wel een beetje tegen m'n principe in want zie zelf de hint niet en niemand die op m'n vraag voor cliffs naar de hints reageerde.

Misschien straks nog even spieken hier en anders lees ik het morgen..

Tijd voor een verhaaltje !!

• Topic Starter Topic Starter
verhaal dag 2

Verhaal dag 2

De huurmoordenaar liep tevreden door de stad heen na zijn moord op de lijfwacht van don Sonny die zich al stukken minder onaantastbaar voelde. Het deed hem goed de held van het volk te zijn.

Echter was het volk hem minder goed gezind, het gerucht kwam uit dat hij een politieagent in eerste instantie wilde vermoorden en dat kwam het duur te staan toen hij werd gescreend door de geheime dienst. De huurmoordenaar werd in een schijnproces al snel een misdadiger tegen het volk. Zijn straf werd al snel duidelijk: Het vermoorden van al die mensen in zijn loopbaan kon niet ongemerkt blijven.

Hij werd op old sparky gezet en het was al snel met hem gedaan:

leeftijd van de 2 dons is hoger dan gemiddeld

http://www.youtube.com/watch?v=DL1vtdaKlsk&hd=1

Vincenzio is dood

hij was de huurmoordenaar

Alle nachtrollen mogen mij nu pmen

Laatst bewerkt:
K*t :(

Sukkels :")

Jezus, had zichzelf wel beter mogen verdedigen met zo'n rol... ???
Klote zeg.

Maarja, als nou de meester (ik dus :cool:) Supersized stem, en ook sjak trekzak (Unknown :p) dan moeten jullie toch genoeg weten?

Grapje Unknown, morgen geen treintje tegen mij starten.
Ik zou nog een foto krijgen :D

****, die huurmoordenaar was wel een nuttige rol. En nu gaat de chaos losbarsten.

Damit, een rol die we eigenlijk niet konden missen :/

Het is ook geen ramp hoor. Deze nacht mocht hij toch niks doen en in nacht 1 hadden we mazzel dat een van de jagers hem op het goede spoor zette.
Misschien besparen we ons op deze manier juist wel wat burgerdoden.

Neen, bij Jimbooo heeft hij zijn nut al bewezen.

Terug
Naar boven