AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Is dit niet een burgerrol? Rare move dan penose

Het is nog altijd maar een theorie, maar kom er toch even op terug.

Stemming ging tussen Fabula en Jorgy. Lloyd geeft aan dat Jorgy verraden is door zijn mede-cults. Sowieso is Fabula dan de meest waarschijnlijke cult om op Jorgy te stemmen omdat hij er anders zelf uit zou zijn gegaan.

Maar het is in mijn ogen zelfs mogelijk dat alle cults op Jorgy zijn gegaan om Fabula te redden. Eén van die twee zou gaan en misschien dachten ze dat Jorgy door de vorige game zo besmet was dat hij er sowieso snel uit zou zijn gegaan.

Vincenzio vind ik ook zeker een goede optie wegens het feit dat hij gisteren helemaal niet gestemd heeft, maar ik ga voorlopig toch op FabulaActaEst.

Had vorige pagina een prima verklaring voor t niet stemmen.

Ik wil wel mee op fabulaactaest

Ik ga het voorlopig op Vincenzio houden. Fabula zou kunnen, maar ik wil de kans niet nemen. Vincenzio is uiteraard ook niet zeker, maar lijkt me waarschijnlijker. Ook doordat hij en IMBA, die ik beide als mogelijke cult van Henry heb staan, samen een stemming op Supersized begonnen zijn als enige twee voorlopig. Ook dat kan toeval zijn, maar dat zijn dan al 2 mogelijke aanwijzingen naar Vincenzio toe.

edit: lol, net op het moment dat ik dit post, verandert Vincenzio zijn stem :p Nuja, ik blijf er voorlopig toch bij. Niets persoonlijks.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 17:14 ----------

Had vorige pagina een prima verklaring voor t niet stemmen.

Ik wil wel mee op fabulaactaest

Het gaat er in dit geval niet om of je een excuus had om niet te stemmen. Ik geloof je best.
Het gaat er om dat er aangegeven is dat de cults niets gedaan hebben om Jorgyboy te redden, en jij hebt niet gestemd dus kan dat mogelijk betekenen dat jij een van die cults bent. Of je dan een goede reden had om niet te stemmen, maakt dan eigenlijk niet uit.

Laatst bewerkt:
Wil gewoon wat meer input van je zien.
Vind je altijd een goede speler.
Mocht je niet in hetzelfde team als ik zitten heb ik je er het liefst zo snel mogelijk uit.
Eerlijke zaak toch?
Daarbij heb je lang zat aan je pik getrokken, de blaren zullen er inmiddels wel aanhangen. :p

Je hoeft niet zo subtiel te zijn hoor. Zal je strax een pm sturen met een naaktfoto.

Altijd van jou, cults lijken zich nu goed te verstoppen tussen de burgers volgens mij.

Tx, maar is niet geheel terecht. Zit er net als iedereen ook wel eens naast.

En het is nu imo wat lastiger om de cults eruit te halen omdat de cults nu ook gewoon op zoek kunnen gaan naar cult. Weliswaar van het andere team, maar daardoor zullen hun posts 9 van 10 keer wel met oprechtheid geschreven zijn en valt er vrij weinig uit hun posts te halen. Meestal kun je aan de zinsconstructie wel zin of de post gelogen is of niet, echter wordt dat nu een stuk lastiger.

Maar er worden altijd sporen achter gelaten.

Klein, daar heb je absoluut gelijk in.

Maar hoe groot is de kans dat er in ronde één een cult en een niet-cult zo goed als evenveel stemmen krijgen en de cult er uitgestemd wordt doordat zijn collega-cults niks doen of zich aansluiten bij de stemmen op de cult?
Ook niet groot en toch is dat het alternatieve scenario.

De stemming tussen jorgyboy en fabula was sowieso bizar, als je de verhalen en jorgyboy zijn reacties (weet wel niet hoe geloofwaardig die zijn) leest ben ik geneigd van te denken dat de cults verdeeld hebben gestemt. De cults zijn volgens mij met drie (de don ga ik niet meerekenen omdat die geen idee heeft van wie wat is) dus heel veel kunnen ze niet doen.

Andere piste:

De stemmen op Fabula zijn pas echt op gang gekomen nadat er al een aantal stonden op jorgyboy dus misschien hebben ze gewoon te laat wat proberen te forceren?

De stemming tussen jorgyboy en fabula was sowieso bizar, als je de verhalen en jorgyboy zijn reacties (weet wel niet hoe geloofwaardig die zijn) leest ben ik geneigd van te denken dat de cults verdeeld hebben gestemt. De cults zijn volgens mij met drie (de don ga ik niet meerekenen omdat die geen idee heeft van wie wat is) dus heel veel kunnen ze niet doen.

Andere piste:

De stemmen op Fabula zijn pas echt op gang gekomen nadat er al een aantal stonden op jorgyboy dus misschien hebben ze gewoon te laat wat proberen te forceren?

Die indruk had ik ook. Na de stem van jimboo op mij (cult) ging het ineens heel erg snel en toen ik wat later dit topic checkte had ik ineens al meerdere stemmen tegen mij. Redenen werden er niet gegeven, enkel dat er de eerste dag nu eenmaal iemand uit moet.

Andere piste:

Met dat laatste heb je een goed punt, dus er kan inderdaad een streep door de theorie dat alle cults op Jorgy gestemd hebben. Dat is erg onwaarschijnlijk.

Nieuwe theorie wordt dan dat de cults verdeeld hebben gestemd, waarvan er nog altijd minimaal eentje op Jorgy gestemd moet hebben (want "verraad"). Dan vind ik Fabula nog steeds de meest waarschijnlijke optie voor deze laatste rol.
Laat mijn stem voorlopig staan maar ben absoluut niet zeker.

En nu wordt een dubbelzinnig geschreven stukje tekst van Lloyd opnieuw tegen mij gebruikt om een tweede keer een cult te redden door op mij te stemmen.

Met dat laatste heb je een goed punt, dus er kan inderdaad een streep door de theorie dat alle cults op Jorgy gestemd hebben. Dat is erg onwaarschijnlijk.

Nieuwe theorie wordt dan dat de cults verdeeld hebben gestemd, waarvan er nog altijd minimaal eentje op Jorgy gestemd moet hebben (want "verraad"). Dan vind ik Fabula nog steeds de meest waarschijnlijke optie voor deze laatste rol.
Laat mijn stem voorlopig staan maar ben absoluut niet zeker.

Mja, een lijstje afgaan omdat er zeker één cult moet tussen zitten vind ik iets te pover om mijn stem ervoor te wisselen. Ik denk dat de vincenzio hint meer kans heeft om te kloppen en anders hangt penose.

En nu wordt een dubbelzinnig geschreven stukje tekst van Lloyd opnieuw tegen mij gebruikt om een tweede keer een cult te redden door op mij te stemmen.
Nu ga je toch de mist in jonge vriend.

Ik ben nu degene die zogenaamd Vincenzio probeert te redden, maar ik probeerde gisteren niet om Jorgyboy te redden. Mocht ik dat wel geprobeerd hebben dan was jij er gewoon uitgegaan.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 17:31 ----------

Mja, een lijstje afgaan omdat er zeker één cult moet tussen zitten vind ik iets te pover om mijn stem ervoor te wisselen. Ik denk dat de vincenzio hint meer kans heeft om te kloppen en anders hangt penose.
???

Nu ga ik zeker niet meer op Vincenzio stemmen.

Ik ben nu degene die zogenaamd Vincenzio probeert te redden, maar ik probeerde gisteren niet om Jorgyboy te redden. Mocht ik dat wel geprobeerd hebben dan was jij er gewoon uitgegaan.

???

Penose was de eerste die met de enzo hint naar boven kwam. Met hangen weet je wel wat ik bedoel, heeft zich dan verdacht gemaakt.

???

Mijn opmerking was algemeen bedoeld, niet naar iemand specifiek toe. Maar ik kan het feit dat ik burger ben ook niet echt bewijzen. De manier waarop Lloyd dat stukje tekst heeft geschreven maakt me inderdaad verdacht.

Vincenzio

Jezus ik snap er weer geen reet van..

ik blijf op vincenzio

Ik ga voor FabulaActaEst

Waarom? Een burger wordt nooit keihard verdedigd, maar meer met een idee van mogelijk onschuldig enzo. Bij iedere stem op Fabulaestact komt er een extra op vincenzio. 1 van de twee of beide zal/zullen dan in een cult kamp zitten gok ik. Hopelijk gok ik goed.

Ik ga voor FabulaActaEst

Waarom? Een burger wordt nooit keihard verdedigd, maar meer met een idee van mogelijk onschuldig enzo. Bij iedere stem op Fabulaestact komt er een extra op vincenzio. 1 van de twee of beide zal/zullen dan in een cult kamp zitten gok ik. Hopelijk gok ik goed.

Je gokt verkeerd, erewoord!

Terug
Naar boven