AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

als je het balletje kaatst Vince, krijg je hem keihard terug:roflol:

Waarom informeer je daar naar dan?

Om te kunnen "bewijzen" dat ik geen cult ben. Maar ik ga het niet doen, want ik ga Lloyds spel niet verpesten. Wat Krimlooo vorig spel deed was inderdaad niet specifiek. Ik kan dus ook niet meer uitleggen waarom ik er naar informeerde, want dan verklap ik dingen.

Waarom dan?
Klein beetje onderbouwing is wel nice.

Omdat ik er anders zelf uit lig? Dat lijkt me toch een verdomd goede reden :D. Van mezelf weet ik dat ik burger ben, van Vincenzio niet. Dan is de keuze snel gemaakt.

Tussenstand? En cliff van de hints. Heb geprobeerd alles bij te houden vandaag maar heb het idee eea gemist te hebben.

Kom zelf niet verder dan de whisky voor Sanca en ook Woopy begreep ik. Maar is beetje weinig. In het begin is het voor mij 1 onduidelijke brij pfff.

Als jij bent wie je zegt dat je bent tik je nu een voorzet binnen, in je eigen goal.

Ik zie jullie wel na het verhaal :)

quote even het stukje waarin ik aangeef wie ik ben :haha:

:wave::wave:

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 20:44 ----------

ben offline beste luitjes, lees het morgen wel. de ballen.

Ik stem Supersized

Fabula is gok ik de gek.
Ben er nu niet aan toe gekomen alles door te nemen, maar dit zal ik vannacht doen. Srs.

Dan ben ik morgen gewoon actief, excuses in ieder geval voor m'n inactiviteit.

Ik stem Supersized

Fabula is gok ik de gek.
Ben er nu niet aan toe gekomen alles door te nemen, maar dit zal ik vannacht doen. Srs.

Dan ben ik morgen gewoon actief, excuses in ieder geval voor m'n inactiviteit.

:(

Ik vind het echt bizar dat uitgerekend ik verdacht ben:

Jimbo zijn stem op mij bij de vorige stemronde:

fabulaactaest lijkt me wel verstandig
(18:48)

Reden?

bang dat ie jou eruit stemt? :roflol:

maar ff srs stem fabula, je zult er geen spijt van hebben.

Daarna UnknownDBB:

Ik ben het met je eens,
Fabulactaest

Eens met wat? Jimboooo heeft geen reden aangegeven.

=> Tweede persoon zonder reden.

Daarna een stem van Jorgy om zichzelf te redden. Begrijpelijk, MAAR hij was wel cult:

:roflol:

Wauter en Alley allebei nog een beetje slechtgezind omdat ik vorige keer een eikel was, zetten de stemming mijn richting uit, maar gaan dan zelf een andere kant uit. En toch heb ik 4 stemmen. :o

Cult votes much? :p

Kan het wel begrijpen dat je me eruit kickt vanwege vorige game, maar toch, probeer dan aub met een hint te komen en het een beetje te verdoezelen. Gewoon omwille van revenge is een beetje lame.

Anyway, FabulaActaEst dan maar zeker?

Al wil ik wel Unknown volgen, als er iemand een burger uit weet te pikken nu is hij het wel.

Moesten Jorgy en ik cult zijn uit hetzelfde kamp, dan hadden we toch gemakkelijk met onze mede cults op een andere persoon kunnen gaan in plaats van op elkaar te stemmen?

FabulaActaEst

omdat ik Jorgy cool vind

Weer een erg goede reden. Dankjewel supersized.

FabulaActaEst omdat ze jorgy weer plagen

Weer een stem op mij zonder echte reden.

Ik had het gevoel dat Jimbooo probeerde cult treintje t starten, en het was een treintje dat nog redelijk goed leek te lukken Om de een of andere reden had hij het “aannemelijk” gemaakt dat er niets raars was om zonder goede reden op mij te stemmen. Niemand vond dit blijkbaar vreemd.

Laatst bewerkt:
Vincenzio

Ben al met al niet overtuigd genoegd van mijn eigen theorie omtrent Fabula. En Unknown stemde gisteren wel op hem en vandaag niet meer, dus die heeft ook niks op hem om de doorslag te geven.

vicenzio

Wat fabula zegt over culttreintje is trouwens wel zeer verdacht...
Lijkt me dat we volgende ronde op Unknown moeten gaan of Jimboo

Ben weer thuis, twijfel nu ook srs aan fabula. Lijkt oprecht t te menen, maar de spellen zijn altijd mind****:roflol: 1vd2 moet gewoon cult zijn. Aangezien ik Sanca verdenk van cult, is de kans aanwezig dat fabula dan burger is en dat vincenzio dan een cult is. Hmm mogelijk wisselen

Ben weer thuis, twijfel nu ook srs aan fabula. Lijkt oprecht t te menen, maar de spellen zijn altijd mind****:roflol:
Dit probleem heb ik ook al vaak gehad. Als iemand zegt "Ik ben echt geen cult" ben ik altijd geneigd hem te geloven.

Blijkt achteraf echter vaak niet te kloppen.

Link?
Heb serieus 7 keer het topic overgezocht..

Gewoon in de openingspost onder de in het vet gedrukte titel "De rollen" misschien ??? Kan je toch niet missen ???

Anyway, ben er terug. Vincenzio aan de leiding zie ik.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 21:16 ----------

vicenzio

Wat fabula zegt over culttreintje is trouwens wel zeer verdacht...
Lijkt me dat we volgende ronde op Unknown moeten gaan of Jimboo

Jimbooo is reeds dood.

Wat scheelt er met jou, ben je ziek ofzo? Eerst vind je de rollen in mijn vorig spel niet en nu heb je gemist dat Jimbooo dood is. Wel een beetje aandachtig blijven he :D

Jimbooo was wel cult, daar moet je Weightboy toch credits voor geven.

Heeft er iemand de stemming bijgehouden?

Precies, je gaat mee met de meerderheid ;)

Misschien zelf voor iemand gaan en anderen mee proberen te krijgen ipv een afwachtende houding?

Als je mij er uit wilt hebben moet je op mij stemmen, maar genoeg stemmen krijg je toch niet.

Good luck:D

Lul niet ik stemde gister op vincenzio

Vandaag ga ik wel mee met de rest maar blijf gewoon bij mijn stem van gister
vincenzio

Terug
Naar boven