supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je het balletje kaatst Vince, krijg je hem keihard terug![]()

. Van mezelf weet ik dat ik burger ben, van Vincenzio niet. Dan is de keuze snel gemaakt.Als jij bent wie je zegt dat je bent tik je nu een voorzet binnen, in je eigen goal.
Ik zie jullie wel na het verhaal![]()

Ik stem Supersized
Fabula is gok ik de gek.
Ben er nu niet aan toe gekomen alles door te nemen, maar dit zal ik vannacht doen. Srs.
Dan ben ik morgen gewoon actief, excuses in ieder geval voor m'n inactiviteit.

(18:48)
bang dat ie jou eruit stemt?
maar ff srs stem fabula, je zult er geen spijt van hebben.
Wauter en Alley allebei nog een beetje slechtgezind omdat ik vorige keer een eikel was, zetten de stemming mijn richting uit, maar gaan dan zelf een andere kant uit. En toch heb ik 4 stemmen.
Cult votes much?
Kan het wel begrijpen dat je me eruit kickt vanwege vorige game, maar toch, probeer dan aub met een hint te komen en het een beetje te verdoezelen. Gewoon omwille van revenge is een beetje lame.
Anyway, FabulaActaEst dan maar zeker?
Al wil ik wel Unknown volgen, als er iemand een burger uit weet te pikken nu is hij het wel.
Dit probleem heb ik ook al vaak gehad. Als iemand zegt "Ik ben echt geen cult" ben ik altijd geneigd hem te geloven.Ben weer thuis, twijfel nu ook srs aan fabula. Lijkt oprecht t te menen, maar de spellen zijn altijd mind****![]()
Kan je toch niet missen 
vicenzio
Wat fabula zegt over culttreintje is trouwens wel zeer verdacht...
Lijkt me dat we volgende ronde op Unknown moeten gaan of Jimboo

vicenzio
Wat fabula zegt over culttreintje is trouwens wel zeer verdacht...
Lijkt me dat we volgende ronde op Unknown moeten gaan of Jimboo

Jimbooo was wel cult, daar moet je Weightboy toch credits voor geven.
Ja, maar Weightboy stelt zojuist ook voor om op hem te stemmen.Waarom, het was toch krimlo die op jimbooo had gestemt?
Precies, je gaat mee met de meerderheid
Misschien zelf voor iemand gaan en anderen mee proberen te krijgen ipv een afwachtende houding?
Als je mij er uit wilt hebben moet je op mij stemmen, maar genoeg stemmen krijg je toch niet.
Good luck![]()
Lul niet ik stemde gister op vincenzio
Vandaag ga ik wel mee met de rest maar blijf gewoon bij mijn stem van gister
vincenzio

Ja, maar Weightboy stelt zojuist ook voor om op hem te stemmen.
Fabula, geen zorgen hoor. Vincenzio gaat eruit.