Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Tja..

Ik begin toch sterk te vermoeden dat jij cult bent.
je hebt een afwachtende houding, zoals ik eerder al heb laten zien door diverse citaten van je te quoten.. kan zijn dat jij mee wilt gaan in de culttrein.. of een treintje wilt opstarten?
Je bent ook niet meegegaan op Jorgy, terwijl je vaak je stem laat leiden door de meerderheid. ( de slechte meerderheid denk ik?)
Twee maal gestemd op Vincenzio, hij was een goede. Je wilt de aandacht op mij gooien, terwijl ik een goede ben.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 07:47 ----------

Ik denk dat Fabula en Penose ook onder 1 hoedje spelen, wedden dat jullie niet snel op elkaar gaan stemmen? In ieder geval niet als je elkaar zou kunnen redden?

Het is vreemd, maar ik ga het toch zeggen: volgens mij heeft Supersized het aan het rechte eind.
De quotes van Penose die je gisteren maakte waren ook mooi gezien. Alleszins het gedrag dat je van een cult kunt verwachten.

Woopy, waar blijft nou die post naar je vorige potje met de spelverloop/hints etc?

Waar is Lloyd met het verhaal? :(

Apart dat er mensen al volop stemmen nog voor het nachtverhaal, weten jullie meer dan wij?

Lloyd????

Supersized kan weleens gelijk hebben! Penosespeelt het gewoon anders..!!

Tja..

Ik begin toch sterk te vermoeden dat jij cult bent.
je hebt een afwachtende houding, zoals ik eerder al heb laten zien door diverse citaten van je te quoten.. kan zijn dat jij mee wilt gaan in de culttrein.. of een treintje wilt opstarten?
Je bent ook niet meegegaan op Jorgy, terwijl je vaak je stem laat leiden door de meerderheid. ( de slechte meerderheid denk ik?)
Twee maal gestemd op Vincenzio, hij was een goede. Je wilt de aandacht op mij gooien, terwijl ik een goede ben.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 07:47 ----------

Ik denk dat Fabula en Penose ook onder 1 hoedje spelen, wedden dat jullie niet snel op elkaar gaan stemmen? In ieder geval niet als je elkaar zou kunnen redden?

Tuurlijk slappe ouwehoer je spreekt jezelf nogal tegen..
Ik heb afwachtende houding, ga mee met de de meerderheid behalve bij jorgyboy.

Stem maar op mij. Ga je gang

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 10:17 ----------

Het is vreemd, maar ik ga het toch zeggen: volgens mij heeft Supersized het aan het rechte eind.
De quotes van Penose die je gisteren maakte waren ook mooi gezien. Alleszins het gedrag dat je van een cult kunt verwachten.

Haha meen je dit nou?
Van jouw verwacht ik toch meer gab..

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 10:18 ----------

lloyd????

Supersized kan weleens gelijk hebben! Penosespeelt het gewoon anders..!!

:d

Ga sowieso niet mee op Penose, dat kan ik alvast zeggen.

Woopy.. Als jij burger bent, daag ik je uit om mij eruit te stemmen.

Ik denk dat ik weet wat Penose zijn rol is, maar dat is maar een vermoeden dus dat is niet doorslaggevend.

Hoofdreden is dat er in dit spel inmiddels een paar spelers zijn waar ik niet op stem zonder goede redenen en ik zie geen goede reden om op Penose te stemmen.
En ik ga zeker Supersized niet volgen op een van die spelers. Heb geen wraakgevoelens naar aanleiding van de vorige game, maar het gaat iets te ver om te doen alsof ik helemaal vergeten ben hoe ver hij toen mis zat met zijn beschuldigingen.

Ik denk dat ik weet wat Penose zijn rol is, maar dat is maar een vermoeden dus dat is niet doorslaggevend.

Hoofdreden is dat er in dit spel inmiddels een paar spelers zijn waar ik niet op stem zonder goede redenen en ik zie geen goede reden om op Penose te stemmen.
En ik ga zeker Supersized niet volgen op een van die spelers. Heb geen wraakgevoelens naar aanleiding van de vorige game, maar het gaat iets te ver om te doen alsof ik helemaal vergeten ben hoe ver hij toen mis zat met zijn beschuldigingen.

Haha dit precies zei ik vorige pot over jouw, behalve dan over supesrsized.

Waarom Supersized ? Om je cult vriendje Penose te redden ?

Nope, over Penose weet ik niks, maar ik heb een vermoeden dat de twee die ik noemde niet goed zijn.
Ik wil prima vandaag op Penose meegaan om te kijken hoe dat loopt, maar met deze twee moet rekening gehouden worden.
En hoe loopt het verder af met Fabula? Door hem is d huurmoordenaar eruit?

Woopy.. Als jij burger bent, daag ik je uit om mij eruit te stemmen.

Tja het is nog maar een vermoeden.
Ik wacht vol spanning het verhaal af waar hopelijk wat meer hints in staan, maar ik denk dat Lloyd vanochtend van de trap gevallen is ofzo :o

Bromance!

Wheightboy, hoezo is DOOR mij de huurmoordenaar er uit? Ik stemde pas laat op hem, en dat was puur om mezelf te redden. Ik heb de stemmen niet geteld, maar zonder mij was Vincenzo er toch ook sowieso uitgegaan?

Beetje mannenliefde kan geen kwaad

Terug
Naar boven