XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Want ik kies nooit de juiste?
Niet persoonlijk jongen. Ervaring is nou eenmaal dat goede rollen die een kill mogen maken vaak verkeerd uitpakken.

En zoals Orgineel ook al aangeeft heb je dat zelf ook al eens mogen bewijzen. Meen me zelfs te herinneren dat je in het spel waarin je het geweer weggaf aan een verkeerde zelf ook nog een extra burger meenam als powerlifter.

Niet persoonlijk jongen. Ervaring is nou eenmaal dat goede rollen die een kill mogen maken vaak verkeerd uitpakken.

En zoals Orgineel ook al aangeeft heb je dat zelf ook al eens mogen bewijzen. Meen me zelfs te herinneren dat je in het spel waarin je het geweer weggaf aan een verkeerde zelf ook nog een extra burger meenam als powerlifter.

Killrollen voor de goed guys zijn inderdaad zelden in het voordeel van de goeien. Heb ik gelachen toen Tremendes zo zeker was en FabulaActaEst meesleurde :roflol:

Die pl er was ik

Nee Vincenzio was powerlifter en nam Stefanovich mee. Voor de lol even opgezocht:

Het jachtgeweer

Nadat de jager werd opgevreten, blijft Vincenzio nog even in de bosjes wachten. Hij wacht tot de wolven gaan slapen en gaat dan snel het jachtgeweer van de jager halen. Nog één kogel, mooi.

Hij neemt het geweer mee naar huis en begint te denken over wie hij hiermee kan afknallen. Hij komt er niet uit en besluit iemand anders de eer te geven. Maar wie?

Vincenzio is helemaal in de war en besluit terug naar het hol van de opperweerwolf te gaan. Daar hebben de wolven net een samenkomst. Vincenzio stapt vol vertrouwen het hol binnen en geeft het geweer aan een van de wolven. "Hier, doe ermee wat je wil!". De wolf kijkt verbaasd naar Vincenzio. Hij doet dan maar wat het meest logische is: hij knalt Vincenzio meteen af.

Ondertussen zit Stefanovich thuis rustig een boekje te lezen. Hij krijgt een hartaanval en sterft.

Vincenzio is dood.
Hij was powerlifter. Hij gaf het geweer anoniem aan een wolf die vervolgens toevallig koos om Vincenzio ermee te doden :roflol:
Vincenzio had gekozen om Stefanovich met zich mee te nemen in de dood.

Stefanovich is dood.
Hij was burger

4 burgers tegen 5 wolven nu. De burgemeester is nog in het spel, dus als de burgers samen voor dezelfde gaan, is het een gelijkspel. In dat geval heeft de burgemeester de beslissende stem, en kan het dus nog. Stemmen jullie de verkeerde er uit, is het spel voor de burgers afgelopen.

Killrollen voor de goed guys zijn inderdaad zelden in het voordeel van de goeien. Heb ik gelachen toen Tremendes zo zeker was en FabulaActaEst meesleurde :roflol:

Zoals jij het verteld is het mooier dan in het echt.:D Had gewoon de eerste die op me stemde mee genomen. Niet meer niet minder..

Lul niet ik stemde gister op vincenzio

Vandaag ga ik wel mee met de rest maar blijf gewoon bij mijn stem van gister
vincenzio

Tja..

Ik begin toch sterk te vermoeden dat jij cult bent.
je hebt een afwachtende houding, zoals ik eerder al heb laten zien door diverse citaten van je te quoten.. kan zijn dat jij mee wilt gaan in de culttrein.. of een treintje wilt opstarten?
Je bent ook niet meegegaan op Jorgy, terwijl je vaak je stem laat leiden door de meerderheid. ( de slechte meerderheid denk ik?)
Twee maal gestemd op Vincenzio, hij was een goede. Je wilt de aandacht op mij gooien, terwijl ik een goede ben.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 07:47 ----------

Ik denk dat Fabula en Penose ook onder 1 hoedje spelen, wedden dat jullie niet snel op elkaar gaan stemmen? In ieder geval niet als je elkaar zou kunnen redden?

Terug
Naar boven