Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Bromance!

Wheightboy, hoezo is DOOR mij de huurmoordenaar er uit? Ik stemde pas laat op hem, en dat was puur om mezelf te redden. Ik heb de stemmen niet geteld, maar zonder mij was Vincenzo er toch ook sowieso uitgegaan?

Omdat jij zei dat we sowieso fout zaten bij jou, dus daarom switchde mensen (waaronder ik) van stem, waardoor nu de huurmoordenaar eruit is in plaats van jou (zo belangrijk zal je rol wel niet zijn, imo is huurmoordenaar het waardevolst)

Anyways, wie gaat er mee op supersized?

Omdat jij zei dat we sowieso fout zaten bij jou, dus daarom switchde mensen (waaronder ik) van stem, waardoor nu de huurmoordenaar eruit is in plaats van jou (zo belangrijk zal je rol wel niet zijn, imo is huurmoordenaar het waardevolst)

Anyways, wie gaat er mee op supersized?

Dat de ene rol goed was, wil niet zeggen dat de andere rol slecht is. Het enige dat ik de laatste dagen heb gedaan, is mezelf verdedigen tegen beschuldigingen. Voor de rest is er niets dat mij verdacht maakt. Ik had geluk dat mijn eerste "tegenstander" een cult bleek te zijn, maar had pech dat het de tweede keer een goede rol was.

Ik ben wel geneigd om op Supersized te stemmen. Ook hij was iemand die bij de eerste stemming zonder reden (zoals hij zelf aangaf) op mij stemde. Maar ik breng geen stem uit vooraleer het nachtcerhaal gepost is.

• Topic Starter Topic Starter
Het nacht verhaal komt er zo op. Was vergeten te vermelden dat ik sochtends een afspraak bij de gemeente had.
Binnen nu en een kwartier zou het erop moeten staan.

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal nacht 2

Verhaal nacht 2

Er pakken donkere wolken samen boven het ooit zo mooie plaatsje wat al na 2 nachten verscheurd is door de oorlog. Een slachtveld heeft plaatsgevonden in de stad waar geen burger veilig voor is.
Er zijn vele gewonden en maar liefst 2 doden te bespeuren. Zowel Sonny als Henry waren er zeker van dat ze nu goed zaten.

De soldaat van Sonny liep naar het eerste slachtoffer langs het huis van Alley Cat. Hij vermoedde dat hij een huisvestigingsbezoek kreeg of de beste vriend van de politie aangezien heel het politiekorps samen gepakt stond voor zijn huis. Het was een end reizen voor de soldaat aangezien het slachtoffer ver afgelegen lag in de bergen van het land in een hutje. Na de zoektocht om hem te vinden was het een voldoening om er een einde aan te maken.

Penose en Alley waren erg vriendschappelijk in dit spel tegen elkaar

Henry daarentegen moest doen waar hij zo lang tegen opgekeken had. Zelf moest hij de kill maken ipv zijn trouwe soldaat. Het bleek fijner gegaan te zijn dan hij dacht. HIj kon zichzelf al dit meerdere malen zien doen.

Nadat de nacht over was lagen de 2 zelfverklaarde Dons met een vrouw naast hun in het bed.

Diaephi is dood
Hij was burger

Guts is dood
Hij was burger

De dag begint weer

Laatst bewerkt:
Het gaat nu wat minder.. 3 burgers.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:28 ----------

OK ik ben weg zie jullie vanavond.
Zal af en toe mee spieken op mijn telefoon.

Nope, over Penose weet ik niks, maar ik heb een vermoeden dat de twee die ik noemde niet goed zijn.
Ik wil prima vandaag op Penose meegaan om te kijken hoe dat loopt, maar met deze twee moet rekening gehouden worden.
En hoe loopt het verder af met Fabula? Door hem is d huurmoordenaar eruit?

Je bent niet zeker van penose en toch wil je stemmen op hem? Dan stem ik liever op basis van hints en informatie die me zeker lijkt.

Ik zie zo gauw geen nieuwe aanknopingspunten, dus terugkomen op wat ik gisteren opperde:

Lloydatoni zei:
De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd.

Supesized zei:
Verder zijn dit de stemmers op Jorgy

-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy
Van de zes namen hoort er sowieso nog eentje in het kamp van Henri lijkt me.

Mij kan je in principe doorstrepen omdat Henri vannacht geprobeerd heeft me te vermoorden.
Zelf ben ik geneigd om ook Woopy en Biobeast door te strepen omdat ik niet geloof dat die op dag 1 een collega eruit zouden stemmen zonder dat ze daar verder iets mee op zouden schieten.

Blijven er voor mij dus drie over. In het geval van Weightboy of Diaephi zou het een fout geweest zijn, wat zou verklaren waarom Jorgy wat geirriteerd was. In het geval van Fabula zou het zelfbescherming zijn geweest, wat op zich logischer is.

Diaephi is weggevallen. Weightboy of Fabula dus wat mij betreft.

Hmm, 2 burgers dood. Weten we weinig mee. Lijkt me ook niet dat er hints in dit verhaal zitten, buiten dat alley cat beschermd werd, maar da's ook niet erg nuttig om te weten.

Maar wel raar dat een soldaat dood is, en dat Henri nu zelf mensen kan vermoorden..

Anyways, ik ga niet op Penose nav het verhaal.
Mijn stem blijft op supersized, hij heeft rare beschuldigingen en een nog niet nader te noemen reden.

Laatst bewerkt:
Lloyd mag ik nu reincarneren als een dier

De soldaat van Sonny liep naar het eerste slachtoffer langs het huis van Alley Cat. Hij vermoedde dat hij een huisvestigingsbezoek kreeg of de beste vriend van de politie aangezien heel het politiekorps samen gepakt stond voor zijn huis. Het was een end reizen voor de soldaat aangezien het slachtoffer ver afgelegen lag in de bergen van het land in een hutje. Na de zoektocht om hem te vinden was het een voldoening om er een einde aan te maken.

Beide jagers stonden dus bij alley????

Eindelijk zijn er een paar die me willen geloven, er zit gewoon wat in mijn redenatie... Valt het jullie niet op dat er nu ineens abrupt zonder rede op mij gestemt word nu ik andere spelers mee krijg? Tjoekk..tjoek!! (dat is het geluid van een trein) Ik ben toch duidelijk op iets gestuit!

Houdt er rekening mee dat er nu al 3 burgers dood zijn! Kans dat zij cult zijn is dus zeer groot!

Ik kan jullie verzekeren dat ik goed ben, ik was dit de vorige game ook.. Mijn argumenten in de vorige game waren ruk, dat heb ik al toegegeven. Ook heb ik aangegeven het spel niet meer te onderschatten en dieper te graven wanneer ik iemand beschuldig. Bij deze.

Penose

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:55 ----------

Ik vind het trouwens niet heel erg als ik vanavond word weggestemd, ik vind het alleen vervelend voor de burgers dus ik blijf mijn best doen om in het spel te blijven.
Achteraf zal toch blijken wie er gelijk had en wie niet, de volgende game zal ik dan meer gerespecteerd worden.

al met al, een happy end voor ss.

Eindelijk zijn er een paar die me willen geloven, er zit gewoon wat in mijn redenatie... Valt het jullie niet op dat er nu ineens abrupt zonder rede op mij gestemt word nu ik andere spelers mee krijg? Tjoekk..tjoek!! (dat is het geluid van een trein) Ik ben toch duidelijk op iets gestuit!

Jammer dat je nu weer zo'n dingen gaat verkondigen. Er is in deze ronde reeds één stem op jou gevallen. Als je dat een trein wil noemen... In vorige rondes heb je ook telkens wat stemmen verzameld, dus er is ook helemaal niets verandert tegenover dan.

Terug
Naar boven