Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Damn, blijven weinig 'gewone' burgers meer over zo.
Vind het moeilijk.
Heb ook mijn vermoedens dat Penose niet deugd.
Maar aan de andere kant kruipen Supersized en Fabula steeds door de oog van de naald...

Kom mee op Supersized dan, hij is sowieso slecht

Ik zie zo gauw geen nieuwe aanknopingspunten, dus terugkomen op wat ik gisteren opperde:

Diaephi is weggevallen. Weightboy of Fabula dus wat mij betreft.

Hoe zeker ben je van weightboy of Fabula Alleycat? Want nu gaan we het lijstje af van de personen die op Jorgyboy hebben gestemt omdat we vermoeden dat er een cult tussen zit maar het risico dat we er een hoop burgers uitstemmen lijkt me vrij groot.

Hoe zeker ben je van weightboy of Fabula Alleycat? Want nu gaan we het lijstje af van de personen die op Jorgyboy hebben gestemt omdat we vermoeden dat er een cult tussen zit maar het risico dat we er een hoop burgers uitstemmen lijkt me vrij groot.

Zolang jullie niet op mij stemmen kan niemand me pakken

Tja..

Ik begin toch sterk te vermoeden dat jij cult bent.
je hebt een afwachtende houding, zoals ik eerder al heb laten zien door diverse citaten van je te quoten.. kan zijn dat jij mee wilt gaan in de culttrein.. of een treintje wilt opstarten?
Je bent ook niet meegegaan op Jorgy, terwijl je vaak je stem laat leiden door de meerderheid. ( de slechte meerderheid denk ik?)
Twee maal gestemd op Vincenzio, hij was een goede. Je wilt de aandacht op mij gooien, terwijl ik een goede ben.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 07:47 ----------

Ik denk dat Fabula en Penose ook onder 1 hoedje spelen, wedden dat jullie niet snel op elkaar gaan stemmen? In ieder geval niet als je elkaar zou kunnen redden?
Vooruit, laat ik je serieus nemen. Anderen doen dat immers ook.

Stemronde één ging tussen Jorgyboy en Fabula. Verschil was geloof ik één stem (of zelfs evenveel).

Jij verdenkt Penose onder anderen omdat hij niet mee is gegaan op Jorgyboy. Penose stemde die ronde op Vincenzio (wegens een hint trouwens, maar dat is niet eens relevant) maar die haalde niet zoveel stemmen.
Als Penose daadwerkelijk Jorgyboy had willen redden had hij enkel maar op Fabula hoeven stemmen. Dat heeft hij dus niet gedaan en Jorgyboy ging eruit.

In mijn ogen is het alleen logisch als Fabula, Jorgyboy en Penose alledrie in hetzelfde kamp zouden zitten. Maar die conclusie trek je zelf ook al omdat je zegt dat je denkt dat Penose en Fabula onder 1 hoedje spelen.

Is het onder die omstandigheden niet logischer om op Fabula te stemmen? Tenslotte is je bewijslast tegen Penose gebaseerd op het feit dat Fabula slecht is.
Komt nog als extra hint bij dat we uit een verhaal weten dat er een mede-cult is die op Jorgyboy gestemd heeft. Fabula stemde op Jorgyboy, Penose niet.

Niet zo zeker, het is een vermoeden.

Feit is dat er Jorgyboy verraden is door zijn mede-cults. Er heeft er dus minimaal eentje op hem gestemd. Ik denk dat dat Fabula of Weightboy is.

Niet zo zeker, het is een vermoeden.

Feit is dat er Jorgyboy verraden is door zijn mede-cults. Er heeft er dus minimaal eentje op hem gestemd. Ik denk dat dat Fabula of Weightboy is.

Verraden kan je natuurlijk ook beschouwen als dat ze gewoon niets gedaan hebben om hem te redden en verdeeld hebben gestemt. Ben eigenlijk wel geneigd van je te volgen.

Jammer dat je nu weer zo'n dingen gaat verkondigen. Er is in deze ronde reeds één stem op jou gevallen. Als je dat een trein wil noemen... In vorige rondes heb je ook telkens wat stemmen verzameld, dus er is ook helemaal niets verandert tegenover dan.

Huh, waar heb ik stemmen verzameld? Nergens?

Eindelijk zijn er een paar die me willen geloven, er zit gewoon wat in mijn redenatie... Valt het jullie niet op dat er nu ineens abrupt zonder rede op mij gestemt word nu ik andere spelers mee krijg? Tjoekk..tjoek!! (dat is het geluid van een trein) Ik ben toch duidelijk op iets gestuit!

Houdt er rekening mee dat er nu al 3 burgers dood zijn! Kans dat zij cult zijn is dus zeer groot!

Ik kan jullie verzekeren dat ik goed ben, ik was dit de vorige game ook.. Mijn argumenten in de vorige game waren ruk, dat heb ik al toegegeven. Ook heb ik aangegeven het spel niet meer te onderschatten en dieper te graven wanneer ik iemand beschuldig. Bij deze.

Penose

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:55 ----------

Ik vind het trouwens niet heel erg als ik vanavond word weggestemd, ik vind het alleen vervelend voor de burgers dus ik blijf mijn best doen om in het spel te blijven.
Achteraf zal toch blijken wie er gelijk had en wie niet, de volgende game zal ik dan meer gerespecteerd worden.

al met al, een happy end voor ss.

Hou eens op met het aanvallen iemand je naam noemt, je doet actief mee dan is het logisch dat er zo nu en dan iemand jouw naam noemt!

Jij zegt zelf dat je opeens stemmen verzameld omdat je op penose wilt gaan.

Waar zeg ik dat ik stemmen verzamel?

Ik zal het anders brengen, snappen jullie een beetje hoe ik erover denk:

Na mijn verdenking op Penose en woopy en origineel die aangeven misschien wel wat te zien in mijn redenatie gebeurd er het volgende:

- Weightboy stemt abrupt op mij en vraagt anderen op mij te stemmen, hij geeft als argument 'hij is sowieso slecht'
- Fabula geeft aan wel op mij mee te willen (nog geen definitieve stem)
- Alley geeft aan sowieso niet met mij mee te gaan, argument kan eerlijk zijn maar kan ook een goeie smoes zijn
-Tremendes geeft aan misschien wel mee te willen gaan, gaat nog hints zoeken (rede is er dus niet)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 12:30 ----------

Vooruit, laat ik je serieus nemen. Anderen doen dat immers ook.

Stemronde één ging tussen Jorgyboy en Fabula. Verschil was geloof ik één stem (of zelfs evenveel).

Jij verdenkt Penose onder anderen omdat hij niet mee is gegaan op Jorgyboy. Penose stemde die ronde op Vincenzio (wegens een hint trouwens, maar dat is niet eens relevant) maar die haalde niet zoveel stemmen.
Als Penose daadwerkelijk Jorgyboy had willen redden had hij enkel maar op Fabula hoeven stemmen. Dat heeft hij dus niet gedaan en Jorgyboy ging eruit.

In mijn ogen is het alleen logisch als Fabula, Jorgyboy en Penose alledrie in hetzelfde kamp zouden zitten. Maar die conclusie trek je zelf ook al omdat je zegt dat je denkt dat Penose en Fabula onder 1 hoedje spelen.

Is het onder die omstandigheden niet logischer om op Fabula te stemmen? Tenslotte is je bewijslast tegen Penose gebaseerd op het feit dat Fabula slecht is.
Komt nog als extra hint bij dat we uit een verhaal weten dat er een mede-cult is die op Jorgyboy gestemd heeft. Fabula stemde op Jorgyboy, Penose niet.

Jorgy gaf aan dat zijn medecults niets hebben gedaan om hem te redden, dus het kan goed kloppen dat hij daarmee Penose bedoelt zoals je zegt.
Mede cult heeft op hem gestemd, dat zal dan Fabula kunnen zijn. Dan zit ik toch vrij goed denk ik?
Ik wil best met je meegaan op Fabula, heb ook vermeld dat ik hem verdenk.
Vind beide prima!

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 12:31 ----------

Hou eens op met het aanvallen iemand je naam noemt, je doet actief mee dan is het logisch dat er zo nu en dan iemand jouw naam noemt!

Mag ik mezelf niet verdedigen?

Laatst bewerkt:
Ik zal het anders brengen, snappen jullie een beetje hoe ik erover denk:

Na mijn verdenking op Penose en woopy en origineel die aangeven misschien wel wat te zien in mijn redenatie gebeurd er het volgende:

- Weightboy stemt abrupt op mij en vraagt anderen op mij te stemmen, hij geeft als argument 'hij is sowieso slecht'
- Fabula geeft aan wel op mij mee te willen (nog geen definitieve stem)
- Alley geeft aan sowieso niet met mij mee te gaan, argument kan eerlijk zijn maar kan ook een goeie smoes zijn
-Tremendes geeft aan misschien wel mee te willen gaan, gaat nog hints zoeken (rede is er dus niet)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 12:30 ----------

Jorgy gaf aan dat zijn medecults niets hebben gedaan om hem te redden, dus het kan goed kloppen dat hij daarmee Penose bedoelt zoals je zegt.
Mede cult heeft op hem gestemd, dat zal dan Fabula kunnen zijn. Dan zit ik toch vrij goed denk ik?

-Weightboy die zo zeker lijkt dat fabula slecht is doet me vermoeden dat hij een hint oncijfert heeft of via een rol meer info te weten gekomen is.
-Alley gaat niet op penose volgens mij omdat hij weet dat penose een sterke speler is en niet het risico wil nemen hem eruit te stemmen omwille van een vermoeden.

Wie zegt dat jorgyboy eerlijk was toen hij zei dat de cults niets voor hem gedaan hebben? Vergeet niet dat er eigenlijk waarschijnlijk maar 3 cults zijn dus superveel invloed kunnen ze niet uitoefenen.

Stemmen verzamelen wordt hier trouwens bedoeld in de zin van: stemmen op jou krijgen. Ik wil niet zeggen dat je stemmen ronselt.

Vind beide prima!
Maar waarom kies je dan in eerste instantie voor Penose? Dat vind ik niet logisch omdat we naar hem minder hebben dan naar Fabula.

Penose vind ik bovendien niet het type speler dat een cult offert in deze opzet omdat dat in deze opzet eigenlijk nergens op zou slaan (want twee cult-groepen, dus iemand die op een cult stemt kan nog steeds zelf ook cult zijn).
Zoals ik al zei ga ik niet op Penose stemmen. Ik vind Penose een goede speler en we beschermen elkaar altijd als dat enigszins kan.

En verder:
Laten we aannemen dat Jorgy de waarheid sprak toen hij zei dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te redden en dat hij daar oprecht geirriteerd over was.
Als Fabula slecht is zou Jorgy eigenlijk alleen te redden zijn geweest door er een andere cult uit te stemmen en is zijn irritatie dus niet gepast.

Laten we vervolgens aannemen dat Lloyd met "verraad" bedoelde dat er een mede-cult is die op Jorgy gestemd heeft (en dat lijkt me het meest logische). Deze mede-cult kan dus niet meer Fabula zijn, die handelde immers uit zelfverdediging.
Ik ben het ook niet en ik geloof nog steeds niet dat het Biobeast of Woopy is geweest.

Weightboy zei:

Weightboy dus.

Laatst bewerkt:
Maar waarom kies je dan in eerste instantie voor Penose? Dat vind ik niet logisch omdat we naar hem minder hebben dan naar Fabula.

Penose vind ik bovendien niet het type speler dat een cult offert in deze opzet omdat dat in deze opzet eigenlijk nergens op zou slaan (want twee cult-groepen, dus iemand die op een cult stemt kan nog steeds zelf ook cult zijn).
Zoals ik al zei ga ik niet op Penose stemmen. Ik vind Penose een goede speler en we beschermen elkaar altijd als dat enigszins kan.

En verder:
Laten we aannemen dat Jorgy de waarheid sprak toen hij zei dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te redden en dat hij daar oprecht geirriteerd over was.
Als Fabula slecht is zou Jorgy eigenlijk alleen te redden zijn geweest door er een andere cult uit te stemmen en is zijn irritatie dus niet gepast.

Laten we vervolgens aannemen dat Lloyd met "verraad" bedoelde dat er een mede-cult is die op Jorgy gestemd heeft (en dat lijkt me het meest logische). Deze mede-cult kan dus niet meer Fabula zijn, die handelde immers uit zelfverdediging.
Ik ben het ook niet en ik geloof nog steeds niet dat het Biobeast of Woopy is geweest.

Weightboy dus.

Dit is dus echt volledige stront wat je post, iemand op voorhand beschermen is echt zwakzinnig..

Dit is dus echt volledige stront wat je post, iemand op voorhand beschermen is echt zwakzinnig..

Heb je ook redenen om op supersized te gaan of roep je maar wat? Want zoals je het nu brengt, ga je er imo eerder voor zorgen dat mensen je net niet gaan volgen :dunno:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 13:19 ----------

Hier kan ik enkel uit afleiden dat je een don bent die dus een lijfwacht heeft. Maar lijkt me nogal bizar dat je dat zou willen hinten.

Vind beide prima!

Mag ik mezelf niet verdedigen?

Zoals Alley zelf zegt: zelfbescherming is geen verraad.

Echter kunnen we wel uit de stemmen op mij afleiden dat die personen al zeker niet in het kamp van Jorgy zaten (mogelijks wel in het andere cult kamp). Een stem op mij door Jorgy's mede-cults zou namelijk wel degelijk het redden van Jorgy zijn. Supersized bijvoorbeeld dus sowieso niet in het kamp van Jorgy, want dan zou zijn stem op mij wel degelijk een reddingsactie zijn geweest.

Aangezien er in het lijstje van andere mensen die op Jorgy hebben gestemd bijna niemand meer overblijft, moet het verraad dus wel bestaan uit het nietsdoen, en niet uit een actieve stem op Jorgy.

Ik denk dat we die aanname moeten laten gaan.

Laatst bewerkt:
Het blijft een mind**** nu haha...

Terug
Naar boven