Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Heb wel vertrouwen in Alleycat, gezien de eerste nacht gelijk op hem een aanslag gepleegd dreigde te worden.
Denk ook dat wanneer 2 jagers hem beschermen dat dit wel goed zit :p

Ik ga voor nu dus mee op Supersized.

Aangezien er in het lijstje van andere mensen die op Jorgy hebben gestemd bijna niemand meer overblijft, moet het verraad dus wel bestaan uit het nietsdoen, en niet uit een actieve stem op Jorgy.

Heb ik dus na die stemming ook gezegd en een lijstje bijgegeven.
Van dat lijstje blijven nog over:
- IMBA
- Tremendes

Al de anderen hebben op Fabula of Jorgy gestemd, en ook enkelen op Vincenzio, wat ook geen zinloze stem was aangezien die ook wel wat stemmen tegen zich had.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 13:50 ----------

Heb wel vertrouwen in Alleycat, gezien de eerste nacht gelijk op hem een aanslag gepleegd dreigde te worden.

Lijkt me niet dat je daar moet op afgaan. De jagers weten immers niet meer dan wij doen, en Alley is gewoon nuttig om te beschermen omdat de kans groot is dat een don op hem zou gaan.
Los daarvan lijkt Alley me ook wel te vertrouwen.

Alley heeft een stem op Weightboy uitgebracht :p. Supersized kan in ieder geval al geen lid zijn van de Henry-clan, mogelijkerwijs wel van Sonny.

Lijkt me niet dat je daar moet op afgaan. De jagers weten immers niet meer dan wij doen, en Alley is gewoon nuttig om te beschermen omdat de kans groot is dat een don op hem zou gaan.
Los daarvan lijkt Alley me ook wel te vertrouwen.

Ik denk ook dat de keuze van de jagers gewoon gebaseerd is op vertrouwen in hem, en niet noodzakelijk op extra kennis.

Maar waarom kies je dan in eerste instantie voor Penose? Dat vind ik niet logisch omdat we naar hem minder hebben dan naar Fabula.

Penose vind ik bovendien niet het type speler dat een cult offert in deze opzet omdat dat in deze opzet eigenlijk nergens op zou slaan (want twee cult-groepen, dus iemand die op een cult stemt kan nog steeds zelf ook cult zijn).
Zoals ik al zei ga ik niet op Penose stemmen. Ik vind Penose een goede speler en we beschermen elkaar altijd als dat enigszins kan.

En verder:
Laten we aannemen dat Jorgy de waarheid sprak toen hij zei dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te redden en dat hij daar oprecht geirriteerd over was.
Als Fabula slecht is zou Jorgy eigenlijk alleen te redden zijn geweest door er een andere cult uit te stemmen en is zijn irritatie dus niet gepast.

Laten we vervolgens aannemen dat Lloyd met "verraad" bedoelde dat er een mede-cult is die op Jorgy gestemd heeft (en dat lijkt me het meest logische). Deze mede-cult kan dus niet meer Fabula zijn, die handelde immers uit zelfverdediging.
Ik ben het ook niet en ik geloof nog steeds niet dat het Biobeast of Woopy is geweest.

Weightboy dus.

Ik ga akkoord met het feit dat we moeten kijken naar stemmingen waarbij er cults zijn uitgevlogen. Alleen moeten we kiezen twee pistes zoals je zegt. Er heeft er eentje gestemt op hem of ze hebben verdeeld nutteloze stemmen uitgebracht. ik vind het alleen wat mager om dan uit een rijtje iemand te kiezen. Een voordeel aan het feit dat er al wat burgers uitzijn is natuurlijk het feit dat de kans om een cult eruit te stemmen redelijk stijgt. Penose als niet cult beschouwen puur omdat hij als jorgyboy wou beschermen hij dan wel op Fabula had gestemt is fout. Penose weet wel goed dat een late stem op Fabula redelijk zou opvallen en hem mogelijk kan verdenken als cult.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:10 ----------

Op die manier, ja stemmen krijg ik wel... ik snap wel dat ik niet de favoriete speler ben :o

Ligt eerder aan je argumenten die dikwijls nergens op slagen.

Je stem had ik gisteren ook voor me gewonnen, waarom verdenk je mij van cult?

Ik merk gewoon dat mijn naam vaker word genoemd maar er worden geen argumenten gegeven?
En dan word er vreemd gekeken als ik zelf argumenten ga zoeken.. ik bedoel maar, zouden jullie niet zo reageren als er zo word gestemd?

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:19 ----------

Kom mee op Supersized dan, hij is sowieso slecht

Geef eens argumenten!

-Weightboy die zo zeker lijkt dat fabula slecht is doet me vermoeden dat hij een hint oncijfert heeft of via een rol meer info te weten gekomen is.
-Alley gaat niet op penose volgens mij omdat hij weet dat penose een sterke speler is en niet het risico wil nemen hem eruit te stemmen omwille van een vermoeden.

Wie zegt dat jorgyboy eerlijk was toen hij zei dat de cults niets voor hem gedaan hebben? Vergeet niet dat er eigenlijk waarschijnlijk maar 3 cults zijn dus superveel invloed kunnen ze niet uitoefenen.

Ik zeg dat niet over Fabula, wel over Supersized en Biobeast (niet zeker, maar wel sterke aanwijzing)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:30 ----------

Heb je ook redenen om op supersized te gaan of roep je maar wat? Want zoals je het nu brengt, ga je er imo eerder voor zorgen dat mensen je net niet gaan volgen :dunno:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 13:19 ----------

Hier kan ik enkel uit afleiden dat je een don bent die dus een lijfwacht heeft. Maar lijkt me nogal bizar dat je dat zou willen hinten.

Nope allebei wrong, kan helaas niet meer zeggen

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:33 ----------

Nog even op het spel zelf ingaan:
Er is één soldaat vermoord, hoe kan het dan dat nu ineens de don zelf gaat moorden?
Staat nergens in de regels, en lijkt me wat té veel power voor de badguys?

Ik wil terug spelen boys, dus om het wat vooruit te laten gaan:

Naam van don

Got ya. Als je dit opende, moet je karma geven! Those are the rules! :o

Lol goede morgen, ik bedoelde dus Weightboy, sry :p

In het verhaal.."huisvestigingsbezoek" ???

Ik zeg dat niet over Fabula, wel over Supersized en Biobeast (niet zeker, maar wel sterke aanwijzing)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:30 ----------

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:33 ----------

Nog even op het spel zelf ingaan:
Er is één soldaat vermoord, hoe kan het dan dat nu ineens de don zelf gaat moorden?
Staat nergens in de regels, en lijkt me wat té veel power voor de badguys?

De don bepaalt sowieso de kill. In het verhaal voert de soldaat die dan uit, maar in werkelijkheid doet die rol niet echt iets. Nu de soldaat dood is, kan die in het verhaal de kill niet meer doen. Het feit dat de don de kill bepaalt, verandert daarbij niet.
Zou wat gek zijn als die don nu geen kill meer kan maken, toch? Dan is dat kamp bij deze compleet hulpeloos.

Maar goed.
Ik wil ook wel op supersized gaan. Als die goed blijkt te zijn, ga jij er morgen uit. Lijkt me fair?

Denk dat we allemaal best benieuwd zijn naar die sterke aanwijzingen van je. Ik heb hem alleszins nog niet voorbij zien komen.

???

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 14:44 ----------

Ik denk dat we die aanname moeten laten gaan.
In ruil voor wat?

Die aanname is de enige die rechtstreeks op een verhaal gebaseerd is. Verder hebben we toch helemaal niks. Ja, Weightboy die roept dat we op Supersized moeten gaan.

Wat is nu precies de argumentatie om op mij te gaan?
Ik kan hem serieus niet volgen.

Echt een reden heb ik niet, op het moment volg ik gewoon degene waarvan ik denk dat ie goed is, in de hoop vandaag een cult er uit te spelen. (liefst een Don natuurlijk, dan zijn we er gelijk 3 kwijt)

Als ik goed tel zijn er nog 14 spelers, waarvan 6 slecht.
Als we vandaag een burger er uit spelen, en de cults maken weer 2 burgerslachtoffers zijn we in de minderheid.

De don bepaalt sowieso de kill. In het verhaal voert de soldaat die dan uit, maar in werkelijkheid doet die rol niet echt iets. Nu de soldaat dood is, kan die in het verhaal de kill niet meer doen. Het feit dat de don de kill bepaalt, verandert daarbij niet.
Zou wat gek zijn als die don nu geen kill meer kan maken, toch? Dan is dat kamp bij deze compleet hulpeloos.

Maar goed.
Ik wil ook wel op supersized gaan. Als die goed blijkt te zijn, ga jij er morgen uit. Lijkt me fair?

Ja prima.
Naar mijn hint neig ik meer naar Biobeast, omdat die meer directer is, maar vanwege de houding van supersized heb ik nu op hem gestemd, een switch maakt mij niet uit

In ruil voor wat?

Die aanname is de enige die rechtstreeks op een verhaal gebaseerd is. Verder hebben we toch helemaal niks. Ja, Weightboy die roept dat we op Supersized moeten gaan.

Geen idee. Maar als je denk dat de aanwijzing niet naar Biobeast of Woopy wijst, blijft er niemand anders uit het lijstje meer over.

Geen idee. Maar als je denk dat de aanwijzing niet naar Biobeast of Woopy wijst, blijft er niemand anders uit het lijstje meer over.
Niemand anders dan Weightboy inderdaad. Maar hoezo is het een probleem dat er maar een iemand over blijft? Dat is toch juist de bedoeling aangezien ik ook maar op een iemand kan stemmen.

Ja prima.
Naar mijn hint neig ik meer naar Biobeast, omdat die meer directer is, maar vanwege de houding van supersized heb ik nu op hem gestemd, een switch maakt mij niet uit
Welke hint(s)? Of is het een privéhint?

Dan ben je dus de prostituee of de gek en in beide gevallen kan je 's nachts gewoon dood hoor. ???

Niemand anders dan Weightboy inderdaad. Maar hoezo is het een probleem dat er maar een iemand over blijft? Dat is toch juist de bedoeling aangezien ik ook maar op een iemand kan stemmen.

Welke hint(s)? Of is het een privéhint?

Dan ben je dus de prostituee of de gek en in beide gevallen kan je 's nachts gewoon dood hoor. ???

Hoe kan ik doodgemaakt worden als ik bij een maffiosi slaap? :o

Anyways, als ik vannacht doodgaat weet je dat ik tenminste goed zat

Terug
Naar boven