- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Niemand anders dan Weightboy inderdaad. Maar hoezo is het een probleem dat er maar een iemand over blijft? Dat is toch juist de bedoeling aangezien ik ook maar op een iemand kan stemmen.
Welke hint(s)? Of is het een privéhint?
Dan ben je dus de prostituee of de gek en in beide gevallen kan je 's nachts gewoon dood hoor.![]()
Dacht ik dus ook al, maar wou het niet zeggen ivm rollen van goeden bekendmaken
Maar als jij het al gezegd hebt, kan ik mijn verdere bedenking er bij geven:In de rolbeschrijving staat het inderdaad niet. Maar in de rolbeschrijving staat ook niets over opdrachtgevers ofzo van de huurmoordenaar, en ik dacht daar iets van te lezen
Dus misschien is die rolbeschrijving gewoon niet helemaal compleet.Ben alleszins wat in de war nu.
Ofwel Weightboy geloven en voor supersized gaan, al is het ook voor hem nog steeds een interpretatie van een hint, die fout kan zijn. Plus dat hij ook de gek kan zijn en dan zitten we helemaal verkeerd.
Ofwel hem niet geloven. Z1000 speelde immers ook onlangs de fag terwijl die dat niet was en kreeg er zo een burger uit. En dan klinkt de redenatie van Alley cat best goed en stemmen we dus op Weightboy zelf.
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 15:18 ----------
Hoe kan ik doodgemaakt worden als ik bij een maffiosi slaap?
Anyways, als ik vannacht doodgaat weet je dat ik tenminste goed zat
Op zich, als je bij een don slaapt, en die don wil je vermoorden, dan lijkt me dat niet echt een groot probleem voor die don te zijn