supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Thanks, waar blijft die culttrein!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie beginnen alle 2 wel erg snel met afscheid te nemen, terwijl er maar 1 uithoeft.
Proberen jullie medeleiden te kweken ofzo?![]()

Ik wil ze er eigenlijk allebei nog wel in laten. Maar ja, wie dan?
Orgineel wat denk jij ervan?
Ik wil ze er eigenlijk allebei nog wel in laten. Maar ja, wie dan?
Orgineel wat denk jij ervan?
?Ik ga nu trainen, weet niet of ik voor 22.00 terug kan zijn.
Anyways, als jullie mij eruit stemmen, let op wat ik heb gezegd
Kusjes xx
Jazeker.
Kan iemand mij uitleggen waarom er stemmen staan op weigtboy?
Jazeker.
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-24-beloofde-land-351413/index31.html#post8093129
Vervolgens probeerde Weightboy subtiel duidelijk te maken dat hij de prostituee is. Dat heb ik toen maar hardop geroepen.
Weightboy wil dat we op Biobeast of op Supersized stemmen. Maar we weten uiteraard niet zeker of Weightboy werkelijk de h**r is (hij kan liegen, of de gek zijn) en zelfs als hij het is weten we ook nog niet zeker of hij de hints goed heeft opgelost.
Wat mij betreft is er te weinig vertrouwen om hem te volgen, maar genoeg vertrouwen om hem erin te laten.
Als h**r kan hij ons later nog goed van pas komen, maar op dit moment geloof ik hem niet omdat hij twijfelt tussen Biobeast en Supersized. Daarnaast is de kans groot dat hij vannacht toch vermoord door een van de Dons, zinloos om hem dus weg te stemmen.

Gezien Tremendes in mijn lijstje stond van mogelijke cults, en hij er desondanks de traditie nog niet uitgestemd is, ga ik voorlopig dan maar op hem: Tremendes
Ik ben geneigd te denken dat weightboy een z1000-move aan het doen is, wat denk jij alleycat?
Geen idee, maar in feite maakt dat in deze opzet weinig uit.Ik ben geneigd te denken dat weightboy een z1000-move aan het doen is, wat denk jij alleycat?
Wat mij betreft is er te weinig vertrouwen om hem te volgen, maar genoeg vertrouwen om hem erin te laten.
Als h**r kan hij ons later nog goed van pas komen, maar op dit moment geloof ik hem niet omdat hij twijfelt tussen Biobeast en Supersized. Daarnaast is de kans groot dat hij vannacht toch vermoord door een van de Dons, zinloos om hem dus weg te stemmen.