AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Ik ga nu trainen, weet niet of ik voor 22.00 terug kan zijn.

Anyways, als jullie mij eruit stemmen, let op wat ik heb gezegd

Kusjes xx

Jullie beginnen alle 2 wel erg snel met afscheid te nemen, terwijl er maar 1 uithoeft.
Proberen jullie medeleiden te kweken ofzo? :p

ja lap! weer dood

Ik wil ze er eigenlijk allebei nog wel in laten. Maar ja, wie dan?

Orgineel wat denk jij ervan?

Ik wil ze er eigenlijk allebei nog wel in laten. Maar ja, wie dan?

Orgineel wat denk jij ervan?

Gemeen Alley!
Heb een k*tdag gehad. Daarna nog een uur in de file. Ga nu bijlezen, laatste wat ik heb meegekregen waren wat stemmen tegen Penose. Wat is daar mee gebeurt?

Waar is Remi trouwens? Anders stem ik gewoon op hem, als hij goed is speelt hij vol fanatiek mee.

Ik ga nu trainen, weet niet of ik voor 22.00 terug kan zijn.

Anyways, als jullie mij eruit stemmen, let op wat ik heb gezegd

Kusjes xx

Tot 22.00 trainen?

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 19:29 ----------

Kan iemand mij uitleggen waarom er stemmen staan op weigtboy?

Kan iemand mij uitleggen waarom er stemmen staan op weigtboy?
Jazeker.

Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-24-beloofde-land-351413/index31.html#post8093129

Vervolgens probeerde Weightboy subtiel duidelijk te maken dat hij de prostituee is. Dat heb ik toen maar hardop geroepen.
Weightboy wil dat we op Biobeast of op Supersized stemmen. Maar we weten uiteraard niet zeker of Weightboy werkelijk de h**r is (hij kan liegen, of de gek zijn) en zelfs als hij het is weten we ook nog niet zeker of hij de hints goed heeft opgelost.

Jazeker.

Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-24-beloofde-land-351413/index31.html#post8093129

Vervolgens probeerde Weightboy subtiel duidelijk te maken dat hij de prostituee is. Dat heb ik toen maar hardop geroepen.
Weightboy wil dat we op Biobeast of op Supersized stemmen. Maar we weten uiteraard niet zeker of Weightboy werkelijk de h**r is (hij kan liegen, of de gek zijn) en zelfs als hij het is weten we ook nog niet zeker of hij de hints goed heeft opgelost.

Als hij claimt de h**r te zijn, kunnen we hem niet het voordeel van de twijfel geven of is er te weinig vertrouwen?

Wat mij betreft is er te weinig vertrouwen om hem te volgen, maar genoeg vertrouwen om hem erin te laten.

Als h**r kan hij ons later nog goed van pas komen, maar op dit moment geloof ik hem niet omdat hij twijfelt tussen Biobeast en Supersized. Daarnaast is de kans groot dat hij vannacht toch vermoord door een van de Dons, zinloos om hem dus weg te stemmen.

Wat mij betreft is er te weinig vertrouwen om hem te volgen, maar genoeg vertrouwen om hem erin te laten.

Als h**r kan hij ons later nog goed van pas komen, maar op dit moment geloof ik hem niet omdat hij twijfelt tussen Biobeast en Supersized. Daarnaast is de kans groot dat hij vannacht toch vermoord door een van de Dons, zinloos om hem dus weg te stemmen.

Als het de h**r is zullen de Dons wel erg dom zijn om op hem te stemmen ???

Ik ben geneigd te denken dat weightboy een z1000-move aan het doen is, wat denk jij alleycat?

Gezien Tremendes in mijn lijstje stond van mogelijke cults, en hij er desondanks de traditie nog niet uitgestemd is, ga ik voorlopig dan maar op hem: Tremendes

Gewoon omdat het kan? Zonder hint? Verdacht dat je mij eruit pikt terwijl ik wel aktief ben. Normaal zou je zeggen dat je als je het toch niet weet iemand doet die niet aktief is.
En voorlopig? Hoezo voorlopig? Het is al bijna 20.00u. Kijken of je cult vriendjes mee krijgt ofzo?
Denk dat jij boter op je hoofd hebt en we op jou moeten gaan.

Woopy

Ik ben geneigd te denken dat weightboy een z1000-move aan het doen is, wat denk jij alleycat?
Geen idee, maar in feite maakt dat in deze opzet weinig uit.

Hij zou dan cult zijn, maar kan maar in een van de twee kampen zitten. De Don van dat kamp zal weten dat hij in zijn kamp hoort (want krijgt zijn kill door van zijn raadsman), de Don van het andere kamp zal om diezelfde reden weten dat Weightboy niet in zijn kamp hoort en hem dus dood willen hebben (want hij is of de h**r of een vijandelijke cult).

Juist dat hij nog niet helemaal weet wie van de 2 cult is, maakt het geloofwaardiger. Als de jager hem wel gelooft zal hij beschermt worden. Hoop niet dat allebei de jagers weer bij jou staan. Zonde van dat voordeel!

Terug
Naar boven