XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Lastig is dit toch met 3 teams

Geen idee, maar in feite maakt dat in deze opzet weinig uit.

Hij zou dan cult zijn, maar kan maar in een van de twee kampen zitten. De Don van dat kamp zal weten dat hij in zijn kamp hoort (want krijgt zijn kill door van zijn raadsman), de Don van het andere kamp zal om diezelfde reden weten dat Weightboy niet in zijn kamp hoort en hem dus dood willen hebben (want hij is of de h**r of een vijandelijke cult).

Euh, de raadsman geeft de kill niet door aan de don maar aan de spelleider (staat zo in de spelregels).

op Weightboy:

- Fabula
- IMBA
- Bio
- Wauter
- Sanca

Op Woopy:

- Tremendes

Op Tremendes:

- Woopy

Op supersized:

-supersized
-Unknown

Op Origineel:

-Alley Poes

Op Biobeast

-Weightboy

Op Unknown:

-penose

(als ik niets over het hoofd zie)

Laatst bewerkt:
Komt toch op hetzelfde neer? De raadsman kent zijn teamgenoten en die kennis komt via via bij de don terecht.

Ik sta op Orgineel.

Als de don de kill opvolgt welja

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:21 ----------

Ik ga overigens voor weightboy

Ofwel liegt hij en is hij een cult die zich er uit wil praten

en anders is hij werkelijk de h**r en hebben we de dag erna een kans van 1/2 om er een cult uit te stemmen.

Ik verander mijn stem naar weightboy, ik vertrouw hem niet

Gewoon omdat het kan? Zonder hint? Verdacht dat je mij eruit pikt terwijl ik wel aktief ben. Normaal zou je zeggen dat je als je het toch niet weet iemand doet die niet aktief is.
En voorlopig? Hoezo voorlopig? Het is al bijna 20.00u. Kijken of je cult vriendjes mee krijgt ofzo?
Denk dat jij boter op je hoofd hebt en we op jou moeten gaan.

Woopy

Lol, had wel een reactie van je verwacht :p De verklaring achter mijn lijstje heb ik in het begin van de dag gegeven. Is niet zonder aanleiding ;)

Dat zijn er al 5 op Weightboy!

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:40 ----------

Mis de stem van Penose nog, hier was ik erg benieuwd naar.

Eergister stemde hij om 21.45, gisteren om 21.30.. hij zal wel binnen een uurtje voorbij komen wippen..
Wat was het ook alweer, iets met cults en laat stemmen? :birthday:

Laatst bewerkt:
Lijkt me niet erg zinnig om op Weightboy te stemmen :-/ Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Idd, mogelijk pakken de dons hem vannacht, tenzij de jagers dit voorspellen. Lijkt me dan ook nuttig dat de jager die het laatst op Alley Cat bijgekomen is, deze nacht naar Weightboy gaat. Dan krijgt hij nog een extra hint en weten we mogelijk meer.

Lijkt me niet erg zinnig om op Weightboy te stemmen :-/ Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Idd, mogelijk pakken de dons hem vannacht, tenzij de jagers dit voorspellen. Lijkt me dan ook nuttig dat de jager die het laatst op Alley Cat bijgekomen is, deze nacht naar Weightboy gaat. Dan krijgt hij nog een extra hint en weten we mogelijk meer.

Als hij echt de sl*t is kunnen de Dons hem niet pakken...

De kans dat hij echt de sl*t is is eigenlijk best groot, gezien als er nog een andere sl*t was die dat nu toch wel te kennen had gegeven?

Goed plan woopy..

@ supesrsized ik zou stoppen met op mij te hitten want anders sta je voor schut wanneer de rollen bekend worden

Ik stem zo goed als altijd laat

Goed plan woopy..

@ supesrsized ik zou stoppen met op mij te hitten want anders sta je voor schut wanneer de rollen bekend worden

Ik stem zo goed als altijd laat

De meeste cults stemmen altijd laat.
En alweer laat jij je stem leiden door iemand anders.. I'm just saying.. :windup:
We zullen zien wie er voor schut staat, jij was toch diegene die een slechte in mij zag? :D

Bitchfiiiiiight

En alweer laat jij je stem leiden door iemand anders.. I'm just saying.. :windup:
We zullen zien wie er voor schut staat, jij was toch diegene die een slechte in mij zag? :D

Nee ik wou je eruit omdat je vervelend bent. Maar is nu niet handig meer hè.
we zullen inderdaad zien ;)

Door wie laat ik me leiden dan ?

Als jij weer burger bent speelt je het weer enorm slim moet ik zeggen...

Nee ik wou je eruit omdat je vervelend bent. Maar is nu niet handig meer hè.
we zullen inderdaad zien ;)

Door wie laat ik me leiden dan ?

moet ik weer alles van je gaan quoten :( geen zin in.
je hebt een afwachtende houding, dat zeg ik al de hele tijd (feit)
ik ga hier verder geen uitspraken over doen, conclusies trekken jullie zelf maar.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:11 ----------

Als jij weer burger bent speelt je het weer enorm slim moet ik zeggen...

vertel kerel, wat heb je nu weer op je hart..

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:17 ----------

Momenteel bekijken: 6 gebruiker(s) (6 leden en 0 gasten) dit topic
supersized, wauter, Weightboy, Woopy, Penose:), lloydatoni

Hoe ga jij jezelf proberen te redden Weightboy??
Ik heb veel haters hier in het spel, misschien dat je ze op mij kunt krijgen?

In de training schouder geblesseerd godverdek*t, kom ik terug, 5 stemmen verzameld :roflol:

Ik zou jullie nog eenmaal vriendelijk willen verzoeken naar Woopy te luisteren en de anderen die mij het voordeel van de twijfel willen geven, meer kan ik niet doen.
Verder heeft Unknown ergens in dit topic de Gek al aangewezen, dus die ben ik sowieso niet.

Opvallend is dat supersized wel enorm blij is met een stem op mij, terwijl je als burger nooit zeker kan zijn of de "goede" eruit gestemd word.

Meer kan ik niet doen of zeggen, ik kan geen hint geven op supersized danwel biobeast speltechnisch gezien, en ik heb ook nog niet zulke goede bijdrages gehad dat ik mijzelf vrij kan pleiten.

We gaan het zien

Ik ga niet eens meer met jou in discussie. Supersized

Terug
Naar boven