- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, maar in feite maakt dat in deze opzet weinig uit.
Hij zou dan cult zijn, maar kan maar in een van de twee kampen zitten. De Don van dat kamp zal weten dat hij in zijn kamp hoort (want krijgt zijn kill door van zijn raadsman), de Don van het andere kamp zal om diezelfde reden weten dat Weightboy niet in zijn kamp hoort en hem dus dood willen hebben (want hij is of de h**r of een vijandelijke cult).
Komt toch op hetzelfde neer? De raadsman kent zijn teamgenoten en die kennis komt via via bij de don terecht.Euh, de raadsman geeft de kill niet door aan de don maar aan de spelleider (staat zo in de spelregels).
Komt toch op hetzelfde neer? De raadsman kent zijn teamgenoten en die kennis komt via via bij de don terecht.
Ik sta op Orgineel.
Komt toch op hetzelfde neer? De raadsman kent zijn teamgenoten en die kennis komt via via bij de don terecht.
Ik sta op Orgineel.
Gewoon omdat het kan? Zonder hint? Verdacht dat je mij eruit pikt terwijl ik wel aktief ben. Normaal zou je zeggen dat je als je het toch niet weet iemand doet die niet aktief is.
En voorlopig? Hoezo voorlopig? Het is al bijna 20.00u. Kijken of je cult vriendjes mee krijgt ofzo?
Denk dat jij boter op je hoofd hebt en we op jou moeten gaan.
Woopy
De verklaring achter mijn lijstje heb ik in het begin van de dag gegeven. Is niet zonder aanleiding 

Lijkt me niet erg zinnig om op Weightboy te stemmen :-/ Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Idd, mogelijk pakken de dons hem vannacht, tenzij de jagers dit voorspellen. Lijkt me dan ook nuttig dat de jager die het laatst op Alley Cat bijgekomen is, deze nacht naar Weightboy gaat. Dan krijgt hij nog een extra hint en weten we mogelijk meer.
Goed plan woopy..
@ supesrsized ik zou stoppen met op mij te hitten want anders sta je voor schut wanneer de rollen bekend worden
Ik stem zo goed als altijd laat

De meeste cults stemmen altijd laat.
En alweer laat jij je stem leiden door iemand anders.. I'm just saying..
We zullen zien wie er voor schut staat, jij was toch diegene die een slechte in mij zag?![]()

De meeste cults stemmen altijd laat.
En alweer laat jij je stem leiden door iemand anders.. I'm just saying..
We zullen zien wie er voor schut staat, jij was toch diegene die een slechte in mij zag?![]()
Nee ik wou je eruit omdat je vervelend bent. Maar is nu niet handig meer hè.
we zullen inderdaad zien
Door wie laat ik me leiden dan ?
geen zin in. Als jij weer burger bent speelt je het weer enorm slim moet ik zeggen...
, lloydatoni