MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

In de training schouder geblesseerd godverdek*t, kom ik terug, 5 stemmen verzameld :roflol:

Ik zou jullie nog eenmaal vriendelijk willen verzoeken naar Woopy te luisteren en de anderen die mij het voordeel van de twijfel willen geven, meer kan ik niet doen.
Verder heeft Unknown ergens in dit topic de Gek al aangewezen, dus die ben ik sowieso niet.

Opvallend is dat supersized wel enorm blij is met een stem op mij, terwijl je als burger nooit zeker kan zijn of de "goede" eruit gestemd word.

Meer kan ik niet doen of zeggen, ik kan geen hint geven op supersized danwel biobeast speltechnisch gezien, en ik heb ook nog niet zulke goede bijdrages gehad dat ik mijzelf vrij kan pleiten.

We gaan het zien

Zeker ben ik blij.. jij was toch diegene die op mij stemde.. net zoals bij Vince zeg ik nu:
wie de bal kaatst krijgt hem terug:roflol: Beetje lame om zo weer de aandacht naar mij toe te trekken, ik denk dat je beter in kan spelen op mijn houding (tip)

'ik kan geen hint geven op supersized danwel biobeast' :nowai:

Ik ga niet eens meer met jou in discussie. Supersized

goed plan:roflol:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:27 ----------

NIEUWE PAGE

op Weightboy:

- Fabula
- IMBA
- Bio
- Wauter
- Sanca

Op Woopy:

- Tremendes

Op Tremendes:

- Woopy

Op supersized:

-supersized
-Weightboy

Op Origineel:

-Alley Poes

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:29 ----------

het is wel epic als er om 21.59 ineens 2 stemmers van wboy naar mij gaan

unknowndbb

Weightboy lijkt een sleutelmoment te gaan worden voor het spel, naar wie neig je meer te gaan weightboy? Supersized of biobeast?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-24-beloofde-land-351413/index26.html#post8092008

Ik zou dit serieus nemen voor de twijfelaars, zou zonde zijn om in deze fase een belangrijke rol te verliezen..

Supersized doet wel hard z'n best, ik snap z'n grudge en vandaar zijn stem op mij.
Biobeast daarentegen gooit heel makkelijk een stem op mij.
Ik twijfel, maar switch naar biobeast puur om z'n spelgedrag.
Wie wet brengt deze nacht meer

Kerel ik heb op mezelf gestemd:roflol: Jij snapt helemaal niets, ik snap mezelf niet eens :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:36 ----------

Interesting....:toothpick:

Weightboy zei:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post8092008

Ik zou dit serieus nemen voor de twijfelaars, zou zonde zijn om in deze fase een belangrijke rol te verliezen..

Ik stem Supersized

Fabula is gok ik de gek.
Ben er nu niet aan toe gekomen alles door te nemen, maar dit zal ik vannacht doen. Srs.

Dan ben ik morgen gewoon actief, excuses in ieder geval voor m'n inactiviteit.
Waar is die gozer dan, hij zou vandaag actief zijn.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:39 ----------

Lijkt me niet erg zinnig om op Weightboy te stemmen :-/ Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Idd, mogelijk pakken de dons hem vannacht, tenzij de jagers dit voorspellen. Lijkt me dan ook nuttig dat de jager die het laatst op Alley Cat bijgekomen is, deze nacht naar Weightboy gaat. Dan krijgt hij nog een extra hint en weten we mogelijk meer.
Dons hebben voor vannacht nog twee andere logische keuzes. Namelijk Supersized of Biobeast aangezien Weightboy die verdenkt van Don zijn en Weightboy de h**r is.
Tenzij hij natuurlijk niet de h**r is.

Maar hoe dan ook lijkt het me voor ons nuttig om de rol van Weightboy wat langer geheim te houden.

Op Weightboy:

- Fabula
- IMBA
- Bio
- Wauter
- Sanca

Op Woopy:

- Tremendes

Op Tremendes:

- Woopy

Op supersized:

-supersized
-Unknown

Op Biobeast:

-Weightboy

Op Unknown:

-penose
-origineel
-Alley Poes

(als ik niets over het hoofd zie)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:44 ----------

'ik stond erbij en ik keek ernaar' :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik ga voor UnknownDBB Puur om het feit dat ik niet vertrouw dat hij zo inactief is. Had hij een belangrijke goede rol dan was hij wel actiever geweest.

Waar is die gozer dan, hij zou vandaag actief zijn.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:39 ----------

Dons hebben voor vannacht nog twee andere logische keuzes. Namelijk Supersized of Biobeast aangezien Weightboy die verdenkt van Don zijn en Weightboy de h**r is.
Tenzij hij natuurlijk niet de h**r is.

Maar hoe dan ook lijkt het me voor ons nuttig om de rol van Weightboy wat langer geheim te houden.

Switch mee op bio dan?

Ik ga mee op de persoon die de meeste stemmen heeft die niet Weightboy, Supersized of Biobeast is want die wil ik er niet uit hebben (oh, en Penose ook niet natuurlijk :)).

Jammer als dat Unknown is, maar moet dan maar.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:48 ----------

Waarom zou ik een kill gaan maken die anders vannacht gemaakt wordt?

• Topic Starter Topic Starter
Op Weightboy:
- Fabula
- IMBA
- Bio
- Wauter
- Sanca

Op Woopy:

- Tremendes

Op Tremendes:

- Woopy

Op supersized:

-supersized
-Unknown

Op Origineel:

-Alley Poes

Op Unknown:

-penose
-Orgineel
-Weightboy

Thanks supersized

Laatst bewerkt:
Ik ga mee op de persoon die de meeste stemmen heeft die niet Weightboy, Supersized of Biobeast is want die wil ik er niet uit hebben (oh, en Penose ook niet natuurlijk :)).

Ok, dan switch ik ook naar unknowndbb

Als ik vanavond de jager aanvraag, ben ik dan bescherm no matter what ik doe?

Waarom zo stellig over die 4?

Ok, dan switch ik ook naar unknowndbb

Als ik vanavond de jager aanvraag, ben ik dan bescherm no matter what ik doe?
Ja, maar wel alleen in het spel hoor. Weet trouwens niet of ik je zou beschermen als ik de jager was, zo zeker ben ik ook niet van je.
Waarom zo stellig over die 4?
Weightboy zegt de h**r te zijn, dus is een logisch slachtoffer voor de dons vannacht. Geen reden om hem weg te stemmen dus.
Weightboy zegt dat Biobeast of Supersized de Don is dus deze zijn ook allebei logische slachtoffers voor de don(s) vannacht. Geen reden om ze weg te stemmen dus.
Penose is Penose. Geen reden om hem weg te stemmen dus.

• Topic Starter Topic Starter
ik word vannacht toch niet vermoord ;) dat kan gezien worden als een dikke vette invite ;)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:53 ----------

Ja, maar wel alleen in het spel hoor. Weet trouwens niet of ik je zou beschermen als ik de jager was, zo zeker ben ik ook niet van je.

Weightboy zegt de h**r te zijn, dus is een logisch slachtoffer voor de dons vannacht. Geen reden om hem weg te stemmen dus.
Weightboy zegt dat Biobeast of Supersized de Don is dus deze zijn ook allebei logische slachtoffers voor de don(s) vannacht. Geen reden om ze weg te stemmen dus.
Penose is Penose. Geen reden om hem weg te stemmen dus.

Denk je nou echt dat iemand mij een leuke + belangrijke rol wil geven..:rolleyes:
Dus dan zou ik een cultje zijn of een burgertje...

Hee alley, t was al wel duidelijk hoe t zat hoor haha:roflol: Voor de komende twee nachten heb je dus mooi potentiele slachtoffers voor de don gegeven.

Terug
Naar boven