supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Hee alley, t was al wel duidelijk hoe t zat hoor hahaVoor de komende twee nachten heb je dus mooi potentiele slachtoffers voor de don gegeven.
no worries

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee alley, t was al wel duidelijk hoe t zat hoor hahaVoor de komende twee nachten heb je dus mooi potentiele slachtoffers voor de don gegeven.

ik word vannacht toch niet vermoorddat kan gezien worden als een dikke vette invite
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:53 ----------
Denk je nou echt dat iemand mij een leuke + belangrijke rol wil geven..
Dus dan zou ik een cultje zijn of een burgertje...
)Hee alley, t was al wel duidelijk hoe t zat hoor hahaVoor de komende twee nachten heb je dus mooi potentiele slachtoffers voor de don gegeven.
Maar wel drie slachtoffers, dus eentje komt sowieso weg. Dat maakt mij dus niet verantwoordelijk. Vuurpeloton idee.Hee alley, t was al wel duidelijk hoe t zat hoor hahaVoor de komende twee nachten heb je dus mooi potentiele slachtoffers voor de don gegeven.
Sterk verweer, sinds de rollen worden gekozen door een excell bestandje (of dit keer een bak met papier)
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:57 ----------
Als je burger zou zijn zou je dus switchen?

FUUU BISHES!Tot of tot en met 22.00 uur. Even nazoeken ...

omdat iedereen op het laatste moment switcht, wil hem er gewoon uit
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:01 ----------
maakt niet uit, hij is dood toch?
misschien was dat wel weer een van mijn briljante tactiekendoen alsof en dan 'net' te laat mijn stem veranderen
![]()
Jep.
Nouja jammer, moet denk ik meer aan mijn overtuigingskracht op de een of andere manier werken.
Zou toch graag nog weten wat nou mensen getriggerd heeft om op mij te gaan stemmen, was het omdat ik té openlijk voor mijn rol uitkwam, of dat ik mensen beschuldigde zonder dat ik de hints kon geven? (Unknown deed dit namelijk ook in vorig potje, en die roste ze er allemaal uit..)
Anyways, bedankt voor het spelen, de eerste keer dat ik er via stemming wordt uitgegooid, jammer maar helaas!
Succes nog iedereen, blijf het spel wel volgen.
Aan het eind geef ik mijn hersenspinsels wel door voor wie dat nog willen lezen..
Je attitude is wel zwaar irritant.
Je hebt het wiel niet uitgevonden ...
Blame karma
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:05 ----------
jij bent dood, je mag niet meer posten

Blame karma
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:05 ----------
jij bent dood, je mag niet meer posten