Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Zou toch graag nog weten wat nou mensen getriggerd heeft om op mij te gaan stemmen, was het omdat ik té openlijk voor mijn rol uitkwam, of dat ik mensen beschuldigde zonder dat ik de hints kon geven? (Unknown deed dit namelijk ook in vorig potje, en die roste ze er allemaal uit..)
Ik heb uiteindelijk niet op je gestemd, maar wat mij betreft het laatste. Dat Unknown wel weg komt met zoiets heeft te maken met reputatie.

Oneerlijk wellicht, maar dat is het leven soms.

Maar je was de gek zie ik, gelukje gehad dus. Al is het nog altijd een burger.

50% dat hij de gek was en het is uitgekomen. Zijn hints waren dus niet veel waard.

50% dat hij de gek was en het is uitgekomen. Zijn hints waren dus niet veel waard.
Toch had ik hem er liever niet uit zien gaan.

Nu ligt vannacht alles weer open. Anders was een van de twee sowieso op Weightboy gegaan (en wellicht beide).

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/...t-sterren-op-haar-borsten-en-deelt-foto.dhtml

Zat vooral op het haat-stukje door te gaan, vandaar dat ik Woopy vroeg voor de vorige forumgame (gezamelijke haat van Biobeast en Supersized tegens zombies) en op de zoekfunctie dbb kwam ik ook nog een post met haat erin van origineel tegen, maar die vond ik niet relevant.

Verder nog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_Hill
(kon ik verder niets in vinden, nog gekeken op inschrijf danwel geboortedata)

En nogmaals Loyd, ik ben GEEN Krakatoa!!!!!!!!:mad:

Heb al eerder aangegeven dat hij de gek is, ik zei toch dat zijn hint niet klopte...

Nogmaals: FABULA EN PENOSE die moet je hebben.. zijn jullie het eerste verhaal rondom Jorgy alweer vergeten?

Heb al eerder aangegeven dat hij de gek is, ik zei toch dat zijn hint niet klopte...

Nogmaals: FABULA EN PENOSE die moet je hebben.. zijn jullie het eerste verhaal rondom Jorgy alweer vergeten?

Hoe kan jij nu weten of zijn hint niet klopte. Het kan evengoed juist geweest zijn richting biobeast (als hij niet de gek was geweest)

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/...t-sterren-op-haar-borsten-en-deelt-foto.dhtml

Zat vooral op het haat-stukje door te gaan, vandaar dat ik Woopy vroeg voor de vorige forumgame (gezamelijke haat van Biobeast en Supersized tegens zombies) en op de zoekfunctie dbb kwam ik ook nog een post met haat erin van origineel tegen, maar die vond ik niet relevant.

Verder nog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_Hill
(kon ik verder niets in vinden, nog gekeken op inschrijf danwel geboortedata)

En nogmaals Loyd, ik ben GEEN Krakatoa!!!!!!!!:mad:

Ik heb ook een hekel aan bh's

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:20 ----------

Hoe kan jij nu weten of zijn hint niet klopte. Het kan evengoed juist geweest zijn richting biobeast (als hij niet de gek was geweest)

ik kan het je wel vertellen maar dan geloof je me toch niet:cool:

Lol, Weightboy loog dus niet. Maar aan zijn vermoedens hebben we nu ook niets meer :roflol:
Wil ook wel eens weten waarom zo veel mensen hem er uit stemden.

Zoals Alley al zei enkele pagina's geleden: wanneer ik mijn eigen lijf wil redden, dan is het geen "verraad" om op Jorgy te stemmen moest ik cult zijn. Het verraad waar Lloyd het over had kan dus niet slaan op mijn stem op Jorgy

• Topic Starter Topic Starter
Iemand bezwaar als ik het verhaal er zo al op knal?

Doen

• Topic Starter Topic Starter
Daarnaast zie ik dat unknown al 2 dagen op een rij niet gestemd, dus die word er dadelijk ook uitgeschreven helaas.

Daarnaast zie ik dat unknown al 2 dagen op een rij niet gestemd, dus die word er dadelijk ook uitgeschreven helaas.

meestal is iedereen zo attent maar het valt niemand op dat hij er na vandaag toch uit gaat?
is het toeval dat iedereen op het laatste moment overgaat op unknown omdat ze hem toch niet verwachten?

Ik heb gisteren een stem van hem op Supersized staan. Maar erg actief is hij inderdaad niet (helaas).

Terug
Naar boven