AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

• Topic Starter Topic Starter
Was er gister niet de hele dag oplettend helaas

thanks bros!

ik lees het morgen wel, dead or alive!

truste heumeusss!

Als het een minder regelmatige speler was geweest of eentje die altijd inactief speelt, had ik er wsl niet eens iets van gezegd :p Maar UnknownDBB is altijd fijn om in je spel te hebben, dus zou jammer zijn als hij er uit gaat door inactiviteit.

Ow dan is vandaag pas zijn eerste gele kaart pas.

Done! At joor servus..

rh0d8y.jpg

Ja jammer, kon ik anders lekker uitslapen :(

Was een grapje :P

Verhaal nacht 3

Verhaal nacht 3

Het beloofde een wilde nacht te worden na een drukbezette dag waarin het dorp elkaar gek zat te maken met de verscheidende hints en verklaringen van onze pas overleden held(in). Ze beweerde krakatoa niet te zijn maar helaas bleek hij dat wel te zijn en werd weggestemd. Sonny liep vol ongeloof door zijn huis: coïtus hebben met een trannie was daar aan toe maar met Krakatoa? Daar moest hij niet aan denken. Zijn volgende gevallen tienermeisje bleek Miley Cyrus te zijn: haar volle kont en dikke borsten konden hem goed bevredigen.

De eerder genoemde val naar de aflevering van SOuth Park het avatar van Orgineel

Hij luisterde ook goed naar zijn consigliere zoals hij deed in alle andere nachten, hij had weer zin om iemand te vermoorden. Het bleek een onverwachte naam te zijn van een man die hij hoog had zitten en net als hij zeer ervaren was in het spel wat ze nu speelden. Hij ging erop uit en genoot stiekem wel van deze moord. Hij verkleedde zich incognito en sloop het hol van de leeuw in. Verzon een smoesje om de gewaardeerde speler weg te krijgen en vermoorde hem achter de club en liet het lijk liggen. Toen het lijk gevonden werd de volgende dag ontstond de nodige commotie in het kamp van Henry en was hij zonder het advies wat hij elke dag zo goed heeft opgevoerd. Op zijn lijfwacht na stond hij er alleen voor.

Henry Hill had het plan om Wauter te vermoorden nadat hij langs het nog altijd door politie druk bezochte huis van Alley reed. Echter was er een aantal man politie bij hem thuis die avond zodat hij de moord niet kon uitvoeren. Bedroefd verdween hij de nacht in nog rouwend om de dood van zijn consigliere. Hij keek nog wel even naar het onderschrift van de spelleider om naar hints te zoeken maar hij zag niks wat mocht baten voor hem.

Had mijn onderschrift aangepast en de tekst van Tremendes weggehaald, daarnaast is het personage in het onderschrift vrij dik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Imbaatwork is dood
hij was de consigliere voor de familie Hill

Het is weer dag en er mag gestemd worden tot 22.00

Kijk, had ik het toch goed met mijn verdenking op IMBA :cool:
Ik had zoals gezegd nog 2 namen in mijn lijstje. IMBA en Tremendes. Benieuwd of Tremendes dan de andere Henry cult blijkt te zijn :)

Ik had zoals gezegd nog 2 namen in mijn lijstje. IMBA en Tremendes. Benieuwd of Tremendes dan de andere Henry cult blijkt te zijn :)

Probleem is dat iedereen huiverig is voor tremendes, ik ben er nu wel klaar voor!

En weer eentje die op mij zat te stemmen, moet toch wel duidelijk zijn aan welke kant ik sta nu. Iedereen die op mij stemt gaat dood :roflol:

still alive heumeus

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 07:00 ----------

Probleem is dat iedereen huiverig is voor tremendes, ik ben er nu wel klaar voor!

misschien is hij wel de don, hij is sowieso baas:heart:

Hoeveel burgers zijn er eigenlijk nog?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven