XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Damn jammer, was wel een leuk potje en dacht aardig uit de schijnwerpers te blijven.

Ook jammer dat gelijk dag 1 AlleyCat al beschermd werd.
Had wel verwacht dat de jager (dacht dat het er maar 1 was) bij Unknown zou staan.

Ook weer pech dat nu Wauter beschermd werd...

Naja succes overgebleven Henry's, kill die burgers en Sonny homo's maar :p

En weer eentje die op mij zat te stemmen, moet toch wel duidelijk zijn aan welke kant ik sta nu. Iedereen die op mij stemt gaat dood :roflol:

Wil je nu zeggen dat jij een bad guy bent?

Dank u wel overigens aan de jager. Slimme keuze!

Overigens. Als ik het nu goed voor heb moet Don henry zijn eigen keuze maken? Dan kan hij eventueel zelf zijn laatste cult eruit spelen.

Overigens dat van die travestieten en PUA komt weer in het verhaal voor. Dit moet wel naar een hint leiden maar ik kan niet direct eens vinden wanneer ik ermee zoek in de zoekfunctie van DBB.

En weer eentje die op mij zat te stemmen, moet toch wel duidelijk zijn aan welke kant ik sta nu. Iedereen die op mij stemt gaat dood :roflol:

Kerel...
Weightboy was een goeie, mocht je het niet snappen. De ronde hiervoor was Vincenzio ook een goeie. Zoals je het nu zegt, ben je een don.

Kerel...
Weightboy was een goeie, mocht je het niet snappen. De ronde hiervoor was Vincenzio ook een goeie. Zoals je het nu zegt, ben je een don.

Ik heb het niet over Wboy maar over IMBA, kerel.. Ik heb ook niet op Wboy gestemd, maar lachte wel om zijn dood omdat hij mij eruit wou hebben. De don heeft gesproken :roflol:

Moet zeggen dat ik me wel aardig vermaak met jullie, wat nu als ik wederom burger blijk te zijn?

En Tremendes de don?

Laatst bewerkt:
supersized

Voorlopig ga ik terug op Tremendes. Vanwege het lijstje dat ik eerder postte waarin ik enkel nog IMBA en hem had, en over IMBA bleek ik correct te zijn.
Ik vermoed echter dat hij gewoon cult is, en wil liever voor een don gaan. Daar ga ik vandaag mijn hoofd nog wat over breken.
Ik twijfel hiervoor vooral tussen Fabula (in mindere mate), Biobeast en Penose. Zonder specifieke reden, maar vooral door eliminatie omdat ik van de andere spelers net niet denk dat ze het zijn.

Tokking to me?

Ik heb het niet over Wboy maar over IMBA, kerel..
Zoals ik het nu zeg ben ik een don :roflol:

Ok, en wat wil dat dan zeggen? Al wie op jou stemt, gaat dood. Dus jij bent de geheime killer aan de kant van de goeden waar niemand iets over weet? Of wil je daarmee zeggen dat je met je geniale spel steeds genoeg stemmers mee krijgt op de mensen die jij er uit wil? Denk je nog steeds dat mensen op dezelfde persoon als jij stemmen omdat ze jouw argumenten volgen en niet omdat ze toevallig dezelfde persoon verdenken of omdat iemand anders betere argumenten gaf?

Als supersized er vandaag niet uitgestemd wordt pak ik hem vannacht.

Ok, en wat wil dat dan zeggen? Al wie op jou stemt, gaat dood. Dus jij bent de geheime killer aan de kant van de goeden waar niemand iets over weet? Of wil je daarmee zeggen dat je met je geniale spel steeds genoeg stemmers mee krijgt op de mensen die jij er uit wil? Denk je nog steeds dat mensen op dezelfde persoon als jij stemmen omdat ze jouw argumenten volgen en niet omdat ze toevallig dezelfde persoon verdenken of omdat iemand anders betere argumenten gaf?

Misschien zegt dat wel iets over mijn geheime rol..

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 09:59 ----------

Als supersized er vandaag niet uitgestemd wordt pak ik hem vannacht.

Doen!

Voorlopig ga ik terug op Tremendes. Vanwege het lijstje dat ik eerder postte waarin ik enkel nog IMBA en hem had, en over IMBA bleek ik correct te zijn.
Ik vermoed echter dat hij gewoon cult is, en wil liever voor een don gaan. Daar ga ik vandaag mijn hoofd nog wat over breken.
Ik twijfel hiervoor vooral tussen Fabula (in mindere mate), Biobeast en Penose. Zonder specifieke reden, maar vooral door eliminatie omdat ik van de andere spelers net niet denk dat ze het zijn.

Denk niet dat tremendes een cult is maar eerder gewoon burger.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:04 ----------

Misschien zegt dat wel iets over mijn geheime rol..

Er is geen geheime rol alleen het feit dat er een burger was die de huurmoordenaar zijn kill gaf.

Kijk, had ik het toch goed met mijn verdenking op IMBA :cool:
Ik had zoals gezegd nog 2 namen in mijn lijstje. IMBA en Tremendes. Benieuwd of Tremendes dan de andere Henry cult blijkt te zijn :)

Probleem is dat iedereen huiverig is voor tremendes, ik ben er nu wel klaar voor!

Ik vertrouw jullie voor geen meter. Beter ga je de hint onderzoeken ofzo dat Sonny de man die hij gaat vermoorden hoog heeft zitten en net als hij een ervaren speler is.
Maar heb er al best lang ingezeten nu dus het staat jullie vrij hoor dan zul je het wel weer zien. Net als alle andere potjes.:rolleyes:

Als de lieve burgers mij mede-burger nou eens willen ondersteunen in mijn bevindingen hebben we nog een reële winkans.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:10 ----------

Ik stuur de Dood wel op hem af hehe:haha:

Wel even de spelregels respecteren en accepteren dat je dood bent.

Groetjes lloyd.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:12 ----------

Denk niet dat tremendes een cult is maar eerder gewoon burger.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:04 ----------

Er is geen geheime rol alleen het feit dat er een burger was die de huurmoordenaar zijn kill gaf.

Als jij zou weten dat er een geheime rol bestaat dan is het geen geheim meer:rolleyes:

Als de lieve burgers mij mede-burger nou eens willen ondersteunen in mijn bevindingen hebben we nog een reële winkans.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:10 ----------

Wel even de spelregels respecteren en accepteren dat je dood bent.

Groetjes lloyd.

Welke bevindingen ???

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:13 ----------

Als jij zou weten dat er een geheime rol bestaat dan is het geen geheim meer:rolleyes:

Je geheime rol is dat jij mag beïnvloeden wie de don als kill kiest? Anders heb ik geen idee wat je wil zeggen.

Waarom verdenk jij mij? Er zijn geen argumenten.. tot nu toe heeft iedereen die op mij gestemd heeft geen argumenten kunnen benoemen! Ik heb hier herhaaldelijk om gevraagd zonder resultaat.
Er word heel simpel gezegd dat mijn houding jullie niet aanstaat, als jullie daarom een burger willen verliezen? Dat betekend gewoon de cults bewust op mij gaan, wetende dat ik burger ben ;)

Dus, wat is jou argument.. heb je ook een hint zoals Wheightboy een hint had?:o
Of vind je me gewoon lief..

Besef wel dat ik een opsomming aan argumenten tegen jou heb.

Terug
Naar boven