AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Do it!!

Ik ging op unknown omdat het 4-4 stond en 1 moest eruit en stel woopy was wel goed dan gingen er twee burgers uit namelijk Remi en woopy en nu alleen Remi.

Stem maar op mij. Geen probleem.

En supersized hou is op met liegen

Orgineel volgde naar mijn idee meer Woopy. Voor mij zijn sowieso verdacht...

Orgineel
Wauter
Penose
Alley

In willekeurige volgorde. Ik ga vandaag in deze 4 mee. Vandaag moet niet moeilijk zijn om er een slechte uit te rossen.

Goed plan.

Zou je kunnen toelichten waarom mijn naam er tussen staat, want hierdoor daalt mijn vertrouwen wel behoorlijk ;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 10:08 ----------

t*ring heb ik eindelijk tijd om wat actiever te zijn, is niemand aanwezig.
Dan ga ik de laatste verhalen maar eens daadwerkelijk lezen :D

ik ben vanaf nu de aankomende uren niet online, voor nu: PENOSE

Haha ok..

Ik volg Remi aangezien die de h**r was. En in het dag verhaal van gister stond dat hij al was uitgekeken op de don

supersized

Goed plan.

Zou je kunnen toelichten waarom mijn naam er tussen staat, want hierdoor daalt mijn vertrouwen wel behoorlijk ;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 10:08 ----------

t*ring heb ik eindelijk tijd om wat actiever te zijn, is niemand aanwezig.
Dan ga ik de laatste verhalen maar eens daadwerkelijk lezen :D

Vanwege het gegeven dat jij de beslissende stem aan unknown gaf gisteren, terwijl het wel heel erg duidelijk was inmiddels dat Woopy slecht was.
Heb het net in willekeurige volgorde gezet maar moet eerlijk zeggen dat ik het meest zeker ben van orgineel. Die volgde wel zo duidelijk Woopy een aantal stemrondes.

Vanwege het gegeven dat jij de beslissende stem aan unknown gaf gisteren, terwijl het wel heel erg duidelijk was inmiddels dat Woopy slecht was.
Heb het net in willekeurige volgorde gezet maar moet eerlijk zeggen dat ik het meest zeker ben van orgineel. Die volgde wel zo duidelijk Woopy een aantal stemrondes.

Hier mijn antwoord, en achteraf was het inderdaad makkelijk zeggen overduidelijk. Ik zelf ben dit potje te inactief om juiste beslissingen te maken blijkt wel.

Do it!!

Ik ging op unknown omdat het 4-4 stond en 1 moest eruit en stel woopy was wel goed dan gingen er twee burgers uit namelijk Remi en woopy en nu alleen Remi.

Stem maar op mij. Geen probleem.

En supersized hou is op met liegen

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 10:22 ----------

Daarom wachte ik ook tot 10 uur in de hoop dat Remi nog zijn stem kwam uit brengen want dan had ik hem er niet uit hoeven te stemmen en op supersized gebleven

Het is een verklaring maar het blijft verdacht. Zoals ik zei..ik ben het meest zeker van orgineel. Ik houd van systematisch elimineren zodat we geen fouten maken en het burgerlevens kost, orgineel heeft voor nu mijn voorkeur.
Denk dat wauter of alley(beide? Zou wel heel toevallig zijn maar het kan) een Don is. Daar zouden we een gokje op kunnen nemen want die krijgen we er alleen met de stemrondes uit natuurlijk.
Heb mijn mening nu gegeven, ik ga kijken vandaag waar de rest toe bereid is om op te stemmen.

En het feit dat Remi op supersized ging zegt niet zoveel?

Hij zit ook al hele potje op mij te hitten, kan zijn onervarenheid zijn of een cult actie.

Alleycat is zo stil opeens? Word het wat warm onder je voeten vriend? :)

Dat zou kunnen ja..

Remi was nou niet echt actief dus misschien had hij geen idee.

In het vorige spel was remi eerst ook niet actief maar op het moment dat hij dat werd gingen de burgers goed vooruit. Supersized is ook aleen aantal keer goed voorgekomen in de stemmingen en toch haalt hij het wel altijd.

Alleycat is zo stil opeens? Word het wat warm onder je voeten vriend? :)
Beetje uitslapen enzo. Die luxe hebben mensen met werk natuurlijk niet.

Anyways, ik heb een van de kampen ontrafeld.

Don Sonny was een ervaren speler. Nu Biobeast weg is blijven dan dus over Wauter, Penose, Orgineel en ikzelf.
Orgineel en ik zijn van deze vier de meest ervaren spelers. Orgineel speelde al mee voordat ik mee ging doen en Penose en Wauter kwamen iets later. IMBA speelde ook al langer mee dan ik (vergelijking met IMBA werd gemaakt in het verhaal).

Ik heb IMBA en Orgineel zelfs altijd een beetje gezien als een duo. Ongeveer even oud, allebei doen ze altijd mee en allebei zijn ze ook altijd actieve leuke spelers.

Voor de mensen die twijfelen over de "ervaren-speler hint" heb ik nog een redenering:

We dachten gisteren dat Woopy Sonny was. Ik heb aangegeven dat ik zeker wist dat Henry Woopy ging vermoorden, dat is ook uitgekomen. Woopy bleek Sonny niet te zijn.
Maar de échte Sonny heeft gisteren natuurlijk niet op Woopy gestemd. Hij wist dat Woopy niet Sonny was maar wist ook dat Henry zijn nachtelijke kill zou gaan gebruiken om Woopy te vermoorden. Daardoor wist hij dus zeker dat hij zelf veilig was. En Woopy zou sowieso dood gaan, hetzij overdag hetzij 's nachts.

Sonny zit dus onder de stemmers op Unknown. Woopy was cult en mocht overleggen met de consigliere van Sonny. Het spreekt dus voor zich dat ook deze niet op Woopy gestemd heeft.
Zowel Sonny als de Consigliere zitten dus bij de stemmers op Unknown.

Zelf weet ik voor 95% zeker de rol van Penose óf Wauter. En voor 100% die van mezelf. Of Wauter of Penose goed is maakt in feite niet uit, want hoe dan ook is Orgineel slecht.

Daar moeten we dus op stemmen.

Alleycat heeft subtiel laten weten dat henry voor 90% zeker voor woopy ging gaan. Henry heeft ook geen consigliere mee dus hij wil het risico niet lopen om per ongeluk zijn lijfwacht eruit te stemmen. Alleycat is dan misschien de lijfwacht van henry die zo subtiel laat weten welke richting henry uitmoest?

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 08:24 ----------

Ik ga voor alleycat of penose vandaag, één van de twee moet wel slecht zijn.
En door deze opmerking weet ik trouwens vrij zeker dat Wauter de andere Sonny-man is. Henry heeft op dag 1 een aanslag op me gepleegd en IMBA heeft reeds aangegeven dat hij die aanslagen aanstuurde, IMBA kende zijn teamgenoten dus lijkt me sterk dat hij dan een aanslag op mij gaat plegen.

Zulke fouten passen niet bij Wauter, overmoedig wellicht?

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 10:49 ----------

Ik zag wel wat in zijn argumenten. Ik denk dat de persoon die naar unknown hebben geleid (alley) en vooral diegene die ervoor gezorgd heeft dat er net genoeg stemmen waren om woopy erin te houden (penose) verdacht zijn. Er zit sowieso een burger of twee/drie in de stemmen op unknown maar deze twee lijken me heel verdacht. Alley wil schijnbaar ook niet op penose stemmen wat me raar lijkt + henry heeft gewoon het advies van Alley opgevolgd.
Hier redeneert Wauter wederom erg raar voor zijn doen.

Gisteren volgt hij me nota bene op Unknown omdat hij wel wat zag in mijn argumenten (zegt hij zelfs in deze post weer), maar nu ben ik plotseling verdacht vanwege mijn stem op Unknown.

Doordat Woopy niet Don Sonny bleek is mijn move van gisteren juist erg goed gebleken. Anders was Woopy er gisteren overdag uitgegaan en hadden we vannacht weer twee mensen verloren. Nu verloren we er vannacht maar eentje.

Je weet weer te overtuigen alley..

Beetje uitslapen enzo. Die luxe hebben mensen met werk natuurlijk niet.

Inderdaad:(

Anyways, ik heb een van de kampen ontrafeld.

Don Sonny was een ervaren speler. Nu Biobeast weg is blijven dan dus over Wauter, Penose, Orgineel en ikzelf.
Orgineel en ik zijn van deze vier de meest ervaren spelers. Orgineel speelde al mee voordat ik mee ging doen en Penose en Wauter kwamen iets later. IMBA speelde ook al langer mee dan ik (vergelijking met IMBA werd gemaakt in het verhaal).

Ik heb IMBA en Orgineel zelfs altijd een beetje gezien als een duo. Ongeveer even oud, allebei doen ze altijd mee en allebei zijn ze ook altijd actieve leuke spelers.

Voor de mensen die twijfelen over de "ervaren-speler hint" heb ik nog een redenering:

We dachten gisteren dat Woopy Sonny was. Ik heb aangegeven dat ik zeker wist dat Henry Woopy ging vermoorden, dat is ook uitgekomen. Woopy bleek Sonny niet te zijn.
Maar de échte Sonny heeft gisteren natuurlijk niet op Woopy gestemd. Hij wist dat Woopy niet Sonny was maar wist ook dat Henry zijn nachtelijke kill zou gaan gebruiken om Woopy te vermoorden. Daardoor wist hij dus zeker dat hij zelf veilig was. En Woopy zou sowieso dood gaan, hetzij overdag hetzij 's nachts.

Sonny zit dus onder de stemmers op Unknown. Woopy was cult en mocht overleggen met de consigliere van Sonny. Het spreekt dus voor zich dat ook deze niet op Woopy gestemd heeft.
Zowel Sonny als de Consigliere zitten dus bij de stemmers op Unknown.

Feit blijft dat penose diegene was die unknown gisteren net genoeg stemmen gaf om eruit te vliegen waardoor Woopy erin bleef.

De ervaren speler hint kunnen we ook opvatten als een goeie speler hint en daarvan zijn er nog wel meerdere in het spel. En als je ervaren bedoelt zoals jij het bedoelt dat speel ik het minste lang mee. Ik doe mee sinds het WOII van lloydatoni.

Laatst bewerkt:
Dat van unknown heb ik al uitgelegd toch...

Feit blijft dat penose diegene was die unknown gisteren net genoeg stemmen gaf om eruit te vliegen waardoor Woopy erin bleef.
Je gaat wederom de fout in jonge vriend.

Ik heb het al eerder uitgelegd, maar dat Woopy er gisteren overdag in bleef was juist gunstig voor de burgers. Daarmee voorkwamen ze een extra kill vannacht.

Het feit dat jij dit kennelijk (nog) niet inziet, maar gisteren toch op Unknown hebt gestemd toont nog meer aan dat jij in het kamp van Sonny zit.

Als ik jou was zou ik snel proberen om Henry te vinden want anders is het vanavond/vannacht over voor je.

Je gaat wederom de fout in jonge vriend.

Ik heb het al eerder uitgelegd, maar dat Woopy er gisteren overdag in bleef was juist gunstig voor de burgers. Daarmee voorkwamen ze een extra kill vannacht.

Het feit dat jij dit kennelijk (nog) niet inziet, maar gisteren toch op Unknown hebt gestemd toont nog meer aan dat jij in het kamp van Sonny zit.

Als ik jou was zou ik snel proberen om Henry te vinden want anders is het vanavond/vannacht over voor je.

Nee, als woopy er tijdens de stemming was uitgegaan hadden we deze mogelijk een goeie rol zoals de jager kunnen verliezen of had henry misschien zijn eigen lijfwacht of de andere don kunnen aanvallen. Door de whisky hint tesamen met die tractor wisten we dat sanca of woopy slecht moest zijn.

Terug
Naar boven