wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Woopy vannacht dan niet dood gaat ben jij Henry.![]()

Ah Potverdomme, t werd um te heet onder de voeten. Succes boys
Bijna 700karma komop!

Het is vreemd, maar ik ga het toch zeggen: volgens mij heeft Supersized het aan het rechte eind.
De quotes van Penose die je gisteren maakte waren ook mooi gezien. Alleszins het gedrag dat je van een cult kunt verwachten.
Alleycat was overigens de persoon die gisteren opeens op een speler wou gaan die er toch uitgeschreven werd waardoor woopy er net nog wat langer inbleef.
Ik zag wel wat in zijn argumenten. Ik denk dat de persoon die naar unknown hebben geleid (alley) en vooral diegene die ervoor gezorgd heeft dat er net genoeg stemmen waren om woopy erin te houden (penose) verdacht zijn. Er zit sowieso een burger of twee/drie in de stemmen op unknown maar deze twee lijken me heel verdacht. Alley wil schijnbaar ook niet op penose stemmen wat me raar lijkt + henry heeft gewoon het advies van Alley opgevolgd.
Leuk, dacht al dat woopy evil was, en bij de Sonny's hoorde.
Twijfelde laatste nacht tussen wauter en woopy om door te geven aan mijn Don.
Werd de beschermde wauter![]()

Alleycat heeft subtiel laten weten dat henry voor 90% zeker voor woopy ging gaan. Henry heeft ook geen consigliere mee dus hij wil het risico niet lopen om per ongeluk zijn lijfwacht eruit te stemmen. Alleycat is dan misschien de lijfwacht van henry die zo subtiel laat weten welke richting henry uitmoest?
---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 08:24 ----------
Ik ga voor alleycat of penose vandaag, één van de twee moet wel slecht zijn.