Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Denk niet dat woopy sonny is, is niet bepaald zijn wolf speelstijl. Anders zou hij nooit zoveel op de voorgrond treden.

Als Woopy vannacht dan niet dood gaat ben jij Henry. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
verhaal nacht 4

verhaal nacht 4

Don Sonny liep verslagen door de stad, zijn grote idool en minnares van de afgelopen nachten was dood. Op gruwelijk wijze geslacht door het volk, terneergeslagen en verbitterd zinde hij op wraak. Hij liet zich leiden door zijn consigliere en wilde op beestachtige manier zijn gram behalen op het volk.

Hij ontvoerde de man en liet hem overbrengen naar zijn boerderij waar zijn speciaal voor deze gelegenheid gefokte varkens los konden gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=_uin3Ye9T8Q&hd=1

Henry was eindelijk een lid van de Andolini familie op het spoor nu hij geen consigliere meer had. Hij besloot samen met zijn lijfwacht aan de hand van de Whiskey hint de moord uit te voeren.
Hij ontvoerde de rat samen met zijn lijfwacht en sloot hem op in een grote muizenval met de nek tussen de klemmen.

Biobeast is vermoord door Sonny
hij was burger

woopy is vermoord door Henry
hij was sdoldaat van Sonny

de dag is weer begonnnen!

Yes, ik wist gewoonweg dat Woopy slecht was, rest in pieces mo'****er :D

Rest in peace Biobeast

Wat zei ik? Dag Woopy:lol:
En Penose, de koffie is inmiddels koud geworden...

SS, ik hoop echt dat een don jou pakt vannacht :)

:kiss:

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 07:00 ----------

In de laatste paar minuten werd er plotseling gestemd op Unknown door:

- Origineel: had die dag nog geen stem uitgebracht
- Woopy: van ss naar Unknown
- Wauter: van ss naar Unknown
- Penose: van ss naar Unknown

Ze hebben heel de dag stellig geroepen dat ze mij hoe dan ook eruit willen. En toch deze massale stemming op Unkown terwijl hij er toch uit ging? Is dit vanwege de tip van Alley? Misschien, ik denk dat Origineel wel met Alley mee ging..
Penose maakte om 22.00 het verschil, anders had Woopy er sowieso uit gelegen. Probeert hij hiermee zijn vriend te redden?... Het valt me wel op dat Penose best afwezig is, waarschijnlijk wilt hij uit de schijnwerpers blijven. Altijd laat stemmen en toch zie ik hem vaker online..Ook heb ik julie al eerder laten zien dat hij erg afwachtend is en meegaat met de rest.

Laatst bewerkt:
Het is vreemd, maar ik ga het toch zeggen: volgens mij heeft Supersized het aan het rechte eind.
De quotes van Penose die je gisteren maakte waren ook mooi gezien. Alleszins het gedrag dat je van een cult kunt verwachten.

Hmmm.. aan de hand van deze post zou je kunnen zeggen dat ze niet in 1 team zitten.

Origineel: volgt Alley?
Penose: zit niet in dezelfde team als Woopy, volt Alley?
Wauter: volgt Woopy, waarschijnlijk aan dezelfde kant?

Wauter dan maar?

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 07:40 ----------

Fabula heeft gisteren ook niet gestemd volgens mij, even in de gaten houden of hij vandaag actief is of niet.

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 07:41 ----------

Goed nieuws voor jullie, ik ben va een uur of 10 niet meer online, ik breng mijn stem wel uit voor 10 uur..

Laatst bewerkt:
Had toch gezegd dat woopy geen don was maar soldaat is al een mooie troostprijs. Woopys wolfspeelstijl is minder actief en meer op de achtergrond. De hint hebben we dan verkeerd begrepen denk ik.

Alleycat was overigens de persoon die gisteren opeens op een speler wou gaan die er toch uitgeschreven werd waardoor woopy er net nog wat langer inbleef.

Zo kan je het ook stellen, maar jij ging wel mee?

Ik zag wel wat in zijn argumenten. Ik denk dat de persoon die naar unknown hebben geleid (alley) en vooral diegene die ervoor gezorgd heeft dat er net genoeg stemmen waren om woopy erin te houden (penose) verdacht zijn. Er zit sowieso een burger of twee/drie in de stemmen op unknown maar deze twee lijken me heel verdacht. Alley wil schijnbaar ook niet op penose stemmen wat me raar lijkt + henry heeft gewoon het advies van Alley opgevolgd.

Ik zag wel wat in zijn argumenten. Ik denk dat de persoon die naar unknown hebben geleid (alley) en vooral diegene die ervoor gezorgd heeft dat er net genoeg stemmen waren om woopy erin te houden (penose) verdacht zijn. Er zit sowieso een burger of twee/drie in de stemmen op unknown maar deze twee lijken me heel verdacht. Alley wil schijnbaar ook niet op penose stemmen wat me raar lijkt + henry heeft gewoon het advies van Alley opgevolgd.

Wat bedoel je hiermee?

Leuk, dacht al dat woopy evil was, en bij de Sonny's hoorde.
Twijfelde laatste nacht tussen wauter en woopy om door te geven aan mijn Don.
Werd de beschermde wauter :mad:

Alleycat heeft subtiel laten weten dat henry voor 90% zeker voor woopy ging gaan. Henry heeft ook geen consigliere mee dus hij wil het risico niet lopen om per ongeluk zijn lijfwacht eruit te stemmen. Alleycat is dan misschien de lijfwacht van henry die zo subtiel laat weten welke richting henry uitmoest?

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 08:24 ----------

Ik ga voor alleycat of penose vandaag, één van de twee moet wel slecht zijn.

Alleycat heeft subtiel laten weten dat henry voor 90% zeker voor woopy ging gaan. Henry heeft ook geen consigliere mee dus hij wil het risico niet lopen om per ongeluk zijn lijfwacht eruit te stemmen. Alleycat is dan misschien de lijfwacht van henry die zo subtiel laat weten welke richting henry uitmoest?

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 08:24 ----------

Ik ga voor alleycat of penose vandaag, één van de twee moet wel slecht zijn.

Ik ben er niet van overtuigd dat jij goed bent maar er moeten meerdere stemmen zijn wil je iemand eruit krijgen. Ik wil met je meegaan op Penose. Even kijken hoe het vandaag vordert.

Terug
Naar boven