- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Beetje uitslapen enzo. Die luxe hebben mensen met werk natuurlijk niet.
Anyways, ik heb een van de kampen ontrafeld.
Don Sonny was een ervaren speler. Nu Biobeast weg is blijven dan dus over Wauter, Penose, Orgineel en ikzelf.
Orgineel en ik zijn van deze vier de meest ervaren spelers. Orgineel speelde al mee voordat ik mee ging doen en Penose en Wauter kwamen iets later. IMBA speelde ook al langer mee dan ik (vergelijking met IMBA werd gemaakt in het verhaal).
Ik heb IMBA en Orgineel zelfs altijd een beetje gezien als een duo. Ongeveer even oud, allebei doen ze altijd mee en allebei zijn ze ook altijd actieve leuke spelers.
Voor de mensen die twijfelen over de "ervaren-speler hint" heb ik nog een redenering:
We dachten gisteren dat Woopy Sonny was. Ik heb aangegeven dat ik zeker wist dat Henry Woopy ging vermoorden, dat is ook uitgekomen. Woopy bleek Sonny niet te zijn.
Maar de échte Sonny heeft gisteren natuurlijk niet op Woopy gestemd. Hij wist dat Woopy niet Sonny was maar wist ook dat Henry zijn nachtelijke kill zou gaan gebruiken om Woopy te vermoorden. Daardoor wist hij dus zeker dat hij zelf veilig was. En Woopy zou sowieso dood gaan, hetzij overdag hetzij 's nachts.
Sonny zit dus onder de stemmers op Unknown. Woopy was cult en mocht overleggen met de consigliere van Sonny. Het spreekt dus voor zich dat ook deze niet op Woopy gestemd heeft.
Zowel Sonny als de Consigliere zitten dus bij de stemmers op Unknown.
Zelf weet ik voor 95% zeker de rol van Penose óf Wauter. En voor 100% die van mezelf. Of Wauter of Penose goed is maakt in feite niet uit, want hoe dan ook is Orgineel slecht.
Daar moeten we dus op stemmen.
En door deze opmerking weet ik trouwens vrij zeker dat Wauter de andere Sonny-man is. Henry heeft op dag 1 een aanslag op me gepleegd en IMBA heeft reeds aangegeven dat hij die aanslagen aanstuurde, IMBA kende zijn teamgenoten dus lijkt me sterk dat hij dan een aanslag op mij gaat plegen.
Zulke fouten passen niet bij Wauter, overmoedig wellicht?
---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 10:49 ----------
Hier redeneert Wauter wederom erg raar voor zijn doen.
Gisteren volgt hij me nota bene op Unknown omdat hij wel wat zag in mijn argumenten (zegt hij zelfs in deze post weer), maar nu ben ik plotseling verdacht vanwege mijn stem op Unknown.
Doordat Woopy niet Don Sonny bleek is mijn move van gisteren juist erg goed gebleken. Anders was Woopy er gisteren overdag uitgegaan en hadden we vannacht weer twee mensen verloren. Nu verloren we er vannacht maar eentje.
Ik vertrouw je welliswaar niet volledig maar zit wel op jou lijn.
Orgineel is wat mij betreft een zekerheidje dat hij slecht is en ik verdenkt wauter er ook van 1 van de dons te zijn.
Een don krijgen we er alleen uit in de stemronde.
In beide keuzes kan ik mij vinden. Of systematisch voor orgineel vandaag of vandaag gokken dat wauter een don is en orgineel morgen.

.