XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Dat is uitgelegd en beargumenteert. Gisteren heb ik je ook al wat uitgelegd, van de domme houden is ook een kunst.
Je bent niet actief zeg je maar zodra er iets over je gerept word ben je er als de kippen bij.:roflol:

De laatste anderhalve dag ben ik al een aantal keren benoemd. Lang niet altijd op gereageerd. Ben nu ook wat actiever. Lees wel redelijk mee, kon niet elke keer reageren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Welke uitgeschreven deelnemer die nog niks weet van alle rollen zou fabulactaest willen ontlasten?

Beste Forumgame-vriendjes,

Mijn oprechte verontschuldigingen, maar ik ga dit spel niet verder kunnen spelen. Ik ben de volgende 4 dagen in het buitenland, en zal daar niet/onvoldoende DBB kunnen checken. Ik wens iedereen nog veel plezier toe met dit spel, en ik beloof dat ik volgend spel wel de hele tijd actief zal blijven :).

Veel liefs,

FabulaActaEst
Helaas, dat kan niet. We kunnen je op dit moment absoluut niet missen en vrije dagen moeten ruim van tevoren worden aangevraagd.

Welke uitgeschreven deelnemer die nog niks weet van alle rollen zou fabulactaest willen ontlasten?

Never mind Fabula, mijn vraag niet beantwoorden :D
Maar denk dat het lastig is voor een nieuwe om zo laat in het spel nog in te werken.

edit: ow een uitgeschreven deelnemer. Kan wel :)

Weightboy, Diaephi of Biobeast zijn de eerste die bij me opkomen. Biobeast is zelfs nog maar net uit en Weighboy en Diaephi lezen in ieder geval nog een beetje mee want die namen zie ik af en toe voorbij komen.

Bovendien hoeven ze niet zo heel veel te doen, eigenlijk alleen mij volgen. :cool:

Weightboy, Diaephi of Biobeast zijn de eerste die bij me opkomen. Biobeast is zelfs nog maar net uit en Weighboy en Diaephi lezen in ieder geval nog een beetje mee want die namen zie ik af en toe voorbij komen.

Bovendien hoeven ze niet zo heel veel te doen, eigenlijk alleen mij volgen. :cool:

Ik stem tegen Diaephi want ik heb hem na zijn dood enkele dingen verklapt :p

Uhum...mag de wolf assasin ook nog wat eer??? Goed goed..met dat bommetje had ik wat last van roidrage en blies de eerste de beste, die op mij stemde, op dat was niet bijster intelligent maar ben nog steeds een wolf assasin!
And this time i will do it again!

Helaas, dat kan niet. We kunnen je op dit moment absoluut niet missen en vrije dagen moeten ruim van tevoren worden aangevraagd.

Okee, in dat geval gaat mijn stem op vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag naar: Alley Cat.

;). Neen, mijn stem gaat naar: FabulaActaEst

Diaephi kent mijn rol via chat

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.078
Aangezien ik niet kan controleren wie informatie heeft doorgegeven naar de uitgeschreven rollen kan ik de rol van fabula niet doorgeven

Dan ga ik terug posten dat ik gok dat hij een van de 2 jagers was :)

Ik kom het wel te weten als hij er uit ligt I guess.

En nu zwijg ik weer :D

Terug
Naar boven