AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Was leuk om mee te lezen, vooral grappig te zien dat sommigen in het begin samen werkten (alley/wauter) en later toen het wat duidelijk werd compleet draaide.

Wel één van de leukste opzetten waarbij cults geforceerd meer moeite moeten doen :)

Zat nog te denken of ik gister(of eergister) niet fabula zijn rol zou overnemen toen hij stopte, maar khad overal snel doorheen gescrolled dus had veel te weinig gevolgd. Wilde niet zo'n speler zijn die bij een kant hoort en vervolgens blind mee stemt met wie t hardst schreeuwt. Maar was ook niet nodig met de goede burgerkant :D

Damn, hoelang zat ik al niet te zeggen dat ik Tremendes verdacht vond :D

Fabula had ik enkele rondes geleden ook door. Het verhaal en de reacties daarop waren al lang achter de rug, toen hij ineens iets kwam posten als "dat heeft de jager netjes gedaan". Leek me heel sterk op een schouderklopje voor zichzelf, en bleek nog juist te zijn ook :p

En supersized, tja. Na zo'n belachelijke post die je net maakte, hoef je inderdaad niet meer terug te komen. Fijn dat je jezelf zo fantastisch vindt. Ik hoop dat je in het echte leven heel anders bent.

Ik heb na mijn dood nog de openingspost voor een nieuw spelletje uitgeschreven (Saiyans vs humans) dat ik kan posten als er interesse voor is. Maar dat ga ik nu niet meer doen, want tegen morgenavond genoeg deelnemers vinden wordt toch moeilijk. En volgende week ben ik vanaf vrijdag enkele dagen in het buitenland, dus dan is het ook geen geweldig plan om een spel te hosten, plus dat weekend kan ik ook geen spel starten. Dus dan kan ik ten vroegste maandag 18 november een nieuw spel starten. Is nog even :) Als iemand in tussentijd een ander spel wil starten: go ahead.

Wel één van de leukste opzetten waarbij cults geforceerd meer moeite moeten doen :)

Zelf zonder deze opzet had ik evengoed actief geweest hoor, zo hoort iedereen te spelen. Tenzij je door je werk of andere zaken hiertoe de mogelijkheid hebt natuurlijk.

Fabula had ik enkele rondes geleden ook door. Het verhaal en de reacties daarop waren al lang achter de rug, toen hij ineens iets kwam posten als "dat heeft de jager netjes gedaan". Leek me heel sterk op een schouderklopje voor zichzelf, en bleek nog juist te zijn ook :p
:roflol:

Dat deed ik ook in het vorige maffiaspel nadat ik iemand succesvol beschermd had. Was inderdaad gewoon een schouderklopje voor mezelf.

Ik heb na mijn dood nog de openingspost voor een nieuw spelletje uitgeschreven (Saiyans vs humans) dat ik kan posten als er interesse voor is. Maar dat ga ik nu niet meer doen, want tegen morgenavond genoeg deelnemers vinden wordt toch moeilijk. En volgende week ben ik vanaf vrijdag enkele dagen in het buitenland, dus dan is het ook geen geweldig plan om een spel te hosten, plus dat weekend kan ik ook geen spel starten. Dus dan kan ik ten vroegste maandag 18 november een nieuw spel starten. Is nog even :) Als iemand in tussentijd een ander spel wil starten: go ahead.
Ik ben er volgende week in ieder geval niet.

Doe sowieso mee aan jouw spel en als er eerder eentje komt ook gewoon. Heb zelf wel een vaag idee voor een game, maar nog niet meer dan dat.

Oooh was ik DON Henry? Ik dacht SON Henry! Verkeerd gelezen in mn pm zag al niet bij de rollen staan dus ik dacht dat ik de geheime rol had. Debiele zoon van Henry ofzo die niemand mocht zien.:roflol:

Nah serieus...mocht ik hier en daar wat te ver gegaan zijn, mijn excusses.
Het is een spelletje en vind jullie allemaal toppers maar ben beetje competatief aangelegd.
Alley noemde me gisteren te lief voor dit spel maar als hij, op zoek naar hints, door mijn posts gekeken had dan had hij gezien dat ik kortgeleden nog de uitspraak deed...if you ain't cheating, you ain't trying.
Wel..dat was ook van toepassing op mijn spel in deze game omdat mn rol daarom vroeg.

Sanca..jij trouwe lijfwacht tot het eind. Wil jij mijn homeboy worden nu alley waarschijnlijk nooi meer wil?

Penose..ik weet dat je geen penosa heet was je aan het ****en omwille van de winst.

Iedereen bedankt. Het was erg leuk. Lloyd bedankt voor het spel.

Mijn gedrag in deze game zal zich wel gaan wreken in een volgende.

Word vast de eerste nacht erweer uit!:o

Doe sowieso mee aan jouw spel en als er eerder eentje komt ook gewoon. Heb zelf wel een vaag idee voor een game, maar nog niet meer dan dat.

Idem maar zal echt nog niet voor de eerste maanden zijn. Eventjes wat decompressie van de spelletjes is geen slecht idee en we zullen dan ook sneller genoeg deelnemers vinden.

Damn, hoelang zat ik al niet te zeggen dat ik Tremendes verdacht vond :D

En supersized, tja. Na zo'n belachelijke post die je net maakte, hoef je inderdaad niet meer terug te komen. Fijn dat je jezelf zo fantastisch vindt. Ik hoop dat je in het echte leven heel anders bent.

Doe z fighters tegen freeza faction

Oooh was ik DON Henry? Ik dacht SON Henry! Verkeerd gelezen in mn pm zag al niet bij de rollen staan dus ik dacht dat ik de geheime rol had. Debiele zoon van Henry ofzo die niemand mocht zien.:roflol:

Nah serieus...mocht ik hier en daar wat te ver gegaan zijn, mijn excusses.
Het is een spelletje en vind jullie allemaal toppers maar ben beetje competatief aangelegd.
Alley noemde me gisteren te lief voor dit spel maar als hij, op zoek naar hints, door mijn posts gekeken had dan had hij gezien dat ik kortgeleden nog de uitspraak deed...if you ain't cheating, you ain't trying.
Wel..dat was ook van toepassing op mijn spel in deze game omdat mn rol daarom vroeg.

Sanca..jij trouwe lijfwacht tot het eind. Wil jij mijn homeboy worden nu alley waarschijnlijk nooi meer wil?

Penose..ik weet dat je geen penosa heet was je aan het ****en omwille van de winst.

Iedereen bedankt. Het was erg leuk. Lloyd bedankt voor het spel.

Mijn gedrag in deze game zal zich wel gaan wreken in een volgende.

Word vast de eerste nacht erweer uit!:o
Mooi gespeeld juist man. Lekker stevig, vooral vandaag. Ik wist gisteren vrij zeker dat je het was, maar begon echt steeds meer te twijfelen vandaag. Serieus weer spannend zo vlak voor het slotverhaal.

Blij dat we je weer een keertje langer mee hebben laten doen. Wat mij betreft wel weer voor herhaling vatbaar. Maar dan liever weer als wolf-assassin.

Mooi gespeeld juist man. Lekker stevig, vooral vandaag. Ik wist gisteren vrij zeker dat je het was, maar begon echt steeds meer te twijfelen vandaag. Serieus weer spannend zo vlak voor het slotverhaal.

Blij dat we je weer een keertje langer mee hebben laten doen. Wat mij betreft wel weer voor herhaling vatbaar. Maar dan liever weer als wolf-assassin.

Hahaha ok thanks. Gisteren dacht ik dat het gedaan was en was eigenlijk een beetje aan het lollen.

Maar toen kreeg ik opeens het gevoel dat ik toch misschien voor verwarring had gezorgd.

Sanca ging ook mooi door tot het bittere einde.

Vanochtend voelde ik me soms wel dat ik misschien wat tever ging tegen penose, het is tenslotte maar een spelletje. Maar dacht: **** it, ik maak straks mn excusses wel.

Al is het maar een spelletje...Go hard or go home. Ja toch?:)

Ben volgende keer wel idd liever weer de wolf assasin hahaha. Al was dit ook best een keer leuk.:D

Doe z fighters tegen freeza faction

Wauter vroeg ook al om echt de karakters van DBZ te gebruiken, maar lijkt me erg lastig voor de verhalen. De karakters van DBZ die moeten uitzoeken wie van hen Freeza is? Hoe the hell kunnen ze dat niet gewoon meteen zien? :D

Wauter vroeg ook al om echt de karakters van DBZ te gebruiken, maar lijkt me erg lastig voor de verhalen. De karakters van DBZ die moeten uitzoeken wie van hen Freeza is? Hoe the hell kunnen ze dat niet gewoon meteen zien? :D

Of uitzoeken wie captain ginyu is, dat is logischer

Twee werelden die met elkaar in verbinding staan en wij zijn dan zogezegd de spelers die in de andere wereld de personages spelen maar we kunnen natuurlijk niet weten wie wat speelt?:)

Komt er nog uitleg van de hints lloyd?

Is nog wel leuk.

@ tremendes je hoeft geen sorry te zeggen is maar een spelletje.
Je deed het wel goed en aangezien ik bezig was had ik op gegeven moment geen zin keer om andere over te halen. Keek steeds tussendoor op me telefoon. Zelfs alley zegt day hij ging twijfelen dus goed gedaan

:D

Ergens in het verhaal stond dat de burgemeester jorgyboy om zeep had geholpen. Als je dan in de stemming van de eerste dag stelselmatig namen gaat schrappen die op jorgyboy hadden gestemd (adhv latere stemmingen) kwam je bij jou uit :)

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:36 ----------

Anders sluiten we gewoon een pact met ons drietjes dat we nooit elkaar er gaan uitspelen?:p

Volgende keer jullie maar als eerste eruit stemmen in willekeurige volgorde.

Was weer een leuke game, thx Lloyd !

Vond het leuk weer eens aan de slechte kant te staan.
In het begin vond ik Tremendes een beetje inactief, met vaak niet veel meer als : Ik ga hints zoeken.
Later werd hij wel actiever.
Wel lullig om te zien hoe hij in het begin zijn eigen lijfwacht verdacht :)

Wel leuk om de adviezen te geven, en jammer dat Alley gelijk 1e dag al beschermd werd.
En helemaal baalde ik dat de 3e nacht wauter ook weer beschermd werd... Beetje pech gehad met gokken :p

In het begin vond ik Tremendes een beetje inactief, met vaak niet veel meer als : Ik ga hints zoeken.

Wel leuk om de adviezen te geven, en jammer dat Alley gelijk 1e dag al beschermd werd.
En helemaal baalde ik dat de 3e nacht wauter ook weer beschermd werd... Beetje pech gehad met gokken :p

Dat alley beschermd ging worden was wel te verwachten dus dat had je wel kunnen incalculeren. Ik dacht er ook eerst over, zeker omdat ik toen al na het verhaal een vermoeden had dat hij burgemeester was, maar in samenspraak met Woopy dan toch niet gedaan omdat het risico op bescherming te groot was.

@ tremendes je hoeft geen sorry te zeggen is maar een spelletje.
Je deed het wel goed en aangezien ik bezig was had ik op gegeven moment geen zin keer om andere over te halen. Keek steeds tussendoor op me telefoon. Zelfs alley zegt day hij ging twijfelen dus goed gedaan

Ok Penose thanks.:thumbs:

Ja dat klopt. Vond in het begin moeilijk me een houding te geven. Had toch aan m'n kont hangen om er snel uitgestemd te worden en probeerde dat beetje krampachtig te voorkomen door niet zo actief te zijn en zo een beetje de dans te ontspringen.
Maar wat ik aangaf tijdens het spel is wel waar, in het begin is het voor mij een chaotische brij en heb ik totaal geen idee.
Pas als het spel wat vordert kom ik er beter in.
Nadat jorgyboy eruit ging maakte hij me wakker dat ik normaal actiever ben en dat ik dat weer moest gaan doen omdat anders op ging vallen.
Beetje gelijktijdig kwam volgens mij de whisky hint en had ik wat omhanden.
Ja het was close om op Sanca te gaan maar gelukkig door het whisky account van woopy(toch?) ging ik voor de goede.
Later had ik een vermoeden dat Sanca bij mij hoorde.
Was inderdaad lullig geweest om op m'n eigen lijfwacht te stemmen maar dat is de moeilijkheid en ook weer het leuke, je hebt geen idee wie er bij je hoort.
Was het steeds eens met je keuzes en jammer dat er 2x politie voor de deur stond. Daar hadden we pech mee.
Zelfs een 3e keer omdat ik gisteren nog een poging waagde en een beetje hoopte dat Alley niet nog steeds beschermd zou worden.
Dacht dat het ging lukken omdat hij specifiek vroeg of de jager bij penose mocht. Ik probeerde hem nog bij mij voor de deur te krijgen zodat ik zeker vrij baan zou hebben.
Maar helaas dat mocht niet baten, wist natuurlijk ook niet dat penose zelf de jager was.

Dat alley beschermd ging worden was wel te verwachten dus dat had je wel kunnen incalculeren. Ik dacht er ook eerst over, zeker omdat ik toen al na het verhaal een vermoeden had dat hij burgemeester was, maar in samenspraak met Woopy dan toch niet gedaan omdat het risico op bescherming te groot was.

Dacht dat er maar 1 jager was, en had wel verwacht dat die bij Unknown zou staan.

Maar wat ik aangaf tijdens het spel is wel waar, in het begin is het voor mij een chaotische brij en heb ik totaal geen idee.
Pas als het spel wat vordert kom ik er beter in.

Is bij iedereen zo hoor, na een aantal dagen zie je wie zijn speelstijl anders is en kan je adhv de stemmingen ook wel wat afleiden.

Tenzij je unknowndbb noemt natuurlijk, dan haal je er op de eerste dag al de wolf uit.

Terug
Naar boven