JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Deelnemerslijst aangepast. Laat even weten als ik iemand gemist heb.
17 spelers nu![]()
je vergeet mij man,
sws in!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deelnemerslijst aangepast. Laat even weten als ik iemand gemist heb.
17 spelers nu![]()
Hé Woopy, weet je waar ik mij aan erger? Aan het feit dat soms 50% (of meer!) van de spelers niet meer dan 1/2 posts per dag maken, vaak dan nog zonder enige inhoudt, zoals "Ik ben aan het denken, maar vindt niets" of "Geen tijd nu, maar lees straks wel bij."
Ook nu weer bij het DBB weekend. Er valt gewoon nergens iets uit af te leiden. Discussies gaan de eerste rondes vaak gewoon tussen mij, wauter, Alley cat, jij als je meedoet, Z1000 ... en dan zijn we er bijna. Pas nadien, vanaf ronde 3-4 beginnen de cults zich te moeien, omdat ze wel moeten. Misschien dat je daar iets op vindt?

Hé Woopy, weet je waar ik mij aan erger? Aan het feit dat soms 50% (of meer!) van de spelers niet meer dan 1/2 posts per dag maken, vaak dan nog zonder enige inhoudt, zoals "Ik ben aan het denken, maar vindt niets" of "Geen tijd nu, maar lees straks wel bij."
Ook nu weer bij het DBB weekend. Er valt gewoon nergens iets uit af te leiden. Discussies gaan de eerste rondes vaak gewoon tussen mij, wauter, Alley cat, jij als je meedoet, Z1000 ... en dan zijn we er bijna. Pas nadien, vanaf ronde 3-4 beginnen de cults zich te moeien, omdat ze wel moeten. Misschien dat je daar iets op vindt?
Zeurpiet
Zie jou vrijwel nooit iets hintachtigs posten?

Mja, is inderdaad niet ideaal, maar denk dat er weinig aan te doen is. Mensen verplichten om een bepaald aantal posts per dag te halen, gaat niets oplossen. Dan ga je onzinposts krijgen, of dan gaan mensen die normaal actief zijn er uit omdat ze eens een drukke dag op het werk hadden. Meer hints naar minder nuttige leden, kan een oplossing zijn. Maar ook die worden dan sowieso wel omgebogen naar leden die net wel actief zijn![]()

Vind inactief gedrag ook onsportief.
Probeer zelf ook altijd wel actief te zijn, ook als ik wolf of cult ben.
Maar denk dat je er niet zo heel veel aan kan doen.
En dan zijn er altijd nog wel mensen die niet veel verder komen als :
- Even hints zoeken.
- Snap er nix van.
- Iemand Cliffs?
- Even teruglezen.
Pas later in de game is meestal iedereen wel actief, omdat dan iedereen zijn hachje wil redden.
Dat zag je laatste game ook.
Toen kwam Tremendes (sorry Don) ook in het begin niet veel verder dan bovenstaande opmerkingen.
Omdat ik wist dat hij Don was stoorde ik me daar best wel aan.
Pas later in de game ging hij echt actief meespelen, en dat leverde leuk leesvoer op, ook toen ik er al uit lag.
Moraal van dit verhaal : Eh... Geen idee, gewoon actief meespelen homo's !![]()

Toen kwam Tremendes (sorry Don) ook in het begin niet veel verder dan bovenstaande opmerkingen.
Omdat ik wist dat hij Don was stoorde ik me daar best wel aan.
Pas later in de game ging hij echt actief meespelen, en dat leverde leuk leesvoer op, ook toen ik er al uit lag.
Moraal van dit verhaal : Eh... Geen idee, gewoon actief meespelen homo's !![]()
Dus ervaring is nog minimaal hiero.
Ben het grotendeels wel met je eens. Een beetje inactief vind ik niet erg, maar veel mensen zijn heel erg en altijd inactief.Hé Woopy, weet je waar ik mij aan erger? Aan het feit dat soms 50% (of meer!) van de spelers niet meer dan 1/2 posts per dag maken, vaak dan nog zonder enige inhoudt, zoals "Ik ben aan het denken, maar vindt niets" of "Geen tijd nu, maar lees straks wel bij."
Iemand die markrots game wil spelen? Heb mijn tijd overschat en loop nu al een dag achter.
Bij nader inzien sta ik niet achter mijn eigen voorstel. Dan krijg je nooit meer nieuwe spelers die soms toch wel iets toe kunnen voegen. En uiteindelijk waren we allemaal eens nieuwkomers (behalve IMBA natuurlijk, want die speelt vanaf het begin meeBen het grotendeels wel met je eens. Een beetje inactief vind ik niet erg, maar veel mensen zijn heel erg en altijd inactief.
Ik heb het al eerder geopperd, maar misschien moet er een variant komen waarbij je met een man of twaalf speelt. We hebben inmiddels een kern opgebouwd van vrij actieve leuke spelers die vrijwel altijd meedoen. Beperk je tot die groep en je hebt al een stuk minder gezeik.
Alleen de huidige spelvorm wordt wel minder leuk als je met weinig bent, dus daar moet iets op bedacht worden.
).