Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
In!

Ik mis Lloydatoni nog? Gaat krimlo effectief meedoen aangezien hij in het vorige spel niet echt actief was.

Ik heb een beperkt internetverbinding waar ik nu woon, (alleen telefoon, geen wifi) en het werk geen toegang tot dbb en ook een beperkte wifi verbinding dus ik ben afwezig. Succes!

haha waar woon je dan ?

Ja omdat ik in Gouda werk en in Rotterdam woon zit ik doordeweeks bij m'n oma anders haal ik dat niet met op tijd op werk zijn xd. En ze heeft niks xd

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

ik ben in jongens heb dbb op mijn werk :P
Ben savonds wel niet actief dan maar

Volgende week ga ik waarschijnlijk solliciteren en kan het zijn dat ik alleen 's avonds actief kan zijn, best nu maar zeggen eer ik zogezegd een inactieve speler word :rolleyes:

Volgende week ga ik waarschijnlijk solliciteren en kan het zijn dat ik alleen 's avonds actief kan zijn, best nu maar zeggen eer ik zogezegd een inactieve speler word :rolleyes:

Jij bent gewoon wolf! Voila ik heb het spel al doen stoppen voor het begonnen is :cool:

Lijkt me beter als ik hier ook uitgeschreven word, ik heb het simpelweg te druk met school en werk.

En met de taboe sport

Ik ben de hele tijd het andere spel aan het volgen, dus zal het nog eens een kans geven na zoveel maanden

IN

Bij deze alvast jorgyboy
:trollface:

Hoop nieuwe spelers erbij dankzij de game van Markrot. Goede zaak.

Toch jammer dat ik deze game moet overslaan. Kunnen we anders voor mij niet een weekje later beginnen?
Ik ben toch een beetje de ster van de forumgames. En laten we eerlijk zijn, zonder Unknown, Woopy en mezelf zijn de burgers bij voorbaat kansloos.

ik ben er

Ik ben de hele tijd het andere spel aan het volgen, dus zal het nog eens een kans geven na zoveel maanden

IN

Bij deze alvast jorgyboy
:trollface:

Let's get ready to rumble! :fire:

Hoop nieuwe spelers erbij dankzij de game van Markrot. Goede zaak.

Toch jammer dat ik deze game moet overslaan. Kunnen we anders voor mij niet een weekje later beginnen?
Ik ben toch een beetje de ster van de forumgames. En laten we eerlijk zijn, zonder Unknown, Woopy en mezelf zijn de burgers bij voorbaat kansloos.

Eikel. :mad:

PunJab is cult en dat weet jij ook.

@alley b*ch

Een hele hoop posts met bijna in geen 1 spel een goede oplossing Alley, niet bepaald de definitie van een ster :roflol:

De enige ster in deze game was unknowndbb

hahhaah

Zegt ie tegen de jood die de baas was van zijn spel.

Jullie zullen nog verbaasd gaan staan kijken als jullie burger zijn.
Maar jullie zijn cult, dus logisch dat jullie (weer) op mij stemmen ;)

Een hele hoop posts met bijna in geen 1 spel een goede oplossing Alley, niet bepaald de definitie van een ster :roflol:

De enige ster in deze game was unknowndbb
Nu ga je toch wat ver hoor. Speciaal voor jou eventjes mijn referenties:
Forumgame 24: Samen met Penose Don Orgineel en Don Tremendes uitgeschakeld.
Forumgame 23: Heel vroeg ten onrechte weggestemd
Forumgame 22: Spelleider
Forumgame 21: Samen met Tremendes Z1000 weggestemd als Caesar.
Forumgame 20: Fluitende overwinning als cult
Forumgame 19: Was een drama, dat geef ik toe
Forumgame 18: Alle cults opgespoord en Guts uitgeschakeld die de Bruyce was
Forumgame 17: Alle cults en de wolf benoemd, maar helaas zelf weggestemd door deze cults (omdat een paar burgers niet op zaten te letten).
Forumgame 16: Nacht 1 uitgeschakeld door beide wolven.
Forumgame 15: Drie keer succesvol iemand beschermd als jager. En de laatste Don gevonden. Helaas vergat WWE te stemmen waardoor we toch nog verloren.
Forumgame 14: Fluitende overwinning als cult.
Forumgame 13: Matig, maar was mijn eerste.

Allemaal na te lezen trouwens, en kan ik je zeker aanraden. Erg leuk leesvoer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven