XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je mijn roldan ? Dwz als ik er vanavond niet uitgestemd word. Check pm maar welke rol

Kan niet zomaar pm lezen hoor. Dat moet aangevraagd worden was ook niet serieus bedoeld.:p

Nah heb geen zin om midden in een spel in te vallen. Dank voor het aanbod maar leg de focus op Dragon balls.

snap best dat beginnende spelers niet direct het spel begrijpen, had ik ook en je leert het ook pas nadat je het gespeeld hebt. maar is wel echt vervelend als er een hoop spelers niet/half posten, beste optie is imo om beetje balans in een game te houden tussen ervaren en niet ervaren spelers, de ervarene moeten (vindt ik) gewoon posten en geen gebullshit

Is er iemand geinteresseerd om de rol van een speler over te nemen die geen tijd meer blijkt te hebben in mijn spel?
Het spel is al een paar dagen aan het lopen, maar er zijn nog vrij weinig pagina's.
Ik vind het ook acceptabel als je niet heel actief kan zijn, en up-to-date kan zijn van alle ontwikkelingen.
Want dat is altijd nog beter als de huidige speler erin houden.

:roflol:

Ginyu force, zo hard gelachen :roflol:

Maar DBGT, kun je een beeld schetsen?
Vind die rooie kerel er wel bruut uitzien..
Is het veel met Vegeto en Gotenks etc of dat niet?

Omdat ik mee doe.

Zie je woopster

Is er iemand geinteresseerd om de rol van een speler over te nemen die geen tijd meer blijkt te hebben in mijn spel?
Het spel is al een paar dagen aan het lopen, maar er zijn nog vrij weinig pagina's.
Ik vind het ook acceptabel als je niet heel actief kan zijn, en up-to-date kan zijn van alle ontwikkelingen.
Want dat is altijd nog beter als de huidige speler erin houden.

Ik wil wel !

Edit, ik denk dat het al te moeilijk is om nog te volgen

Laatst bewerkt:
Heb een paar van die korte stukjes gekeken inmiddels, geloof niet dat ik een fan word hoor :p

omega shenron is de laatste draak die voortkwam uit syn shenron, de 1 star dragon. Vond het einde van GT al wel vaag worden, omdat alles om Goku SS4 draait. Gogeta SS4 was daarentegen wel vet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven