Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stuurde IMBA een pm omdat ik wist dat die nog nooit een spel gemist heeft en dus zeker mee wilde doen.

Daarna bedacht ik dat het voor de rest een stuk handiger was het gewoon in dit topic te zetten omdat iedereen hier toch al keek.
Maar, sorry mannen. :(

Ik stuurde IMBA een pm omdat ik wist dat die nog nooit een spel gemist heeft en dus zeker mee wilde doen.

Daarna bedacht ik dat het voor de rest een stuk handiger was het gewoon in dit topic te zetten omdat iedereen hier toch al keek.
Maar, sorry mannen. :(

Heb wel eens een potje gemist hoor, maar dat vond ik toen wel heel erg :p

Tof!

Ik beloof bij deze gelijk dat ik niet op je zal stemmen.

En IMBA, je hebt vorige game gezegd dat je er nog nooit eentje gemist had (zo kwam ik er ook op dat dit je jubileum zou worden). Zat je toen gewoon tegen me te liegen? :mad:

Tof!

Ik beloof bij deze gelijk dat ik niet op je zal stemmen.

En IMBA, je hebt vorige game gezegd dat je er nog nooit eentje gemist had (zo kwam ik er ook op dat dit je jubileum zou worden). Zat je toen gewoon tegen me te liegen? :mad:

Haha, is goed;)

Door jou alley heb ik op de 1e na, nu mijn eerste potje gemist.

Haha, nee hoor ik heb dat nooit tegen je gezegd.
Dit heb je zelf op een gegeven moment in het leven geroepen.
Ik heb toen nog wel gedacht om erop te reageren, maar zaten toen midden in een game, en vond het op dat moment niets toevoegen :p
Sorry dat ik je in die waan heb gelaten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemerslijst aangepast. Laat even weten als ik iemand gemist heb.

17 spelers nu :)

Ik heb nog een oproep geplaatst hier. Ik dacht dat degene die in dit topic posten deze wel zouden hebben gelezen, en bewust ervoor hebben gekozen een potje over te slaan.

Ik ben potverdomme al verslaafd aan de games, ik zou niet zo snel skippen denk ik (zolang ik nog niet terug werk)

Wat moet ik anders doen dan deze spelletjes? Tis niet dat ik train ofzo dusja

I don't even lift, ik zit hier voor de pron

Na verloop van tijd kan jij zo op niemand meer stemmen:p
Nou, deze belofte was eigenlijk wat leeg. Ik doe deze game immers niet mee (bedacht ik me serieus pas net). :(

En @ Alleycat : Ik doe al mee vanaf WW game nr 1 :cool:
Je hebt gelijk, je hebt het inderdaad niet letterlijk gezegd. Ik vatte het zo op.

En jongens, jullie kunnen altijd nog de andere game meelezen. Kunnen jullie de meester aan het werk zien. Hartstikke leerzaam hoor. :cool:

Naja heb nog niet zo heel veel gepost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven