Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stuurde IMBA een pm omdat ik wist dat die nog nooit een spel gemist heeft en dus zeker mee wilde doen.
Daarna bedacht ik dat het voor de rest een stuk handiger was het gewoon in dit topic te zetten omdat iedereen hier toch al keek.
Maar, sorry mannen.![]()

Tof!

Tof!
Ik beloof bij deze gelijk dat ik niet op je zal stemmen.
En IMBA, je hebt vorige game gezegd dat je er nog nooit eentje gemist had (zo kwam ik er ook op dat dit je jubileum zou worden). Zat je toen gewoon tegen me te liegen?![]()

Precies wat er mis is in de wereld, altijd maar anderen de schuld geven van je eigen fouten.Door jou alley heb ik op de 1e na, nu mijn eerste potje gemist.

Tof!
Ik beloof bij deze gelijk dat ik niet op je zal stemmen.

Precies wat er mis is in de wereld, altijd maar anderen de schuld geven van je eigen fouten.![]()
ik geef markrot de schuld, waarom staat er geen forumgame in de titelEn IMBA, je hebt vorige game gezegd dat je er nog nooit eentje gemist had (zo kwam ik er ook op dat dit je jubileum zou worden). Zat je toen gewoon tegen me te liegen?![]()

ik geef markrot de schuld, waarom staat er geen forumgame in de titel

Nou, deze belofte was eigenlijk wat leeg. Ik doe deze game immers niet mee (bedacht ik me serieus pas net).Na verloop van tijd kan jij zo op niemand meer stemmen![]()

Je hebt gelijk, je hebt het inderdaad niet letterlijk gezegd. Ik vatte het zo op.