MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ga je toch wat ver hoor. Speciaal voor jou eventjes mijn referenties:
Forumgame 24: Samen met Penose Don Orgineel en Don Tremendes uitgeschakeld.
Forumgame 23: Heel vroeg ten onrechte weggestemd
Forumgame 22: Spelleider
Forumgame 21: Samen met Tremendes Z1000 weggestemd als Caesar.
Forumgame 20: Fluitende overwinning als cult
Forumgame 19: Was een drama, dat geef ik toe
Forumgame 18: Alle cults opgespoord en Guts uitgeschakeld die de Bruyce was
Forumgame 17: Alle cults en de wolf benoemd, maar helaas zelf weggestemd door deze cults (omdat een paar burgers niet op zaten te letten).
Forumgame 16: Nacht 1 uitgeschakeld door beide wolven.
Forumgame 15: Drie keer succesvol iemand beschermd als jager. En de laatste Don gevonden. Helaas vergat WWE te stemmen waardoor we toch nog verloren.
Forumgame 14: Fluitende overwinning als cult.
Forumgame 13: Matig, maar was mijn eerste.

Allemaal na te lezen trouwens, en kan ik je zeker aanraden. Erg leuk leesvoer.

Wat. :mad:

Hoop nieuwe spelers erbij dankzij de game van Markrot. Goede zaak.

Toch jammer dat ik deze game moet overslaan. Kunnen we anders voor mij niet een weekje later beginnen?
Ik ben toch een beetje de ster van de forumgames. En laten we eerlijk zijn, zonder Unknown, Woopy en mezelf zijn de burgers bij voorbaat kansloos.

Valt me toch een beetje tegen van jou Alleycat. Dacht dat jij meer bescheiden was.

Met z1000 had je trouwens geweldig geluk dat de verkeerde intepretatie van de wiskundig man hint je ook naar z1000 leidde :)

• Topic Starter Topic Starter
Veel deelnemers al. Ik ga het druk hebben :D
Gelukkig heb ik volgende week een rustig weekje qua trainingen. Zal maar geen andere plannen maken ook.

dan maar ff niet delen woop?

Hou ik er de eerst komende tijd wel.

Heb me nog 0 ingekeken in the Dragon Balls, kom er niet aan toe.

Met z1000 had je trouwens geweldig geluk dat de verkeerde intepretatie van de wiskundig man hint je ook naar z1000 leidde :)
Klopt. Maar dit spel is gewoon voor een groot deel geluk. Daarom vind ik het ook grappig om te doen alsof ik er super goed in ben.

Geluk, tijd en logisch redeneren. Tijd heb ik in overvloed, redeneren kan ik redelijk en daarbij heb ik inderdaad dikwijls geluk gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Och, doe eerst maar es een move als mij, waarbij je als wolf gewoon weet wie de powerlifter is EN weet dat hij een burger zal meenemen, en zo twee burgers in 1 klap doodt :D

Klopt. Maar dit spel is gewoon voor een groot deel geluk. Daarom vind ik het ook grappig om te doen alsof ik er super goed in ben.

Geluk, tijd en logisch redeneren. Tijd heb ik in overvloed, redeneren kan ik redelijk en daarbij heb ik inderdaad dikwijls geluk gehad.

Nog altijd geen job gevonden of op het oog?

omega shenron is de laatste draak die voortkwam uit syn shenron, de 1 star dragon. Vond het einde van GT al wel vaag worden, omdat alles om Goku SS4 draait. Gogeta SS4 was daarentegen wel vet

verschil tussen Gogeta en Vegeto is?

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Hoop nieuwe spelers erbij dankzij de game van Markrot. Goede zaak.

Toch jammer dat ik deze game moet overslaan. Kunnen we anders voor mij niet een weekje later beginnen?
Ik ben toch een beetje de ster van de forumgames. En laten we eerlijk zijn, zonder Unknown, Woopy en mezelf zijn de burgers bij voorbaat kansloos.

:roflol: dat ego

verschil tussen Gogeta en Vegeto is?

Vegito is dmv de oorbellen van de elder supreme kai en in principe permanent, lijkt iets meer op vegeta. Komt voor in normaal en super saiyan 1. Gogeta is de tijdelijke fusion en lijkt meer op Goku en is super saiyan 4 fused.

Heb me nog 0 ingekeken in the Dragon Balls, kom er niet aan toe.

Wist je wel veel van de WO2 dan?
Of van Yeti's?

Care, gewoon spelen, is lachen, beetje gokken, en hopen dat je de goede oplossing van een hint vind.
Als ik toch ooit nog een hint goed ontrafel krijg ik een orgasme van hier tot ginder :D

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Vegito is dmv de oorbellen van de elder supreme kai en in principe permanent, lijkt iets meer op vegeta. Komt voor in normaal en super saiyan 1. Gogeta is de tijdelijke fusion en lijkt meer op Goku en is super saiyan 4 fused.

Maar als de een permanent is, hoe kunnen ze dan alsnog een ander worden? :p

Wist je wel veel van de WO2 dan?
Of van Yeti's?

Care, gewoon spelen, is lachen, beetje gokken, en hopen dat je de goede oplossing van een hint vind.
Als ik toch ooit nog een hint goed ontrafel krijg ik een orgasme van hier tot ginder :D

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Maar als de een permanent is, hoe kunnen ze dan alsnog een ander worden? :p

Ze werden in principe opgenomen door majin buu, maar door een energyshield ging dat niet. In het lichaam van buu splitsten ze onverwachts weer en kneep vegeta de oorbellen kapot.

Woopy zei:
Och, doe eerst maar es een move als mij, waarbij je als wolf gewoon weet wie de powerlifter is EN weet dat hij een burger zal meenemen, en zo twee burgers
arrow-10x10.png
in 1 klap doodt :D
Dan moet ik wel eerst een keer de wolf zijn. :(

Maar was erg tof toen je dat letterlijk stuurde en ik gelijk wist dat het ook echt effectief zo zou gaan gebeuren.

Nog altijd geen job gevonden of op het oog?
Ik had gisteren gesolliciteerd bij Punjab. Maar nog geen reactie ...

Probleem is dat ik niet zo graag werk. Bazen hebben dat door en waarderen dat vreemd genoeg niet. Bij bijna alle vacatures staat "Liever geen negen tot vijf mentaliteit" en ik ga bij voorkeur veel eerder naar huis maar toch word ik nooit aangenomen. ???

Dan moet ik wel eerst een keer de wolf zijn. :(

Maar was erg tof toen je dat letterlijk stuurde en ik gelijk wist dat het ook echt effectief zo zou gaan gebeuren.

Ik had gisteren gesolliciteerd bij Punjab. Maar nog geen reactie ...

Probleem is dat ik niet zo graag werk. Bazen hebben dat door en waarderen dat vreemd genoeg niet. Bij bijna alle vacatures staat "Liever geen negen tot vijf mentaliteit" en ik ga bij voorkeur veel eerder naar huis maar toch word ik nooit aangenomen. ???

Zet erin dat je graag van 8 tot 6 werkt?
Guaranteed succes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven