- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Het feit dat alle locaties van de dragonballs op de radar in de bovenhelft liggen vind ik een beetje verdacht.
Alle ballen liggen bij de humans en niet bij de saiyans ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het feit dat alle locaties van de dragonballs op de radar in de bovenhelft liggen vind ik een beetje verdacht.
Ja rete gaaf ja
Volgens mij mis ik toch een stukje broodnodige affiniteit met dit spel.![]()
Hoe weet je dat? Tenzij je natuurlijk saiyan bent...
Hoe weet je dat? Tenzij je natuurlijk saiyan bent...
Ik ben begonnen met het verbouwen van Senzu Beans, als een burger dood gaat revive ik hem![]()
Indien gewenst, kan ik morgenochtend wel een kort tussenverhaaltje te schrijven om de lange dag te doorbreken en de eerste inactieven wat af te straffen![]()
Je hebt er zelf al op geantwoord met een quote:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ans-vs-humans-352682/index19.html#post8146249
En toch vermeld je een paar keer dat het lijkt alsof ik niet antwoord op je vragen en wring je je in rare bochten qua uitleg. Raar

Indien gewenst, kan ik morgenochtend wel een kort tussenverhaaltje te schrijven om de lange dag te doorbreken en de eerste inactieven wat af te straffen![]()
Dus de hints zijn niet altijd bedoeld naar de slechterikken?
Nu zeg je wel dat er geen hints zijn in je begin verhaal

Waar zeg ik dat
Enige wat je er kan uit afleiden, is dat ik nog geen hints naar inactieven in het beginverhaal had, wat op zich wel een beetje voor zich spreekt.
Je zegt het niet rechtstreeks .
Er zit zoiezo geen hint in het begin verhaal. Je kan moeilijk in de eerste stemming 2 hints gaan geven in 2 verschillende verhalen. Toch?
En waarom zouden meerdere hints niet mogelijk kunnen zijn?