AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben begonnen met het verbouwen van Senzu Beans, als een burger dood gaat revive ik hem :D

Hoe weet je dat? Tenzij je natuurlijk saiyan bent...

Ik weet niets, ik denk dat. Alle ballen liggen positief op de x as. Het kan even goed zijn dat 4 saiyans een bal hebben en 3 humans

Volgens mij weet niemand (buiten misschien een bezitter over zichzelf?) wie een bal heeft?

Alle ballen liggen bij de humans en niet bij de saiyans ?

Dit staat er op pagina 1 bij spel uitleg:

De dragon balls zijn iets nieuws. 7 random leden krijgen een dragon ball. Zowel het team van de Saiyans als het team van de mensen krijgen er enkele.

• Topic Starter Topic Starter
Indien gewenst, kan ik morgenochtend wel een kort tussenverhaaltje te schrijven om de lange dag te doorbreken en de eerste inactieven wat af te straffen :)

ik snap er echt geen ene k*t van man xd

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

ben benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat anders vraag ik wel aan woopy of mijn rol naar iemand anders kan gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Waar zeg ik dat ???

Enige wat je er kan uit afleiden, is dat ik nog geen hints naar inactieven in het beginverhaal had, wat op zich wel een beetje voor zich spreekt.

Je zegt het niet rechtstreeks .
Er zit zoiezo geen hint(naar wie dan ook) in het begin verhaal. Je kan moeilijk in de eerste stemming 2 hints gaan geven in 2 verschillende verhalen. Toch?

Waarom niet? Alleen saiyans willen nu niet nog meer hints, waarom wil jij niet nog meer hints?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven