AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Off topic: het stukje muziek wanneer goku terugkomt van other world in de majin buu saga voor t world martial arts tournament blijft t beste..

OT: we hebben dus nog een dag

Ik vind het uiterst verdacht dat niemand ingaat op die actie van Wauter

Wauter mag inderdaad weleens uitleggen wat zijn insteek was van zijn "hint"

Als ik dragonball intyp komt jouw post bij mij toch vanboven te staan. Ik snap niet waarom jou niet zo fel op mij gaat. Ik post gewoon een aantal verdenkingen en de dingen die me opvallen, meer niet.

Please respond

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Openingsverhaal

De stemming begint vanaf NU. Eerder uitgebrachte stemmen tellen niet mee.
De dieven mogen vanaf dit moment hun 2 keuzes voor de nacht maken en eventueel aanpassen tot maandag 22u.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.

Dan gaat er toch iemand uit vandaag, niet ?

Heb ik toch al uitgelegd of lees je mijn posts niet deftig?

20 minuten kan wel doorgaan als "een klein uur", toch?

Openingsverhaal

De stemming begint vanaf vandaag officieel. De burgemeester geeft nog een laatste toespraak, en laat daarin duidelijk zijn haat voor de Saiyans blijken. Het is duidelijk dat er persoonlijke redenen zijn, maar de mensen weten niet dat hij stiekem zelf een Saiyan is!

De toespraak is voorbij en de bewoners van het dorp gaan terug over tot de orde van de dag. Er moet immers ook nog getraind worden, en sommigen moeten hun baard nog wassen.

Intussen verzamelen de Saiyans in een steegje waar geen kat komt om nog even de laatste afspraken te maken. Ze zullen zich moeten mengen onder de mensen en voor verwarring zorgen. Sikori vermeldt nog even de dragonballs, maar de andere Saiyans hebben geen idee waar hij het over heeft, al hebben sommigen onder hen wel een vermoeden.

Deze zin vind ik raar overkomen dus kan mogelijk een hint zijn. Daarop antwoord ik dat als ik dragonball intyp in de zoekfunctie in dit topic een post van jou als laatste boven komt (weliswaar een gequote post van mij). Ik heb nog niet eens op jou gestemd. Ik vermeld gewoon wat me opvalt en opeens schiet jij uit je kot

Deze zin vind ik raar overkomen dus kan mogelijk een hint zijn. Daarop antwoord ik dat als ik dragonball intyp in de zoekfunctie in dit topic een post van jou als laatste boven komt (weliswaar een gequote post van mij). Ik heb nog niet eens op jou gestemd. Ik vermeld gewoon wat me opvalt en opeens schiet jij uit je kot

Beetje vreemd dat je met deze hint zou komen.

:rolleyes:

Ik lees elke games de posts een aantal keer door dus doe maar niet zo bijdehand ! Waarom post je dan geen copy van die zogezegde post van me ? Jij lleest niet deftig dan, toch ?!
Maarja, doe maar op, blijf maar doen of je aan de goede kant staat, mijn vertrouwen ben je dit spel volledig kwijt

Dood me nu maar met je cultvriendjes/wolfvriend :mad:

:rolleyes:

Ik lees elke games de posts een aantal keer door dus doe maar niet zo bijdehand ! Waarom post je dan geen copy van die zogezegde post van me ? Jij lleest niet deftig dan, toch ?!
Maarja, doe maar op, blijf maar doen of je aan de goede kant staat, mijn vertrouwen ben je dit spel volledig kwijt

Dood me nu maar met je cultvriendjes/wolfvriend :mad:

Als je op dragonball zoekt in het topic verschijnt jouw post als laatste post (wel omdat je mijn post gequote hebt). Ik heb nog niet eens gestemd op je en toch voel je je zo aangevallen?

Je hebt er zelf al op geantwoord met een quote:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ans-vs-humans-352682/index19.html#post8146249

En toch vermeld je een paar keer dat het lijkt alsof ik niet antwoord op je vragen en wring je je in rare bochten qua uitleg. Raar

• Topic Starter Topic Starter
De eerste dag loopt tot maandagavond. Is al een paar keer gezegd geweest, maar blijkbaar moet het nog even verduidelijkt worden. Bij deze.

Idd, blij dat we tot morgenavond hebben :D

Lijkt mij ook een hint van die dragonballs, met name dat er onder de saiyans dus mensen zitten die geen idee hebben wat het zijn --> mensen die in dit topic hun onwetendheid van deze serie hebben laten weten! want het tekstje vermeldt ook nog ff dat er ook saiyans zijn die wel een idee hebben waar het over gaat.

Tot nu toe vind ik de screenshot die iemand eerder poste dus heel goed met tekst van tremendes en punjab dat ze geen idee hebben wat deze serie inhoudt.

wellicht komt dat overeen met het feit dat de helft van de spelers hier db(z) niet gezien hebben en ik al meerdere mensen heb zien posten dat ze geen idee hebben wat dragonballs zijn. misschien verwijst het daarnaar.

komt er morgen nog een verhaal bij voor de definitieve stemming? ik denk overigens niet dat dat plaatje een hint heeft met nummers van coordinaten, ziet er vrij random uit.

Kid gohan waarvan de power level over 1300 gaat tijdens Raditz, nice bro

Die stippen op dat plaatje gaan wss leiden naar de mensen die een Dragonball hebben.

wellicht komt dat overeen met het feit dat de helft van de spelers hier db(z) niet gezien hebben en ik al meerdere mensen heb zien posten dat ze geen idee hebben wat dragonballs zijn. misschien verwijst het daarnaar.

komt er morgen nog een verhaal bij voor de definitieve stemming? ik denk overigens niet dat dat plaatje een hint heeft met nummers van coordinaten, ziet er vrij random uit.

Het feit dat alle locaties van de dragonballs op de radar in de bovenhelft liggen vind ik een beetje verdacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven