AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
true, vind het een belachelijk saai spel wat ik nooit serieus genomen heb.
waar ik van genoten heb? is van die mongols die om elke reactie zichzelf helemaal zitten te mind****en, die elke keer als hun naam genoemd word compleet op tilt slaan, wat een knuppels hier:roflol:
het is leuk geweest zo, zal jullie verder wel met rust laten..
en hoeveel tijd hierin word gestoken, jullie zitten zo'n beetje heel de dag in dit topic, zoek eens een vriendin??

veel speelplezier verder.

de ballen.

hele grote..:rolleyes:

:roflol:

Had ik nog niet gelezen :o

Opzet gelezen, ziet er goed uit. Lijkt me straf overigens dat één iemand alle dragonballs zal kunnen verzamelen. Kan je wens overigens zijn dat je kamp het spel wint? :p

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Dan pleeg ik wel zelfmoord en bespaar ik de andere spelers zijn gezeik :roflol:.

In! :laugh:

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Ik ben vanaf vanavond weg tot zondagavond of maandagavond, dus wie zich in tussentijd inschrijft: geen paniek, je komt er wel bij :) (tenzij je Supersized of Whami bent, dan niet)

Tjappiess.. :roflol:

out!

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

Als iedereen hem even kan reporten, zijn we daar ook weer van verlost.

The Wolf Assasin Don is in..

Ik wacht weer vol ongeduld op jouw "geniale" moves:D

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Iets actiever dan gewoonlijk mag ik hopen?

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Komen er overigens hints in het spel gebaseerd op dragonball zelf? Heb ik nog een goed excuus waarom ik de serie weer aan het herkijken ben :o

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Komen er overigens hints in het spel gebaseerd op dragonball zelf? Heb ik nog een goed excuus waarom ik de serie weer aan het herkijken ben :o

hoezo excuus nodig, ik heb alle dbz afleveringen en gt al 3 x gezien en ben met de 4e keer aan het eind van majin buu.:D

no life:(

Zou ik kunnen doen aangezien ik de serie toch van voor naar achter en van achter naar voor ken, maar mogelijk zijn er een aantal spelers wiens dragonball-kennis wat minder is :o Beetje zoals dat godfather-hints in het vorige spel voor vele spelers (waaronder ik) moeilijk zouden geweest zijn.

Alhoewel ik eigenlijk het probleem niet zo zie als niet iedereen de hints kan oplossen. Als het om een hint naar een slechte gaat en iemand lost hem op, kan de rest via google waarschijnlijk wel snel achterhalen of de verklaring van de oplossing correct kan zijn of niet.

Zou ik kunnen doen aangezien ik de serie toch van voor naar achter en van achter naar voor ken, maar mogelijk zijn er een aantal spelers wiens dragonball-kennis wat minder is :o Beetje zoals dat godfather-hints in het vorige spel voor vele spelers (waaronder ik) moeilijk zouden geweest zijn.

Alhoewel ik eigenlijk het probleem niet zo zie als niet iedereen de hints kan oplossen. Als het om een hint naar een slechte gaat en iemand lost hem op, kan de rest via google waarschijnlijk wel snel achterhalen of de verklaring van de oplossing correct kan zijn of niet.

Als de hints te vinden zouden zijn via google zou ik het geen probleem vinden. Mijn kennis over dragonball Z is echt nul komma nul. Het enige wat ik weet is dat supersayan blijkbaar baas is.

Je hoeft niet direct een detail uit één specifieke aflevering te kiezen maar je kan het gewoon vrij algemeen houden zodat het mogelijk nog te doen is voor mensen die de serie iets minder kennen. Het is maar een ideetje :)

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Als de hints te vinden zouden zijn via google zou ik het geen probleem vinden. Mijn kennis over dragonball Z is echt nul komma nul. Het enige wat ik weet is dat supersayan blijkbaar baas is.

Niet alle saiyans zijn baas:D

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

hoezo excuus nodig, ik heb alle dbz afleveringen en gt al 3 x gezien en ben met de 4e keer aan het eind van majin buu.:D

no life:(

In de examenperiode ooit eens helemaal dragonball Z erdoor gedraaid :roflol: Ideale ontspanning 's middags bij het eten en 's avonds.

Als ik nu als voorbeeldhint over een bepaalde speler (niet Sanca) zou zeggen dat die al in geen jaren een kapper gezien heeft. Zouden jullie dan weten wat voor rol ik ermee bedoel?

edit: wait, dat kan op verschillende rollen slaan :D

Laatst bewerkt:
Jullie hebben nog 11 dagen om alle afleveringen te bekijken! Zal iets van een 250 afleveringen zijn als je kijkt vanaf waar Chaozu en Tenshinhan meedoen, van elk 20 minuten, dus 5000 minuten of 83 uur en 20 minuten. Prima te doen op 11 dagen.

Als ik nu als voorbeeldhint over een bepaalde speler (niet Sanca) zou zeggen dat die al in geen jaren een kapper gezien heeft. Zouden jullie dan weten wat voor rol ik ermee bedoel?

edit: wait, dat kan op verschillende rollen slaan :D

Of een saiyan die met zijn spaceship gecrasht is :D

(no hard feelings bro)

Of een saiyan die met zijn spaceship gecrasht is :D

(no hard feelings bro)

Hihi..

word heel spannend ik voel het nu al. zo goed verhaal over een tekenfilm enzo en nu ga ik ook alle tekenfilms kijken, ik heb zelfs al mijn overuren opgenomen zodat ik rustig hints kan gaan zoeken.
ook heb ik een dildo voor mijn meissie gekocht, this goon bi goed

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Wut? :p Vermoed dat je doelt op Sanca zijn crash, maar ik zie niet in wat dat met de hint te maken heeft :p

mm interdasting..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven