XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar ik vroeg een oplossing voor mijn kapper hint :-/

Het antwoord was gewoon Saiyan, aangezien het haar van een Saiyan niet groeit vanaf de geboorte.

Maar achteraf gezien kon het ook op Tenshinhan slaan die kaal is, of zelfs op Shaozu die slechts 1 haar op zijn hoofd heeft, dus dat best wel zelf kan onderhouden ipv er mee naar de kapper te gaan :p

Het antwoord was gewoon Saiyan, aangezien het haar van een Saiyan niet groeit vanaf de geboorte.

Maar achteraf gezien kon het ook op Tenshinhan slaan die kaal is, of zelfs op Shaozu die slechts 1 haar op zijn hoofd heeft, dus dat best wel zelf kan onderhouden ipv er mee naar de kapper te gaan :p

Met saiyan zat ik toch al juist. Als je zegt "hij heeft al jaren geen kapper meer gezien" denk ik automatisch aan lang haar en zou ik niet naar kale mensen zoeken waarbij ik dan moet denken dat ze zelf hun haar onderhouden.

Ik zal de hints dus maar niet te dragonball-inhoudelijk maken :) Al zal er af en toe wel eentje instaan voor de kenners :o

vegeta/vegetable/vegetarier/geen dierlijk eiwit/geen complete aminoprofielen/geen gains/ecto = wauter

Als de hints te vinden zouden zijn via google zou ik het geen probleem vinden. Mijn kennis over dragonball Z is echt nul komma nul. Het enige wat ik weet is dat supersayan blijkbaar baas is.

Mijn kennis van Draken bal Z is ook 0,0 :cool:
Ik begon al een klein beetje te denken dat ik raar was omdat ik in heel mijn leven nog nooit een minuut van dat programma gezien had. Maar dat valt gelukkig mee.

Als ik de tekeningetjes zie heb ik overigens niet echt de indruk dat iets gemist heb.

Ik ben wel bereid om de serie nog eens te kijken om meer hints te vinden :o

Er ligt een zware taak op je wachten. Voor het eerst op eigen benen. Denk je dat je er klaar voor bent? :cool:

hahah hoor hem

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Heb weinig saiyan kennis hoor..

Een saiyan hoort bij ancient warrior race, comes from the planet vegeta, space troopers killing everyone on their path.

Om quotes aan te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven