MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht weer vol ongeduld op jouw "geniale" moves:D

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Iets actiever dan gewoonlijk mag ik hopen?

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Komen er overigens hints in het spel gebaseerd op dragonball zelf? Heb ik nog een goed excuus waarom ik de serie weer aan het herkijken ben :o

Ik ga me best doen :) Werk gewoon fulltime dus doe wat ik kan! Iig een reden om de serie weer te kijken :D

Iemand toevallig een link naar een torrent van alle afleveringen? :D

Moeten sowieso nog meer spelers scoren.

Laatst bewerkt:
Zo, dadelijk even squashen en dan zal ik daarna de karmaspuit is legen.

In,

tegen die tijd ben ik er wel weer klaar voor denk ik.

Als je het gaat herkijken, geef ik de tip om de 'remastered' version te kijken (is alleen van dbz, niet gt geloof ik), ten eerste, betere beeldkwaliteit, en ten tweede is daar heel veel troep uitgegooid die niet belangrijk is waardoor het verhaal een stuk sneller en leuker te volgen is ^^ Is van een paar jaar geleden dacht ik de remastered versie.

in

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

In,

tegen die tijd ben ik er wel weer klaar voor denk ik.

Als je het gaat herkijken, geef ik de tip om de 'remastered' version te kijken (is alleen van dbz, niet gt geloof ik), ten eerste, betere beeldkwaliteit, en ten tweede is daar heel veel troep uitgegooid die niet belangrijk is waardoor het verhaal een stuk sneller en leuker te volgen is ^^ Is van een paar jaar geleden dacht ik de remastered versie.

Linkje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven