popwar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Btw, als ik cult was had ik gisteren dan toch wel makkelijk meegegaan op penose om wallied te redden?
---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------
Nogmaals, waarom denk jij automatisch dat ik de burger ben die niet thuis was? Hierop antwoord je niet.
Is het niet de bedoeling dat jij wallied moest redden? Ik neem aan dat het de taak is van de saiyans om elkaar te redden en de goede verdacht te maken. De 1 doet het wat opvallender dan de ander.
---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------
Btw, als ik cult was had ik gisteren dan toch wel makkelijk meegegaan op penose om wallied te redden?
---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------
Nogmaals, waarom denk jij automatisch dat ik de burger ben die niet thuis was? Hierop antwoord je
niet.
Je weet ondertussen men rol, dus lees het nachtverhaal. Ik heb het al uitgelegd trouwens.

Mijn uitleg zit niet vol gaten. Als je een beetje slim en logisch kunt nadenken snap je het.
Zeker als er maar in bijde kanten maar 1 dief is