Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw, als ik cult was had ik gisteren dan toch wel makkelijk meegegaan op penose om wallied te redden?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Nogmaals, waarom denk jij automatisch dat ik de burger ben die niet thuis was? Hierop antwoord je niet.

Is het niet de bedoeling dat jij wallied moest redden? Ik neem aan dat het de taak is van de saiyans om elkaar te redden en de goede verdacht te maken. De 1 doet het wat opvallender dan de ander.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Btw, als ik cult was had ik gisteren dan toch wel makkelijk meegegaan op penose om wallied te redden?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Nogmaals, waarom denk jij automatisch dat ik de burger ben die niet thuis was? Hierop antwoord je
niet.

Je weet ondertussen men rol, dus lees het nachtverhaal. Ik heb het al uitgelegd trouwens.

Wat doet Popwar dan?

Is het niet de bedoeling dat jij wallied moest redden? Ik neem aan dat het de taak is van de saiyans om elkaar te redden en de goede verdacht te maken. De 1 doet het wat opvallender dan de ander.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Je weet ondertussen men rol, dus lees het nachtverhaal. Ik heb het al uitgelegd trouwens.

- Dat is toch juist mijn argument? Als ik cult was had ik toch wallied proberen te redden? De leugenaar erin houden lijkt me niet onbelangrijk voor de cults maar toch ben ik voor walied gegaan. Ik heb gestemt om 12u07 dus zeker niet toen walied al een pak stemmen had waardoor ik mij als cult had kunnen vermommen tussen de vele stemmen. Als ik walied had willen redden had ik wel gemakkelijk in de laatste uren van de stemming van de twijfel gebruik kunnen maken en mensen overtuigen dat de hint niet juist is en op penose gaan maar toch ben ik blijven staan op walied.

- Wat je rol is mag wel duidelijk lijken (als je niet liegt) maar het is niet slim, je moet proberen de supersaiyan zijn aanvallen af te slaan dus je bent belangrijk.

Je kan natuurlijk ook je nek niet hebben willen uitsteken gelijk dag 1 al.

Ik heb even nagedacht wauter. Maar ik blijf bij men stem. Grote kans dat jij cult dief bent. MOESTEN er 2 goede dieven zijn. Dan is het nog altijd 50/50 dat jij de cult bent. Vrij goede kans moet ik zeggen. Zeker dat de andere hints bijna waardeloos zijn.

Ik hoop dat andere slim genoeg zijn om mee te gaan.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Ik gaan nu trainen jongens.

Lijkt me logisch dat de cults de leugenaar er probeer erin te houden, is eigenlijk twee stemmen waard dus moest ik cult zijn had ik wel echt geprobeerd van hem te redden.

Dat is ook zo.
Vandaar dat ik bij mijn stem blijf op Punjab.
Toen ik Penose stemde ging hij net even te snel mee met nog iemand (Golderado geloof ik?) op Punjab, waardoor het wel verdacht veel op een treintje leek.

Tjoek Tjoek !!

Kan ook nog zijn dat IWJ inactieve cult is, en dat ze het daarom niet gered hebben?

Ik heb even nagedacht wauter. Maar ik blijf bij men stem. Grote kans dat jij cult dief bent. MOESTEN er 2 goede dieven zijn. Dan is het nog altijd 50/50 dat jij de cult bent. Vrij goede kans moet ik zeggen. Zeker dat de andere hints bijna waardeloos zijn.

Ik hoop dat andere slim genoeg zijn om mee te gaan.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

nvm

Ik gaan nu trainen jongens.

Ik hoop dat de andere spelers slim genoeg zijn om in te zien dat jouw redenatie vol gaten zit.

Dat is ook zo.
Vandaar dat ik bij mijn stem blijf op Punjab.
Toen ik Penose stemde ging hij net even te snel mee met nog iemand (Golderado geloof ik?) op Punjab, waardoor het wel verdacht veel op een treintje leek.

Tjoek Tjoek !!

Kan ook nog zijn dat IWJ inactieve cult is, en dat ze het daarom niet gered hebben?

Desondanks IWJ voor mij een betere keuze zou zijn qua redding wil ik best wel meegaan op punjab, hij ging wel heel makkelijk mee met de uitleg van popwar dat ik sowieso een dief ben.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Zou een mooie zet zijn mochten jullie allebei cult zijn. Worden flink op het verkeerde been gezet dan.

Als cults zijnde had ik walied wel proberen te redden, moest hij nu een gewone cult geweest zou ik hem als cult zijnde gewoon laten vallen.

Aja wauter, vergeet niet dat de hints naar de badguys bedoeld zijn;) Mijn uitleg zit niet vol gaten. Als je een beetje slim en logisch kunt nadenken snap je het.

Denk dat weinig mensen toch pop zullen volgen, zijn grote fout zal ons snachts waarschijnlijk al zwaar komen te staan, en als wauter sikori was had hij echt wel bij 2 mensen langs gegaan vannacht, is waarschijnlijk een luie of onervaren speler, en wauter is geen van beide.

Aja wauter, vergeet niet dat de hints naar de badguys bedoeld zijn;) Mijn uitleg zit niet vol gaten. Als je een beetje slim en logisch kunt nadenken snap je het.

Dit bewijst nog eens je onervarenheid in dit spel. In het verhaal zitten ook altijd hints naar good guys...

Denk dat weinig mensen toch pop zullen volgen, zijn grote fout zal ons snachts waarschijnlijk al zwaar komen te staan, en als wauter sikori was had hij echt wel bij 2 mensen langs gegaan vannacht, is waarschijnlijk een luie of onervaren speler, en wauter is geen van beide.

Ik heb een goede reden om wauter te verdenken, ik heb jullie hints gegeven waarom. Hij is 100procent een dief. En er is al 1 goede dief dood. Dus groote kans dat een Sikori is.:) Zeker als er maar in bijde kanten maar 1 dief is;)

Had vandaag sollicitatie, dus niet kunnen volgen.

Lijkt dat het gaat tussen Popwar en Wauter. Of ook IwJ?

Dit bewijst nog eens je onervarenheid in dit spel. In het verhaal zitten ook altijd hints naar good guys...

Dit is mijn eerste spel, ik nam aan dat het naar de bad guys bedoeld was. Maar ik denk dat mijn verdenking toch de grootste kans van slagen heeft voor de goede.

Ik heb een goede reden om wauter te verdenken, ik heb jullie hints gegeven waarom. Hij is 100procent een dief. En er is al 1 goede dief dood. Dus groote kans dat een Sikori is.:) Zeker als er maar in bijde kanten maar 1 dief is;)

Als sikori had ik echt wel van mijn twee pogingen gebruikt gemaakt om een dragonball te stelen...

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Had vandaag sollicitatie, dus niet kunnen volgen.

Lijkt dat het gaat tussen Popwar en Wauter. Of ook IwJ?

Eerder punjab, mij en IWJ

Als sikori had ik echt wel van mijn twee pogingen gebruikt gemaakt om een dragonball te stelen...

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

De andere dieven hebben meer geluk. De dame heeft geen ballen meer dankzij een stille inbreker. Ook Sikori gaat aan de slag, maar hij is nog nieuw in het hele inbrekers gebeuren. Hij gaat slechts één huis binnen, maar zijn keuze was wel uitstekend. Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.

Dit is de eerste keer dat er in een forumgame dragonballs worden gebruikt(dus zoiezo is iedereen nieuw in het inbrekers gebeuren). Plus dat jij veel vragen stelde over inbreken en dragonballs kan gehint zijn dat jij nieuw bent in het inbrekers gebeuren.:) Jij kan altijd vergeten zijn of over het hoofd hebben gezien dat jij bij 2 mensen kon inbreken. Of het was een strategie van jou.

Nu ga ik vetrekken naar de gym. Ik hoop dat men moeite geloond word. Ben mss een noob maar niet dom.

De andere dieven hebben meer geluk. De dame heeft geen ballen meer dankzij een stille inbreker. Ook Sikori gaat aan de slag, maar hij is nog nieuw in het hele inbrekers gebeuren. Hij gaat slechts één huis binnen, maar zijn keuze was wel uitstekend. Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.

Dit is de eerste keer dat er in een forumgame dragonballs worden gebruikt(dus zoiezo is iedereen nieuw in het inbrekers gebeuren). Plus dat jij veel vragen stelde over inbreken en dragonballs kan gehint zijn dat jij nieuw bent in het inbrekers gebeuren.:)

Nu ga ik vetrekken naar de gym. Ik hoop dat men moeite geloond word. Ben mss een noob maar niet dom.

Als je op mij blijft doorgaan maak je een fout en je wilt het blijkbaar niet inzien. Anders moet je maar eens jorgyboy vragen wat er dan gebeurd. Ik heb trouwens gisteren bekend gemaakt dat ik de hint van de locatie van de dragonballs heb opgelost, dan zou ik als sikori toch echt wel twee pogingen doen om de dragonballs te stelen en niet eentje? één steelpoging is sowieso een dom idee als je kans hebt op twee mogelijke dragonballs...

ik weet sowieso niet wie te stemmen, mensen gaan op wauter maar ik twijfel of hij cult is en een andere optie is er niet echt die hem gegarandeerd 'red'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven