- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van gisteren was behoorlijk easy, nu niets gevondenWat zijn nou nog aanknopingspunten vandaag? Die hint gisteren was makkelijker

Heb ik nog iets gemist?
Ga maar voor IWJ inactief en een k*tjong.

ik w8 nog op 2 beargumentaties
hoezo genoeg gezegd? blijkbaar is het niet overtuigend want niemand volgt je, en in je eentje ga je er niet iemand uit kunnen stemmen dus het lijkt me handig als je het nog een keer aanstipt
Ik heb wauter beschermd, maar in het nachtverhaal staat dat die niet thuis was, dus ik neem aan dat die dief is. Alleen bulma kan weten of het een slechte of goede dief is. Maar daar krijg ik blijkbaar geen hint naar. Daarom heb ik op wauter gestemd.
Mss zelfmoord wat ik doe, maar niemand snapte men tip.
Popwar, als je beweerd dat je bent wie je bent lijkt het me slim dat je snel je post aanpast. Biobeast, doe jij dat ook maar.
Wauter
Volgens mij wordt de aandacht wel heel verdacht weggehaald bij Wauter door met iWJ te komen ineens.
Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner(WAUTER) ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.
Waarom link jij trouwens mij automatisch aan de bewoner die niet thuis was? Je beschermt mij dus je denkt dat ik goed was toen?
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Alleen door sanca serieus en als hij wat slim is ziet hij zijn fout in.
Ik dacht dat jij de goede dief was, omdat je zoveel vragen stelden over de dragonballs en zo. Blijkbaar was Jimboo de goede dief.
Er zitten wel meerdere dieven in het spel. Als Woopy maar één dief er insteekt bij de burgers hebben de burgers al direct een nadeel tov de cults als die dief eruit gaat...
Er is toch ook maar 1 cult dief... En er staat nergens dat er meerdere goede dieven zijn.
En dan nog, moesten er 2 goede dieven zijn(1 ervan is dood). Dan is de kans 50/50 dat jij de cult dief bent.
Ik denk dat er geen andere hint is die zoveel zekerheid geeft dan deze.