MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik nog iets gemist?

Ga maar voor IWJ inactief en een k*tjong.

Ik post inderdaad weinig! Werk de hele dag (40uur per week) Maar ik lees wel ;)

Wat zijn nou nog aanknopingspunten vandaag? Die hint gisteren was makkelijker

Krijg aids met dit spel, 4e keer op rij dat ik op de eerste dag dood ben. ik kap nu echt permanent, dit is gewoon bullshit

Heb ik nog iets gemist?

Ga maar voor IWJ inactief en een k*tjong.

Mooi dat jij weer net iets verder gaat met je redenen dan alleen 'inactief' :D

iwj

Hint van gister was weliswaar wat makkelijker, maar dat lijkt het altijd nadat de hint bevestigd is, vast dat als de hints uit het afgelopen verhaal of die van het liedje uitkomen, er een kans is dat die ook makkelijk waren, maar nu nog niet...

ik w8 nog op 2 beargumentaties

hoezo genoeg gezegd? blijkbaar is het niet overtuigend want niemand volgt je, en in je eentje ga je er niet iemand uit kunnen stemmen dus het lijkt me handig als je het nog een keer aanstipt

Ik heb wauter beschermd, maar in het nachtverhaal staat dat die niet thuis was, dus ik neem aan dat die dief is. Alleen bulma kan weten of het een slechte of goede dief is. Maar daar krijg ik blijkbaar geen hint naar. Daarom heb ik op wauter gestemd.

Mss zelfmoord wat ik doe, maar niemand snapte men tip.

Ik heb wauter beschermd, maar in het nachtverhaal staat dat die niet thuis was, dus ik neem aan dat die dief is. Alleen bulma kan weten of het een slechte of goede dief is. Maar daar krijg ik blijkbaar geen hint naar. Daarom heb ik op wauter gestemd.

Mss zelfmoord wat ik doe, maar niemand snapte men tip.

Pipo

Popwar, als je beweerd dat je bent wie je bent lijkt het me slim dat je snel je post aanpast. Biobeast, doe jij dat ook maar.

Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner(WAUTER) ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.

Wauter

Volgens mij wordt de aandacht wel heel verdacht weggehaald bij Wauter door met iWJ te komen ineens.

Popwar, als je beweerd dat je bent wie je bent lijkt het me slim dat je snel je post aanpast. Biobeast, doe jij dat ook maar.

Verdacht dat jij zoiets zegt.

Toch neem ik het risico, we weten niet zeker dat er meerdere goede dieven zijn(1 goede dief is al dood). En dan nog, het is een grote kans dat jij de cult dief bent.

Volgens mij was jij gisteren al verdacht?

Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner(WAUTER) ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.

Waarom link jij trouwens mij automatisch aan de bewoner die niet thuis was? Je beschermt mij dus je denkt dat ik goed was toen?

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Volgens mij was jij gisteren al verdacht?

Alleen door sanca serieus en als hij wat slim is ziet hij zijn fout in.

Waarom link jij trouwens mij automatisch aan de bewoner die niet thuis was? Je beschermt mij dus je denkt dat ik goed was toen?

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Alleen door sanca serieus en als hij wat slim is ziet hij zijn fout in.

Ik dacht dat jij de goede dief was, omdat je zoveel vragen stelden over de dragonballs en zo(ik moest toch iemand beschermen). Blijkbaar was Jimboo de goede dief.

Ik dacht dat jij de goede dief was, omdat je zoveel vragen stelden over de dragonballs en zo. Blijkbaar was Jimboo de goede dief.

Er zitten wel meerdere dieven in het spel. Als Woopy maar één dief er insteekt bij de burgers hebben de burgers al direct een nadeel tov de cults als die dief eruit gaat...

Er zitten wel meerdere dieven in het spel. Als Woopy maar één dief er insteekt bij de burgers hebben de burgers al direct een nadeel tov de cults als die dief eruit gaat...

Er is toch ook maar 1 cult dief... En er staat nergens dat er meerdere goede dieven zijn.

En dan nog, moesten er 2 goede dieven zijn(1 ervan is dood). Dan is de kans 50/50 dat jij de cult dief bent.

Ik denk dat er geen andere hint is die zoveel zekerheid geeft dan deze.

Btw, als ik cult was had ik gisteren dan toch wel makkelijk meegegaan op penose om wallied te redden?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Er is toch ook maar 1 cult dief... En er staat nergens dat er meerdere goede dieven zijn.

En dan nog, moesten er 2 goede dieven zijn(1 ervan is dood). Dan is de kans 50/50 dat jij de cult dief bent.

Ik denk dat er geen andere hint is die zoveel zekerheid geeft dan deze.

Nogmaals, waarom denk jij automatisch dat ik de burger ben die niet thuis was? Hierop antwoord je niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven