AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
vicenzio

Voegt niks toe, let niet op, is inactief

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Jij let dus niet echt goed op, je leest de verhalen niet. Jimbooo is er deze nacht uitgegaan...

haha :D

Iemand nog iets kunnen vinden van de letters '' oJZRqPiGkTg '' ? Verder lijkt er weinig tekst gelinked te zijn met slechte rollen.

wauter ik blijf die ene post van gisteren vaag vinden

Ik ben vandaag wat stil geweest, had les en dan gaan trainen. Even alles lezen :thumbs:

Ik vind trouwens dat IWJ verdacht stil is

oh lol, vond het al vaag dat die vid uit het niets gepost werd gister...

Is wel één van de minder bekende ac/dc liedjes (kende ik nog niet iig)

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Ik ben vandaag wat stil geweest, had les en dan gaan trainen. Even alles lezen :thumbs:

Ik vind trouwens dat IWJ verdacht stil is

iwj en lm hebben beide nog bijna niets gepost geloof ik.

Dit lijkt me op een kamehameha te duiden, ik heb al van twee leden van die lange kamehameha karma ontvangen. Diaephi en biobeast.

- Wie dit was was wel duidelijk.
- Sikori lijkt me dus effectief een nieuwe speler of iemand die duidelijk de regels niet gelezen heeft.
Hints via andere kanalen is toch niet toegelaten? Of jij bent een cult ...

Ik denk het laatste

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

oh lol, vond het al vaag dat die vid uit het niets gepost werd gister...

Is wel één van de minder bekende ac/dc liedjes (kende ik nog niet iig)

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

iwj en lm hebben beide nog bijna niets gepost geloof ik.

Die link is gisteren door LM gepost, iwj heeft nog niets gezegd

Iwj voorlopig, liever een inactieveling eruit. Ga nu de verhalen nog eens grondig uitpluizen, woopy heeft gisteren vermeld dat we redelijk wat hints over het hoofd gezien hebben en juist de moeilijk hebben weten op te lossen. Daar zit dus nog wel wat info.

haha heb maar twee mensen die karmehameha gestuurd geloof ik:roflol: daarnaast kan woopy geen karma kijken hee. Ik weet nog steeds niet wie vandaag te stemmen..

haha heb maar twee mensen die karmehameha gestuurd geloof ik:roflol: daarnaast kan woopy geen karma kijken hee. Ik weet nog steeds niet wie vandaag te stemmen..

Ik weet natuurlijk niet of jullie die naar meerdere personen hebben gestuurd of niet, ik denk wel dat het hier in het topic wel eens vermeld is geweest dat er nog mensen waren (diaephi) dan.

zou je dat argument nog een keer aan kunnen halen?

Jazeker.

Gister had wallied al een stuk of 4-6 stemmen tegen toen Jimbooo uit het niets op mij stemde (zoals altijd, stemt hij zonder reden)
Hierdoor stemde ik (eigenlijk als soort van grap maar goed) op jimbooo met dezelfde reden (onderbuikgevoel)

Na een tijdje gingen er meerdere mensen op mij stemmen met als excuus dat jimboo en ik ons als cult gedroegen en wallied wild redden, wat natuurlijk onzin is want 1 stem op mij en 1 stem op jimbooo zal niks veranderen.

Dus in mijn ogen was dat een treintje.

Jazeker.

Gister had wallied al een stuk of 4-6 stemmen tegen toen Jimbooo uit het niets op mij stemde (zoals altijd, stemt hij zonder reden)
Hierdoor stemde ik (eigenlijk als soort van grap maar goed) op jimbooo met dezelfde reden (onderbuikgevoel)

Na een tijdje gingen er meerdere mensen op mij stemmen met als excuus dat jimboo en ik ons als cult gedroegen en wallied wild redden, wat natuurlijk onzin is want 1 stem op mij en 1 stem op jimbooo zal niks veranderen.

Dus in mijn ogen was dat een treintje.

Zouden cults op dat tijdstip nog proberen van een duidelijke trein neer te zetten?

Nee maar misschien wel mee springen. Daarom kies ik punjab en niet IMBA
Andere verklaring heb ik niet

Of niet oplettende burgers?

Dat treintje was inderdaad verdacht, maar het zou wel f*cking dom zijn om dit de eerste dag al te doen ...

Weet iemand teovallig hoe de stemmen verdeeld zijn tot nu toe? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven