MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw, brengen de juiste mensen penose, vincenzio en orgineel deze nacht eens een bezoekje? Ik wil mijn theorie graag testen :)

Als je op mij blijft doorgaan maak je een fout en je wilt het blijkbaar niet inzien. Anders moet je maar eens jorgyboy vragen wat er dan gebeurd. Ik heb trouwens gisteren bekend gemaakt dat ik de hint van de locatie van de dragonballs heb opgelost, dan zou ik als sikori toch echt wel twee pogingen doen om de dragonballs te stelen en niet eentje? één steelpoging is sowieso een dom idee als je kans hebt op twee mogelijke dragonballs...

Als je deze bedoelde heb je denk ik de hint niet zo goed begrepen hoor. Of je probeerde ons opzettelijk op dwaalspoor te brengen.

Ik vind je toch verdacht overkomen hoor Wauter

heb dan liever iwj er uit ofzo, wauter kan als burger een grote hulp zijn..

Als ik moet kiezen tussen Punjab (weet ik niet veel over?), Wauter (goede speler die in mijn ogen momenteel geen cult is en die ik er nu zeker ook nog niet uit wil) en IwJ, die inactief is, gaat mijn keuze simpel worden: IwJ

Zelfs al heb je gelijk popwar, dan nog was het stom wat je deed, want de rol die jij zegt te hebben is veel belangrijker voor de goeden dan de rol waarvan je wauter verdenkt is voor de slechten...

heb geen vermoeden naar punjab.. maar t wordt dan iwj of punjab

Geef een goede reden dan om op iWJ te stemmen?

Kan je nog eens even kort herhalen waarom je denkt dat PunJab cult is?

Om mezelf persoonlijk te redden heb ik liever dat er op IWJ word gegaan maar punjab verdenk ik inderdaad van cult te zijn. Hij ging zoals IMBA zegt gisteren makkelijk mee op penose nadat duidelijk bleek dat walied een cults is en deze keer gaat hij terug makkelijk mee op popwar zijn uitleg dat ik sowieso de cultdief ben. Popwar is trouwens imo geen cult, denk eerder een burger die met de informatie die hij heeft verkeerde conclusies trekt.

Om mezelf persoonlijk te redden heb ik liever dat er op IWJ word gegaan maar punjab verdenk ik inderdaad van cult te zijn. Hij ging zoals IMBA zegt gisteren makkelijk mee op penose nadat duidelijk bleek dat walied een cults is en deze keer gaat hij terug makkelijk mee op popwar zijn uitleg dat ik sowieso de cultdief ben. Popwar is trouwens imo geen cult, denk eerder een burger die met de informatie die hij heeft verkeerde conclusies trekt.

Jij denkt dat hij zo onervaren is dat hij zich zo gemakkelijk weggeeft?

Ik wil je volgen, maar ben niet helemaal akkoord met je redenering. Heb vandaag echter te weinig gevolgd om zelf een mening te hebben.

Jij denkt dat hij zo onervaren is dat hij zich zo gemakkelijk weggeeft?

Ik wil je volgen, maar ben niet helemaal akkoord met je redenering. Heb vandaag echter te weinig gevolgd om zelf een mening te hebben.

Was niet makkelijk, hij was de tweede stem op penose dus in principe wel wat vermomd.

Dan maar een inactieveling iwj

Punjab verdenk ik nog niet echt en wauter heb ik er liever nog in als t niet duidelijker is om op hem te stemmen

IWJ is echt een stumper, en daarnaast ook nog inactief, dus mag ook wel uitgeschreven worden van mijn part :o

Heb ik iets gemist van iwj? Snap dat we hem eruit stemmen vanwege inactiviteit (sommigen zeggen dat dat nutteloze stemmen zijn, maar ik vind het goed ter ''bescherming'' van de actievere deelnemers), maar waar komt de haat vandaan?

:roflol:

Ik ben overtuigd.. en erg druk. Daarnaast heb ik Wauter aleens als burger eruit gestemd...

iWJ

Ik ben toch de switcher man. Moet wel een beetje in mijn rol blijven :D

Waarom zou wauter de dieven op mensen afsturen terwijl hij zelf een dief is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven