MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik wil ook wel ff kijken.

Dragonball kai bedoelt Golderado. De originele zijn een stuk beter dan dat, het is ook de charme van dbz dat je lange powerups hebt enzo. Origineel of niet kijken haha.

Ben net klaar met mijn tentamens dus ik ben ook in

Dragonball kai bedoelt Golderado. De originele zijn een stuk beter dan dat, het is ook de charme van dbz dat je lange powerups hebt enzo. Origineel of niet kijken haha.

Klopt geloof ik jah. Imo is het alleen zooi wat er uitgegooid is, wie wil er ign een zootje episodes met 75% mr satan in de hoofdrol zien :D, geloof dat die hele saiya-man saga er ook uitgegooid is en veel tussendoorse troep, of dat hij fcking 4 of 5 episodes eroverdoet om de weg naar king kai af te leggen, dat gaat nergens over man :D

http://torrentz.eu/1fc505fe26cfed5266d1d9156c939de0615a842c

Heb zelf niet getorrent, zodra ik weet dat ik veel moet downloaden zet ik liever nieuwsgroepen ff aan, maar toch... Zie nu ook dat na de cell saga geen kai meer is, dus die zou je in t oude formaat moeten kijken ^^

Oh, en ik vond kai iig beter als ''herkijk'' materiaal, heb de originele ook gezien toenk nog jonger was en ze dagelijk op tv kwamen, mooie tijden :D , als je het al gezien hebt zou ik zeker de kai versie kijken mocht je t nog een keer willen zien.

Klopt geloof ik jah. Imo is het alleen zooi wat er uitgegooid is, wie wil er ign een zootje episodes met 75% mr satan in de hoofdrol zien :D, geloof dat die hele saiya-man saga er ook uitgegooid is en veel tussendoorse troep, of dat hij fcking 4 of 5 episodes eroverdoet om de weg naar king kai af te leggen, dat gaat nergens over man :D

Heb zelf niet getorrent, zodra ik weet dat ik veel moet downloaden zet ik liever nieuwsgroepen ff aan, maar toch... Zie nu ook dat na de cell saga geen kai meer is, dus die zou je in t oude formaat moeten kijken ^^

Oh, en ik vond kai iig beter als ''herkijk'' materiaal, heb de originele ook gezien toenk nog jonger was en ze dagelijk op tv kwamen, mooie tijden :D , als je het al gezien hebt zou ik zeker de kai versie kijken mocht je t nog een keer willen zien.

Ik vond die Mr Satan juist echt een held, wat een enorme droplul was dat :roflol:
Sowieso een heleboel droge humor, die ik pas snapte toen ik het laatst weer helemaal had gekeken :roflol:

Saiya man, saga, mr. satan, king saga???

Wtf.:D

Alsof ik met m'n zoontje mee ga doen met een spelletje.:)

Jaaa is vet voor je zoontje man! Veel martial arts

Zonder dbz had ik echt geen jeugd gehad

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Of dat het 4 afleveringen duurt voordat planet namek ontploft als ze nog 5 minuten tijd hebben :D

Waar hebben jullie het allemaal over? Snap er nu al geen kloot van.

Hmm, als jij het niet snapt, ben je dus één van de saiyans die op jonge leeftijd naar een andere planeet is gestuurd om hem te vernietigen!
orgineel

Ik voel me oud :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven