MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb genoeg andere dingen aan mijn hoofd nu, dus weinig zin om een uitgebreid verhaal te schrijven over 3 mensen die geen zin hadden in het spel.
Morgen wordt terug interessanter.

Begrijpelijk en je hebt natuurlijk ook een nog een leven buiten dit spel. Wel een beetje jammer van tremendes, daar heb je meestal wat aan.

Hee wauter, klopt je Dragonball theorie trouwens? Aangezien er staat dat iwj er 1 had en jij een idee had?

Veel meer kans op overwinning als we op Wauter hadden gestemd . Maar soit, de goeden zijn nu met een pak minder, dankzij een paar die geen ballen hebben.

Jammer dit zeg..
Niet verwacht van tremendes.

Dit soort acties verpesten het voor andere, ben benieuwd of hij doorgespeeld had als hij wist dat er nog een burger zou stoppen.

Had het niet over jou trouwens Woopy, maar over de inactieve spelers en het bijhorende gezeik van sommige. Best jammer voor jou.

Die japanse krant blijft terugkomen, misschien een klein hintje in een klein verhaal?
Als ik Google vind ik voornamelijk PS4, die 400 dollar zou gaan kosten of 40.000 Japanse Yen (ongeveer 427 dollar)

Iemand die veel heeft met een PS4 of daarover heeft gepost?

Die japanse krant blijft terugkomen, misschien een klein hintje in een klein verhaal?
Als ik Google vind ik voornamelijk PS4, die 400 dollar zou gaan kosten of 40.000 Japanse Yen (ongeveer 427 dollar)

Iemand die veel heeft met een PS4 of daarover heeft gepost?

Ik heb op wikipedia eens de lijst met japanse kranten doorgelopen maar ik zag niet echt iets abnormaal, ik dacht dat er misschien een krant ging zijn met een naam die wat gelijkenissen vertoont met een naam van een speler.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Hee wauter, klopt je Dragonball theorie trouwens? Aangezien er staat dat iwj er 1 had en jij een idee had?

Jip, mijn theorie klopt :)

Ik heb op wikipedia eens de lijst met japanse kranten doorgelopen maar ik zag niet echt iets abnormaal, ik dacht dat er misschien een krant ging zijn met een naam die wat gelijkenissen vertoont met een naam van een speler.

Idd ook gekeken, maar kwam niks uit..
Daarom de PS4 link misschien

idd veel burgers eruit, maar back to the game plz en laat het haten tijdens het spel ff achterwege

die japanse krant, zou haast wel zeggen dat het enigsinds met dragonballz oid gelinkt zou zijn, miss zo:

krant = nieuws
japans = dbz

dbz nieuws = onlangs nieuwe film van dbz uitgekomen genaamd "battle of the gods" en ze willen de serie weer oppakken hoe ik begreep, wellicht dat het daarin te zoeken is.

idd veel burgers eruit, maar back to the game plz en laat het haten tijdens het spel ff achterwege

die japanse krant, zou haast wel zeggen dat het enigsinds met dragonballz oid gelinkt zou zijn, miss zo:

krant = nieuws
japans = dbz

dbz nieuws = onlangs nieuwe film van dbz uitgekomen genaamd "battle of the gods" en ze willen de serie weer oppakken hoe ik begreep, wellicht dat het daarin te zoeken is.

Had dat ook al wat gegoogled etc.
Hij is ook al te zien op Youtube dacht ik gezien te hebben, maar ben nog bij een andere movie
Misschien iemand die zin heb om ff te kijken?

krant = nieuws
japans = dbz

Probleem is dat je met deze redenatie eerst japanse krant moet vertalen naar dbz nieuws, dan moet het je nog eens zien te leiden naar battle of the gods en daarin moet je dan nog eens een hint zien te vinden. Beetje onwaarschijnlijk denk ik.

Had dat ook al wat gegoogled etc.
Hij is ook al te zien op Youtube dacht ik gezien te hebben, maar ben nog bij een andere movie
Misschien iemand die zin heb om ff te kijken?

maar ik ga nu echt niet een hele film kijken totaal geeeen tijd voor :p als die in het engels al uit is miss morgen want moet hem wel nog zien al betwijfel ik of de hint in de film zit

Probleem is dat je met deze redenatie eerst japanse krant moet vertalen naar dbz nieuws, dan moet het je nog eens zien te leiden naar battle of the gods en daarin moet je dan nog eens een hint zien te vinden. Beetje onwaarschijnlijk denk ik.

ja lastig wellicht maar de maker van dbz is Akira Toriyama, wellicht dat die term terug te vinden is, hier is ook wat nieuws
[Link niet meer beschikbaar]

maar dat is meer frans ofzo dan japans

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

oja en japanse dagbladen/kranten heten daar "shimbun" misschien dat dat ergens naar leidt, die naam

Zullen wel geen hints in het verhaal staan denk ik.

Enige connectie die ik met Japan en krant krijg is dat het rijmt.
Enige speler wiens naam rijmt is JoeyC.

So farfetched even farfetch'd won't fetch it.. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven