Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In ieder geval is het met rijm dat je verschillende soorten heb en jap A n en kr A nt hebben allebei een A (je spreekt de A ook hetzelfde uit) dus rijmt het.
Net als dat lachende lui ook ruimt, omdat je de "l" hetzelfde uitspreekt.
Ik had een 4 op die toets, dus bind me er niet om vast
In ieder geval is het met rijm dat je verschillende soorten heb en jap A n en kr A nt hebben allebei een A (je spreekt de A ook hetzelfde uit) dus rijmt het.
Net als dat lachende lui ook ruimt, omdat je de "l" hetzelfde uitspreekt.
Ik had een 4 op die toets, dus bind me er niet om vast
Het verhaal van Chaozu
Chaozu was een speciaal kereltje. Hij beschikte over bijzondere psychische krachten, waarmee hij burgers beschermen kon. Een grote hulp voor de goede burgers, dat was hij zeker!
Wanneer de nood het hoogst was, was hij er om te beschermen. Dat deed hij de vorige nacht dan ook met veel jolijt! Zowel zijn gezelschap als de persoon waar hij naar ging kijken, waren brave mensen. Nuja, braaf... Eentje er van was wel een dief. Goed of slecht, wie zou het zeggen?
Met een kans van 50% of minder, leek het Chaozu een goed idee om zijn rol bekend te maken. Er was immers een kleine kans, die hij zelf groot vond, dat hij een stouterik kon ontmaskeren! Dat hij de volgende nacht een vogel voor de kat was en daarmee het dorp in gevaar zou brengen, was helemaal niet zo erg, vond hij. En zo begon hij Wauter dan maar te beschuldigen.
Tot zijn grote spijt, ging Wauter er niet uit. "Morgen dan maar!", sprak hij vol overtuiging.
Een nieuwe nacht brak aan, en het was weer tijd om iemand te beschermen. "Wie zou ik toch kiezen, deze nacht?", vroeg hij zich af. Na lang te denken, kwam hij tot de enige optie die echt logisch was: Deze nacht zou hij, net als vorige nacht, Wauter beschermen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De superSaiyan is echter ook niet dom. Ook hij wist intussen de identiteit van onze kleine beschermer, dus hij wist wat hem te doen stond deze nacht. Nog voor Chaozu bij Wauter kon aanbellen, werd hij aangevallen door de blonde dreiging.
Een kort gevecht volgde, maar Chaozu wist al snel dat hij niet tegen deze Saiyan opgewassen was. Hij maakte dan maar zijn laatste beslissing: hij zou zichzelf opblazen! Hij ging op een steen liggen, en hij zei BOEM! De supersaiyan stond erbij en hij keek er naar. Okay, dat was makkelijk!
Chaozu is dood.
Het was Popwar
Hij had een dragonball. Deze zal zo snel mogelijk naar de speler van zijn keuze gaan.
Bulma had deze nacht geen gezelschap, dus ging ze dan maar op haar eentje een burger gaan bespieden. Deze burger was wel thuis, maar er was niets bijzonders te zien. Of toch? De burger was naar een natuurdocumentaire voor volwassenen aan het kijken en begon zich uit te kleden. Een vreemd litteken boven zijn anus was nu duidelijk zichtbaar! Bingo! return (vote == null) ? true : undefined;
Ook de dieven gingen weer aan de slag. Eén van de dieven had niet zo'n succesvolle nacht. Als eerste ging hij het huis van Iwj binnen. Die HAD een dragonball, maar na zijn dood was die naar een andere inwoner gegaan. Geen succes hier dus. Als tweede ging hij het huisje van Weightboy even bezoeken. Daar liep hij een andere dief tegen het lijf! Ze zochten dan maar samen naar een dragonball, maar er was niets te vinden. Terwijl deze twee dieven in het huis van Weightboy zaten, zag een andere dief zijn kans schoon om het huisje van onze onsuccesvolle dief binnen te dringen en diens eerder gestolen dragonball mee te nemen! De tweede dief in het huisje van Weightboy ging daarna ook nog even bij Vincenzio op bezoek. Vincenzio zal niet meer aan zijn zak krabben!
Intussen zit de burgemeester nog steeds met zijn tweestrijd. Hij haat de Saiyans vanwege hun verleden, maar misschien zijn deze jongens zo slecht nog niet? Hij bedenkt of er geen andere oplossing voor het probleem te vinden is. Met alle doden van de afgelopen dagen, is de huidige oplossing misschien toch niet de beste.
De stemming begint NU. Eerder uitgebrachte stemmen tellen niet mee.
De dieven mogen vanaf dit moment hun 2 keuzes voor de nacht maken en eventueel aanpassen tot morgenochtend 10u.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.
Kleine melding btw.
Er zijn nog steeds behoorlijk wat spelers, dus het spel zal nog niet al te snel afgelopen zijn, lijkt me.
Bij deze dus even mijn agenda er bij leggen:
- Vrijdagavond gaat het verhaal later komen. Ergens midden in de nacht ofzo. Stemming loopt wel gewoon tot 22u.
- Zaterdagochtend ga ik niet speciaal vroeg opstaan voor het spel, maar ik post het verhaal van zodra ik kan.
- Zaterdag is idem aan vrijdag. Het verhaal zal ook vrij laat komen. Stemming loopt tot 22u.
- Zondagochtend weet ik nog niet goed wat ik ga doen, want ik ga die dag echt geen tijd hebben voor een ochtendverhaal... Als de nodige personen hun keuzes op tijd doorgeven, kan ik het op voorhand wat typen. Zoniet, dan wordt het mogelijk enkel een opsomming van wat er gebeurd is zonder verhaal er rond.
- Vanaf zondagavond loopt alles weer volgens de planning.
Naja lekker dan, geen bescherming meer.
Maar waarom wilde hij Wauter er uit hebben dan?
Wat wist hij van hem?
---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------
Zit nu overigens te twijfelen of ik weer voor Punjab ga, puur vermoeden dat hij cult is door zijn stemgedrag.
Maar Deaphi is ook erg inactief en probeert low profile te blijven.
Daarbij heeft hij ook erg weinig karma weg gegeven deze game.
Denk er nog even over