XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had stiekem gehoopt dat de supersaiyan toch voor iemand anders zou gaan maar helaas niet.

Wat me opvalt is dit:

return (vote == null) ? true : undefined;

Dit lijkt me één of andere computercode voor een programma ofzo, iemand die hier verstand heeft van zo'n dingen?

Bulma lijkt ook een saiyan te weten dus daar moet ze maar mee naar buiten komen.

Was uiteraard te verwachten dat Popwar eraan ging. Denk dat zowel ervaren als nieuwe spelers hem eruit zouden hebben gekickt, dus narrowt het niet echt down.

Over die code, ik snap er zelf niet veel van, maar ik denk niet dat we iemand moeten gaan zoeken die veel van de code kent of er veel over praat, maar eerder iets met wat de code 'doet'. Daarmee bedoel ik, die = = staat volgens mij gewoon voor = dus zoeken we iemand die 'null' votete ofzo? Maar betekent dat dat die niet gevote heeft? Of dat hij verkeerd heeft gevote?

En geen idee wat die undefined doet :roflol:

Ik wil wel meegaan op Punjab, vertoont zoals je zegt sterk cultgedrag. Ging de eerste dag makkelijk mee op penose terwijl walied duidelijk cult was en gisteren ging hij makkelijk mee op mij om daarna zijn stem nog een aantal keer te veranderen.

Haha strong logic is weer strong ;)

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Oja Wauter

Was uiteraard te verwachten dat Popwar eraan ging. Denk dat zowel ervaren als nieuwe spelers hem eruit zouden hebben gekickt, dus narrowt het niet echt down.

Over die code, ik snap er zelf niet veel van, maar ik denk niet dat we iemand moeten gaan zoeken die veel van de code kent of er veel over praat, maar eerder iets met wat de code 'doet'. Daarmee bedoel ik, die = = staat volgens mij gewoon voor = dus zoeken we iemand die 'null' votete ofzo? Maar betekent dat dat die niet gevote heeft? Of dat hij verkeerd heeft gevote?

En geen idee wat die undefined doet :roflol:

Normaal gezien zou iemand die nu (na twee dagen) nul keer gestemd heeft eruit moeten liggen maar misschien houd woopy die persoon er net in omdat hij een belangrijke rol heeft? Niets vertelt ons voorlopig ook of de hint naar een good of bad guy leid.

Je doet steeds, (vorige game ookal) alsof je mij doorhebt en een soort van denigrerend. Terwijl je er keer op keer naast zit. Maar goed, je bent zo enorm zeker van je zaak ;)

Naja lekker dan, geen bescherming meer.
Maar waarom wilde hij Wauter er uit hebben dan?
Wat wist hij van hem?

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Zit nu overigens te twijfelen of ik weer voor Punjab ga, puur vermoeden dat hij cult is door zijn stemgedrag.

Maar Deaphi is ook erg inactief en probeert low profile te blijven.
Daarbij heeft hij ook erg weinig karma weg gegeven deze game.
Denk er nog even over :)

hij dacht voor 50% zeker te weten dat wauter de saiyan dief was, ervan uitgaande dat er bij de goede nog maar 1 dief zat. slechte beslissing iig om zich bloot te stellen...

wel goed verhaal woopy, moest wel lachen xD

mbt die hint ik denk dat ik die semi doorheb:

betekenis in java zegt het volgende

http://stackoverflow.com/questions/...heck-for-null-undefined-or-blank-variables-in

begrippen
- null
- undefined

staan beide voor falsy in programtaal, dus zou zeggen dat hetgeen wat voor die code staat dus neit waar zou zijn. dan zou degene die bulma gezien heeft of geen saiyan zijn of geen slechte saiyan, blijft dan denk ik wel aan bulma om te weten over wie het gaat

Je doet steeds, (vorige game ookal) alsof je mij doorhebt en een soort van denigrerend. Terwijl je er keer op keer naast zit. Maar goed, je bent zo enorm zeker van je zaak ;)

Jouw gedrag spreekt voor jou dat je cult bent. Ik ben nergens denigrerend naar jou toe, ik weerleg gewoon jou argumenten.

Nogmaals, wat is je argumentatie om op mee te stemmen?

Ik zie toch wel degelijk verschillen met jou in deze game en de vorige game qua gedrag.

Verder hetgeen wat IMBA zegt, doet mij denken..

hij dacht voor 50% zeker te weten dat wauter de saiyan dief was, ervan uitgaande dat er bij de goede nog maar 1 dief zat. slechte beslissing iig om zich bloot te stellen...

wel goed verhaal woopy, moest wel lachen xD

mbt die hint ik denk dat ik die semi doorheb:

betekenis in java zegt het volgende

http://stackoverflow.com/questions/...heck-for-null-undefined-or-blank-variables-in

begrippen
- null
- undefined

staan beide voor falsy in programtaal, dus zou zeggen dat hetgeen wat voor die code staat dus neit waar zou zijn. dan zou degene die bulma gezien heeft of geen saiyan zijn of geen slechte saiyan, blijft dan denk ik wel aan bulma om te weten over wie het gaat

Het verhaal zegt dit:

"Bulma had deze nacht geen gezelschap, dus ging ze dan maar op haar eentje een burger gaan bespieden. Deze burger was wel thuis, maar er was niets bijzonders te zien. Of toch? De burger was naar een natuurdocumentaire voor volwassenen aan het kijken en begon zich uit te kleden. Een vreemd litteken boven zijn anus was nu duidelijk zichtbaar! Bingo!"

Bulma heeft dus echt een saiyan gezien, als ik de rollen nog eens overloop lijkt er mij geen andere rol te zijn die zoiets kan hebben.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Ik zie toch wel degelijk verschillen met jou in deze game en de vorige game qua gedrag.

Verder hetgeen wat IMBA zegt, doet mij denken..

IMBA heeft al meer in ervaring in dit spel dan jij dus hij is slim genoeg om te zien dat jouw stemgedrag cultverdacht is.

Het verhaal zegt dit:

"Bulma had deze nacht geen gezelschap, dus ging ze dan maar op haar eentje een burger gaan bespieden. Deze burger was wel thuis, maar er was niets bijzonders te zien. Of toch? De burger was naar een natuurdocumentaire voor volwassenen aan het kijken en begon zich uit te kleden. Een vreemd litteken boven zijn anus was nu duidelijk zichtbaar! Bingo!"

Bulma heeft dus echt een saiyan gezien, als ik de rollen nog eens overloop lijkt er mij geen andere rol te zijn die zoiets kan hebben.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

IMBA heeft al meer in ervaring in dit spel dan jij dus hij is slim genoeg om te zien dat jouw stemgedrag cultverdacht is.

Je snapt kennelijk niet waar ik op doel ;) Maar maakt niet uit, mijn stem blijft staan. Je bent gewoon Cult deze game :p

Het verhaal zegt dit:

ik kom nu deze link tegen (http://stackoverflow.com/questions/16607761/why-null-undefined-is-true-in-javascript) die weer zegt dat null == undefined weer juist staat voor TRUE, false + false = true ofzo?

ik ben niet helemaal thuis in die taal maar als je dat zo leest zou het juist betekenen dat t weer true is, maar dan zie ik het nut van die hint niet, want als de eerdere hint voor bulma true is dan had die code er niet hoeven staan, imo gaat het om de burgemeester die bulma gezien heeft, maar twijfel nog wel

ik kom nu deze link tegen (http://stackoverflow.com/questions/16607761/why-null-undefined-is-true-in-javascript) die weer zegt dat null == undefined weer juist staat voor TRUE, false + false = true ofzo?

ik ben niet helemaal thuis in die taal maar als je dat zo leest zou het juist betekenen dat t weer true is, maar dan zie ik het nut van die hint niet, want als de eerdere hint voor bulma true is dan had die code er niet hoeven staan, imo gaat het om de burgemeester die bulma gezien heeft, maar twijfel nog wel

Hmm, zou best nog wel eens kunnen. Alleen de echte burgemeester kan dit natuurlijk weten.

Compliments Woopy je maakt er weer een leuk verhaal van, doe ik je niet na :thumbs:

Hoop dat ik er wat beter in wordt...

Dan verwacht ik van jou een nuttige bijdrage vandaag.

Moet wel de gym in he :wl:

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

defined = (true === undefined)
alert(defined); //prints false, true is defined

Misschien dat ze hiermee bedoelen dat een stuk tekst of een stem die gepost is, nep is ??? Of dat dit een hint is die helemaal geen hint is en we dus links moeten laten liggen.

ja dat dillemma hebben we idd stef, ff verder met andere hint dan maar

Vincenzio zal niet meer aan zijn zak krabben!

krillin en goku (toen nog klein was) stonden toch regelmatig aan de zak te krabben dacht ik me te herinneren. zou dat daar mee te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven