Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
apen krabben ook aan hun zak

ja dat dillemma hebben we idd stef, ff verder met andere hint dan maar

krillin en goku (toen nog klein was) stonden toch regelmatig aan de zak te krabben dacht ik me te herinneren. zou dat daar mee te maken hebben?

Nee, betekent dat vincen een dragonball had maar die nu niet meer heeft (dief is bij hem langs geweest als tweede persoon na weightboy geloof ik zo uit de tekst)

Denk idd ook dat bulma bij burgemeester langs is geweest, maarja, heb maar 1 kwartaal wat met coden gedaan en dat was een drama van grote orde, dus kan er net zo goed naast zitten :D

Ik mag trouwens hopen dat de juiste dief mijn advies deze nacht heeft opgevolgd.

shit

Laatst bewerkt:
Zo werd ik vorige keer ook aan het foto topic gelinked :roflol:
We weten allemaal wel hoe snel het spel daarna was afgelopen :D

Geef eens wat argumenten die zouden verklaren dat je burger bent Punjab? Je keuze om niet voor walied te gaan was vrij verdacht namelijk.

Nee, true netjes gevonden inderdaad.
Maar ik kan alleen maar zeggen dat er weer een hetze tegen mij aan het ontstaan is puur gebaseerd op mijn gedrag.. Als redelijk nieuwe speler wel leuk om te zien dat eigenlijk maar weinig mensen hier mijn gedrag begrijpen :D

:roflol: redenatie ten top dit :roflol:

nee srs uit de tekst zou dan blijken dat het om iemand gaat die burger is maar litteken heeft dus burgemeester, dat is nog legit daar zaten we straks al mee, link naar punjab is dan ook nog denkbaar, maar dat wil zeggen dat punjab burgemeester zou zijn, hoezo moet hij zich dan verdedigen, jullie hebben het zelf al perfect voor hem verwoord lol

Geef eens wat argumenten die zouden verklaren dat je burger bent Punjab? Je keuze om niet voor walied te gaan was vrij verdacht namelijk.

Jij bent echt de grootste zager van dit hele spel. Alleen al om jou zou ik er zo uit kunnen stappen. Je lijkt wel een wijf man met je gezeur, verklaar dit, verklaar dat, weerleg zus, weerleg zo.

En OT: geen zin in, als jullie mij eruit willen stemmen prima, dit vind ik toch 1 van de mindere games omdat ik er weinig van snap met die namen en de ballen en de dieven etc. Ook een kwestie van onwil hoor.

Ik vind het leuk roering in een game te brengen en onverwachte dingen te doen, maar dat maakt mij al snel cult in de ogen van de zogeheten ervaren spelers :rolleyes:

maarrr gezien een aantal posts van punjab is hij dat niet dus klopt de hint ook niet imo

hij word beschuldigt dat hij slecht is als ik jullie goed begrijp, heb gisteren ook op hem gestemd ivm zn stemgedrag. hij haalt nergens echt een defensief aan en zeker geen defensief waarbij hij hint naar zn rol hij noemt uberhaupt niet dat hij goed is en al helemaal niet dat hij burgemeester is,

toch gek dat hij dat niet doet nadat er indirect een hint wordt opgelost dat hij wel burgemeester zou kunnen zijn.. vindt dat raar lopen

Jij bent echt de grootste zager van dit hele spel. Alleen al om jou zou ik er zo uit kunnen stappen. Je lijkt wel een wijf man met je gezeur, verklaar dit, verklaar dat, weerleg zus, weerleg zo.

En OT: geen zin in, als jullie mij eruit willen stemmen prima, dit vind ik toch 1 van de mindere games omdat ik er weinig van snap met die namen en de ballen en de dieven etc. Ook een kwestie van onwil hoor.

Ik vind het leuk roering in een game te brengen en onverwachte dingen te doen, maar dat maakt mij al snel cult in de ogen van de zogeheten ervaren spelers :rolleyes:

Ik wil mijn stem baseren op goeie informatie dus daar vraag ik simpelweg gewoon naar. Als jij niet wilt argumenteren waarom je dit of dat doet kan ik niet veel aanpassen aan mijn stem op je.

Ben ik trouwens de enigste die de kritiek niet snapt op het spel? Het enige verschil is dat de rollen een andere naam hebben gekregen en er dragonballs in het spel zijn maar de meerderheid van de spelers moet zich hier niets van aantrekken.

Nee en dat is je goed recht ook ;)

Je komt alleen zo enorm kortzichtig en bekrompen over iedere keer..

Nee en dat is je goed recht ook ;)

Je komt alleen zo enorm kortzichtig en bekrompen over iedere keer..

Mijn excuses als ik zo overkom, ik heb niet de intentie om iemand te kleineren. Ik ben gewoon graag to the point en wil de info weten die ik nodig heb.

Als dat de manier is waarop het goed werkt voor je, dan gewoon doen ;) Het is immers maar een spel..

Ik wil mijn stem baseren op goeie informatie dus daar vraag ik simpelweg gewoon naar. Als jij niet wilt argumenteren waarom je dit of dat doet kan ik niet veel aanpassen aan mijn stem op je.

Ben ik trouwens de enigste die de kritiek niet snapt op het spel? Het enige verschil is dat de rollen een andere naam hebben gekregen en er dragonballs in het spel zijn maar de meerderheid van de spelers moet zich hier niets van aantrekken.

Heb geen kritiek op het spel, alleen op een aantal van de deelnemers. Ieder spel is weer een nieuw thema gewoon om het leuk te houden, lekker afstappen van cults + burgers + weerwolf, maakt geen ruk uit hoe iedereen heet, bij elk spel waren er wel een paar vage rollen die ff de tijd namen om goed door te dringen, nu niet anders.

En is veel leuker om nieuwe soorten tekst te lezen over het thema in plaats van elke keer tekst over een weerwolf en wat burgers die dit en dat doen. Ook al ken je de serie niet, de teksten zijn altijd leuker dan voorheen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven