Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat dillemma hebben we idd stef, ff verder met andere hint dan maar
krillin en goku (toen nog klein was) stonden toch regelmatig aan de zak te krabben dacht ik me te herinneren. zou dat daar mee te maken hebben?

Zo werd ik vorige keer ook aan het foto topic gelinked
We weten allemaal wel hoe snel het spel daarna was afgelopen![]()

redenatie ten top dit 
Geef eens wat argumenten die zouden verklaren dat je burger bent Punjab? Je keuze om niet voor walied te gaan was vrij verdacht namelijk.

maarrr gezien een aantal posts van punjab is hij dat niet dus klopt de hint ook niet imo
Maar waarom probeer je uit te vogelen wie de burgemeester is? In de rolverdeling staat duidelijk dat hij saiyan is maar wel aan de goede kant staat...
Jij bent echt de grootste zager van dit hele spel. Alleen al om jou zou ik er zo uit kunnen stappen. Je lijkt wel een wijf man met je gezeur, verklaar dit, verklaar dat, weerleg zus, weerleg zo.
En OT: geen zin in, als jullie mij eruit willen stemmen prima, dit vind ik toch 1 van de mindere games omdat ik er weinig van snap met die namen en de ballen en de dieven etc. Ook een kwestie van onwil hoor.
Ik vind het leuk roering in een game te brengen en onverwachte dingen te doen, maar dat maakt mij al snel cult in de ogen van de zogeheten ervaren spelers![]()
Nee en dat is je goed recht ook
Je komt alleen zo enorm kortzichtig en bekrompen over iedere keer..
Ik wil mijn stem baseren op goeie informatie dus daar vraag ik simpelweg gewoon naar. Als jij niet wilt argumenteren waarom je dit of dat doet kan ik niet veel aanpassen aan mijn stem op je.
Ben ik trouwens de enigste die de kritiek niet snapt op het spel? Het enige verschil is dat de rollen een andere naam hebben gekregen en er dragonballs in het spel zijn maar de meerderheid van de spelers moet zich hier niets van aantrekken.