MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
3013644-2792425-broly_blast_4.png

Ik weet het niet.
Ik vind imba ook beetje te overdreven goed spelen.

Bedankt voor het compliment, maar dat ik goed ben wist ik al langer hoor :p

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Het plaatje is Broly, nog een hint.
Schijnbaar zitten we op het verkeerde pad?

Who the **** is Broly, en waarom zitten we dan op het verkeerde pad? ???

Broly kun je ff googlen.
Is een kerel die geboren is met 10000 power level (de sig van Diaphy trouwens!!!) en die uiteindelijk slecht wordt. ( "powerlevel : ~10000" staat letterlijk in de sig van diaphy)
Zit nu op school, typ zometeen een lang verhaal erover, je kan hem ook even kijken op dragonball.wikipedia.com (ofzo, iig een dragonball wikipedia)

En het is een hint, die geeft Woopy niet ozmaar denk ik.

Broly kun je ff googlen.
Is een kerel die geboren is met 10000 power level (de sig van Diaphy trouwens!!!) en die uiteindelijk slecht wordt. ( "powerlevel : ~10000" staat letterlijk in de sig van diaphy)
Zit nu op school, typ zometeen een lang verhaal erover, je kan hem ook even kijken op dragonball.wikipedia.com (ofzo, iig een dragonball wikipedia)

Maar dan zitten we toch juist goed? ???

Ik weet het niet.
Ik vind imba ook beetje te overdreven goed spelen.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Waarom dan?

Ik moet iemand kiezen vanuit mijn lijstje met verdachten. Ik weet wel dat de burgers redelijk uniform gaan moeten stemmen om het te halen.

Broly kun je ff googlen.

Hmm, hier ben ik t wel mee eens.

Ook nog dat diaephi gisteravond heel moeilijk begon te doen toen woopy vervroegd het nachtverhaal wilde posten en diaephi dat niet wilde omdat dat de nachtrollen makkelijker zou weggeven door te kijken wie er al online waren (waaronder hij dus).

broly is de grootste sterkste gozert in db, is uit een filmdeel in de serie komt hij niet echt naar voren dacht ik. maar omdat hij zo sterk is miss ook iemand die powerlifter is? of iemand die huge is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.072
Jongens, de afbeelding heeft niets te maken met de sig van Diaephi.
Normaal zou ik me hier buiten houden, maar deze oplossing is gewoon TE plausibel, en ik wil jullie niet een valse hint geven op dit moment van het spel :o

miss heb ik het

broly is ook wel golden (oozaru) broly
oozaru is de ultieme vorm van broly en hij wordt dan golden

imo een link naar golderado

broly is de grootste sterkste gozert in db, is uit een filmdeel in de serie komt hij niet echt naar voren dacht ik. maar omdat hij zo sterk is miss ook iemand die powerlifter is? of iemand die huge is

Je riep me?

Even kort mijn mening:

Goed: Wauter, JoeyC, BioBeast
Van hen ben ik 100% zeker. Als ik hiervoor de reden moet geven, dan roep je maar, maar ik denk dat deze vrij duidelijk zijn.

Volgens mij slecht:

1) Diaephi: is niet meer volledig onervaren, komt elke dag wel eens posten, deed gisterenavond vreemd omtrent het (te) vroege verhaal en blijft constant op de achtergrond

2) Penose: ervaren, weet waar hij mee bezig is, maar blijft toch op de achtergrond. Post bijna alleen maar als hij verdacht wordt, maar helpt niet echt mee met de hints.

Geen idee: de rest

Mening over Arnodsi: de eerste game die hij meespeelt, kent niets over DBB en volgens mij heeft hij oprecht geen idee waar dit spel momenteel over gaat :roflol:
Als hij toch cult is en weet waar hij mee bezig is, dan kudo's aan hem en is het een speler die we de komende games in het oog moeten houden.

Arnoldsi heeft toch wel vaker meegedaan?

Ik ga zometeen alles lezen. Is idd niet mijn eerste spel, ik heb denk ik tem spel 7 een paar meegedaan.

en zoals ik al gisteren zei is een groot deel idd chinees voor mij :o (maar speel/gebruik mijn rol wel)

Ik ga zometeen alles lezen. Is idd niet mijn eerste spel, ik heb denk ik tem spel 7 een paar meegedaan.

en zoals ik al gisteren zei is een groot deel idd chinees voor mij :o (maar speel/gebruik mijn rol wel)

Kan je iets specifieker zijn over dat deel met je rol wel gebruiken?
Eet je elke avond iemand op bijvoorbeeld? :p

Weet niet wat ik nu van dat plaatje van Woopy moet denken.
Er kwamen wel veel (in mijn ogen) goed hints richting Deaphi uit rollen.
Zeker daarna kwam de comment van Woopmans dat het geen hint zou zijn.
Denk dat hij het potje tot over het weekend wilt rekken.

Vind ook de oplossing van JoeyC erg goed gevonden richting Golderado, maar die had ik eigenlijk niet als evil verwacht.

Blijf dus ook gewoon bij Deaphi.

Paar dagen geleden een stille hint gegeven, maar na mijn flater ben ik wat op de achtergrond gebleven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven