XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
@jorgy: op 1 punt zit je sowieso fout

Ik ga denk ik voor Deaphi.

Die is inactief, en geef het een grote kans dat hij de Wolf is.
Kunnen ook voor een cult gaan, maar dat geeft alleen een dag langer de kans om de wolf te pakken.
Heb wel een paar mensen die ik 100% kan vertrouwen als ik de hints goed begrijp, dus de keuze word makkelijker.

Ik blijf bij mijn keuze van gisteren

Diaephi

Punt dat je denkt dat ik slecht ben.

Snap er niks meer van. Die namen zijn al lastig. Nu heb ik ook geen totaal geen idee meer. Ons agentje zal wel goed zijn anders had Woopy niet ingegrepen over de hint.

Diaephi geen betere keus aanwezig

Tja, je post amper en nu je verdacht bent weer 2 zinnen, waar ik geen hol uit kan afleiden. Of het interesseert je geen kloten omdat je een burger bent, of je bent cult en wilt je op de achtergrond houden.

Ben nu al meerdere potjes wat minder actief. En elke keer zien mensen dit als verdacht, en elke keer zitten ze ernaast, of ik nou burger, cult of wolf ben ik speel hetzelfde en als ik wat minder actief ben heeft dat te maken met tijd en niet mijn rol.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Heb je die post niet gezien van Woopy? Hij heeft gezegd dat de hint niet klopt.

Nee hij zei dat die broly nogwat geen hint is naar hem, wil niet zeggen dat hij goed is.

Bescherm je hem ofzo ?

Ben nu al meerdere potjes wat minder actief. En elke keer zien mensen dit als verdacht, en elke keer zitten ze ernaast, of ik nou burger, cult of wolf ben ik speel hetzelfde en als ik wat minder actief ben heeft dat te maken met tijd en niet mijn rol.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Nee hij zei dat die broly nogwat geen hint is naar hem, wil niet zeggen dat hij goed is.

Bescherm je hem ofzo ?

Ziet er naar uit dat de cults de overhand krijgen. Als hij een cult was dan had Woopy niks gezegd.

niemand in op mijn gevonden hint naar golderado?

Kan je iets specifieker zijn over dat deel met je rol wel gebruiken?
Eet je elke avond iemand op bijvoorbeeld? :p

Weet niet wat ik nu van dat plaatje van Woopy moet denken.
Er kwamen wel veel (in mijn ogen) goed hints richting Deaphi uit rollen.
Zeker daarna kwam de comment van Woopmans dat het geen hint zou zijn.
Denk dat hij het potje tot over het weekend wilt rekken.

Vind ook de oplossing van JoeyC erg goed gevonden richting Golderado, maar die had ik eigenlijk niet als evil verwacht.

Blijf dus ook gewoon bij Deaphi.

De hint is goed gevonden maar je blijft toch bij diaephi, Woopy plaatst juist een medeling dat de hintoplossing naar diaephi fout was...

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Ik blijf bij mijn keuze van gisteren

Diaephi

Als ik jou was zou ik maar veranderen;)

Ik switcht naar Golderado, al de mensen die na de post van Woopy op diaephi blijven staan geven zich wel makkelijk bloot.

Golderado

Ik volg wauter maar, misschien niet de slimste oplossing, maar moet trainen.

Kusjes

miss heb ik het

broly is ook wel golden (oozaru) broly
oozaru is de ultieme vorm van broly en hij wordt dan golden

imo een link naar golderado

bovenstaande

denk ook niet dat de pic van broly diaephi vrijspreekt van slecht zijn, stemmen waren nog niet allemaal op diaephi op dat moment toch? er is namelijk nog steeds de vage lead naar die wond boven de anus. het speelgedrag en gezien broly sterk is en diaephi ook best wel.. zou best kunnen, maar denk dat hij dan cult is ofzo

bovenstaande

denk ook niet dat de pic van broly diaephi vrijspreekt van slecht zijn, stemmen waren nog niet allemaal op diaephi op dat moment toch? er is namelijk nog steeds de vage lead naar die wond boven de anus. het speelgedrag en gezien broly sterk is en diaephi ook best wel.. zou best kunnen, maar denk dat hij dan cult is ofzo

Die wond is volgens mij niet als hint bedoeld, hoort gewoon bij het verhaal om te zeggen dat bulma toen een saiyan had gezien.

Wtf, Wauter, Diaephi is wel goed volgens jou?

Die wond is volgens mij niet als hint bedoeld, hoort gewoon bij het verhaal om te zeggen dat bulma toen een saiyan had gezien.

oh w8 nvm dat was de hint naar punjab als burgemeester zijnde, tenminste dat is hoe ik het toen zag, idd dan kan die eruit, blijft weinig over tegen deiaphi dan

ik heb vandaag weinig gevolgd dus vandaar diaephi, hoezo niet op diaephi ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven