XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.

vindt t wel heel mooi wat je nou zegt maat xD je hebt 0 hints opgelost, wat je op die radar getekend hebt was gewoon bullshit en verder heb ik ook jou een aantal keer maar zien posten om wat te posten

en dan beschuldig je daarnet mij? als je terugkijkt ben ik degene die tot nu toe wel 2 hints heeft opgelost, als het er al niet meer zijn. wie begon er met de groenten en wallied en had daarbij gelijk, ik opende daarop dus dan heb je echt wat gemist als je mij als cult gaat afschrijven

en edit je post even.. is nog helemaal niet zeker dat dit laatste dag is..

Jammer dat ik vermoord ben, ik wou gewoon even checken of hij ballen had

:D

Ik ga denk ik voor Deaphi.

Die is inactief, en geef het een grote kans dat hij de Wolf is.
Kunnen ook voor een cult gaan, maar dat geeft alleen een dag langer de kans om de wolf te pakken.
Heb wel een paar mensen die ik 100% kan vertrouwen als ik de hints goed begrijp, dus de keuze word makkelijker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Weinig actie vandaag :-/

Ik ga denk ik voor Deaphi.

Die is inactief, en geef het een grote kans dat hij de Wolf is.
Kunnen ook voor een cult gaan, maar dat geeft alleen een dag langer de kans om de wolf te pakken.
Heb wel een paar mensen die ik 100% kan vertrouwen als ik de hints goed begrijp, dus de keuze word makkelijker.

Ik volg je als er geen andere aanwijzingen zijn

Ik ga ook wel mee, heb echt geen flauw idee wie wat is.
Inbe4 wauter die cult is en de hele game iedereen erbij heeft genaaid

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.053
Zou tof zijn moest de dag vandaag effectief tot 22u duren. Ik ga straks gaan trainen en dan koken/eten/wassen dus het zal waarschijnlijk pas na 20u zijn dat ik online kan komen en ik wil nog op mijn gemak alles eens op een rijtje kunnen zetten.

Gisteren was omdat de persoon die het overgrote deel van de stemmen had, er toch zelf uit wou. Zal vandaag niet gebeuren, hoop ik.

Ik wil eruit, wauter verdenkt me, en imba nu ook

:trollfacex:

Diaphy

Stem mag niet in spoiler.

Schrijf maar er maar weer in :D

arnodski

Vertrouw hem niet, net als de personen hierboven allemaal.

Wauter --> Weightboy
Weightboy -- Diaphy
Imba --> Diaphy
Arnodsi -->
Golderado --> Arnodsi
JoeyC --> Diapy
Biobeast -->
Diapy --> Arnodsi
Origineel -->
Jorgyboy -->
Penose -->

Status