MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer ik alles bij te lezen, komt eers het avondverhaal uur eerder, dat net bijgelezen, wil ik hints gaan zoeken nieuw verhaal, en dan zou er nog ergens een hint ontdekt zijn waar ik dan vast straaaal overheen heb gelezen, en tussedoor hier (thuis) de boel ook nog kalm houden pffff

tenshinhan was goed begrijp ik uit beginverhaal, die killed dus ook de verkeerde,

waar leiden jullie vanaf dat t 6-5 is voor de saiyans? dan has woopy het wel gezegd denk ik. maar iig lijkt het me handig als we de sikori eens proberen te pakken, als die 2 ballen pakt is het sws over...

en wat is er met tartaar?

Ga er morgen nog eens goed naar kijken en de stemmingen crossmatchen zodat ik de kans op cults kan vergroten van 1/2 naar wat meer, beste zou eigenlijk zijn dat we de wolf kunnen uitschakelen.

Die diaeppie speelt wel apart dit keer.
Eerst zegt hij dat hij een hint naar zichzelf als saiyan gevonden heeft, en nu wilt hij weten wie bulma is.

Gaat lekker zo, we worden keihard ingemaakt.
Wel aparte keuze van de wolf trouwens deze nacht.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Ga er morgen nog eens goed naar kijken en de stemmingen crossmatchen zodat ik de kans op cults kan vergroten van 1/2 naar wat meer, beste zou eigenlijk zijn dat we de wolf kunnen uitschakelen.

Kans dat we een cult pakken is in ieder geval groot nu, maar liever gewoon de wolf inderdaad.
Ik neig naar Daephi... Hij blijft wel verdacht low profile, en wat Penose zegt...

Gaat lekker zo, we worden keihard ingemaakt.
Wel aparte keuze van de wolf trouwens deze nacht.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Kans dat we een cult pakken is in ieder geval groot nu, maar liever gewoon de wolf inderdaad.
Ik neig naar Daephi... Hij blijft wel verdacht low profile, en wat Penose zegt...

Is het niet een soort van ongeschreven regel dat de ervaren spelers als wolf er de minst actieve uitkiezen?

Alle tijd die ik beschikbaar heb ben ik actief mee aan het spelen

Zo ongeveer wel ja wat Wauter zegt, vind het wel mooi hoe jij de eerste dag al beschuldigt werd en er nog steeds in ben

De dief zal ik trouwens deze namiddag nog verder op weg proberen te helpen.

Ik stem op joey denk ik, zijn laatste post is iets te cultachtig, te overdreven bezorgt..

Ik denk dat we het tussen Orgineel, IMBA, biobeast, diaephi, golderado, weightboy en JoeyC moeten gaan zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.032
Ik denk dat we het tussen Orgineel, IMBA, biobeast, diaephi, golderado, weightboy en JoeyC moeten gaan zoeken.

Volgens mij gaat jet tussen Orgineel, IMBA, biobeast, diaephi, golderado, weightboy, JoeyC, Wauter, Arnodsi en Jorgyboy en ook Penose. Sowieso dat één van hen de supersaiyan is :)

Laatst bewerkt:
  • #1.034
nietes

Weightboy voorlopig

• #1.037
Aangezien ik vamiddag moet werken

arnodsi

Doet voor eerste keer meer, heeft heel vaak meegelezen en je zou dus enthousiasme verwachten. Echter denk ik dat hij een belangrijke rol gekregen heeft en zich geen houding weet aan te nemen cult/wolf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven