Volgens mij is het spel nu eigenlijk al gespeeld. Het is 6-5 en één burger mag niet meestemmen.
Degene die niet mocht meestemmen is al dood, dus 6-5.
Biobeast dan maar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het spel nu eigenlijk al gespeeld. Het is 6-5 en één burger mag niet meestemmen.
Ga er morgen nog eens goed naar kijken en de stemmingen crossmatchen zodat ik de kans op cults kan vergroten van 1/2 naar wat meer, beste zou eigenlijk zijn dat we de wolf kunnen uitschakelen.
Gaat lekker zo, we worden keihard ingemaakt.
Wel aparte keuze van de wolf trouwens deze nacht.
---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------
Kans dat we een cult pakken is in ieder geval groot nu, maar liever gewoon de wolf inderdaad.
Ik neig naar Daephi... Hij blijft wel verdacht low profile, en wat Penose zegt...
Ik denk dat we het tussen Orgineel, IMBA, biobeast, diaephi, golderado, weightboy en JoeyC moeten gaan zoeken.

Volgens mij gaat jet tussen Orgineel, IMBA, biobeast, diaephi, golderado, weightboy, JoeyC, Wauter, Arnodsi en Jorgyboy. Sowieso dat één van hen de supersaiyan is![]()

hij zit er wel nog in volgens openingspost 
bewust weggelaten?hij zit er wel nog in volgens openingspost
![]()
Hij staat gewoon in mijn post die ik heloemaal niet geëdit heb hoor. Wauter heeft hem weggehaald!