Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, en ondertussen 8 stemmen op mij ofzo waarvan misschien 4 burgers, jammer dat burgerkant altijd de volgers/ongeinteresseerden bevat...

Gaat nog altijd tussen jou en Diaephi. Ik vertrouw Diaephi voor geen meter, en ik wil Wauter ook wel volgen, daarom dat ik aan jou nog eens vraag wat je verdediging is?

Kheb geen verdediging behalve dat ik tenminste wat actief ben geweest de laatste dagen, nu de stand opeens een beetje gelijk is blijven de inactieve burgers inactief, en de inactieve cults gaan opeens posten, altijd hetzelfde met de weinig toevoegend burgers op /follow ^^

En je zal mij ook niet zien switchen naar diaphi, geloof niet dat hij het is.

Maar, mijn motto altijd na een paar dagen van slechte burgerplays, is laat de burgers maar verliezen :)

Kheb geen verdediging behalve dat ik tenminste wat actief ben geweest de laatste dagen, nu de stand opeens een beetje gelijk is blijven de inactieve burgers inactief, en de inactieve cults gaan opeens posten, altijd hetzelfde met de weinig toevoegend burgers op /follow ^^

Maar, mijn motto altijd na een paar dagen van slechte burgerplays, is laat de burgers maar verliezen :)

Dan ga ik voor Diaephi, tenzij Wauter me nog kan overtuigen dat Diaephi niet evil is.

Wauter?

Wel een flinke tjoek tjoek op gang zeg... zou bijna gaan twijfelen of wauter wel echt zo goed is als hij zich voor doet ???

Je switch op de eerste dag van walied naar penose is wel verdacht.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Ik was trouwens van plan de dief wat advies te geven, bij deze:

De sikori en cults hebben hun ballen allemaal tesamen gelegd bij de sikori zelf om het risico van een diefstal te vermijden maar hierdoor hebben we wel de kans om al hun ballen in één maal te stelen. Met wat redenatie en nalezen van de verhalen kom ik bij deze kandidaten:

Orgineel
IMBAatwork
Biobeast
Diaephi
Golderado

Sikori heeft deze eerste nacht al een dragonball kunnen stelen maar die kon jij op dat moment nog niet pakken. Al de mensen waarbij je de nachten daarna bent langsgeweest (4 personen in totaal) die op dit lijstje voorkomen mag je ook schrappen. Uit de overgebleven personen moet je dan maar een keuze maken bij wie je wilt langsgaan. Met wat geluk hebben we de sikori bij zijn ballen

Nee, weightboy kan ik inderdaad schrappen. Dus er schieten nog 5 namen over. Van die 5 namen zijn er zeker en vast al personen waarbij de dief is langsgeweest (alleen die van de 2de en 3de nacht mag hij meerekenen, die personen kan ik onmogelijk weten). Van die 5 zullen er vast nog wel geschrapt kunnen worden. En tussen die personen moet de dief dan kiezen.

Heb de hele game nog geen bal gezien. ???
Ik troost mezelf maar door lekker mijn eigen ballen door mijn hand te laten rollen :cool:

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Hoe staat het ervoor?
Wie gaat er uit?
Komt er nog een treintje op gang :angstig:

treintje was er al om mij eruit te krijgen ^^

Kom Woopy !!

Edit : ach **** it, lees het morgen wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.130
Ga aan het verhaal beginnen, nog even geduld.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Dag 4

Het dorp begint stilaan een spookdorp te worden. Steeds minder en minder huizen zijn bewoond. Maar de stemmingen moeten doorgaan!

Vandaag is er weer wat discussie, maar de Saiyans doen prima hun werk. Verschillende mensen krijgen stemmen, maar de Saiyans slagen er in geen enkele verdenking te krijgen. De burgers zitten wederom elkaar te beschuldigen.

Uiteindelijk is het Golderado die het vandaag moet bekopen. JoeyC stelt voor om, nu de burgemeester er niet meer is, de executie op zich te nemen.

Golderado wordt vastgebonden en op het plein gezet terwijl JoeyC zich klaarmaakt voor zijn aanval. Groot is de verbazing wanneer JoeyC ineens blond wordt! Weightboy springt naar voor. "JoeyC is de supersaiyan! We moeten...". Voor hij zijn zin kan afmaken, doorboort een energiestraal zijn lichaam. Het was IMBAatwork die achter Weightboy stond, die zijn kans schoon zag.
JoeyC maakt zijn aanval af en verpulvert Golderado.

De kaarten liggen nu open. Jorgyboy en Orgineel voegen zich bij JoeyC en IMBA. Penose, Diaephi en Wauter zien hun kansen slecht in. Wauter probeert JoeyC te verleiden door wat tartaar over zijn kont te smeren, maar het helpt niet. De Saiyans vallen aan, en de burgers zijn weerloos.

Dan zijn er nog de twee dieven die van het tumult gebruik maken om de laatste dragonballs te verzamelen. Het zijn Biobeast en Arnodsi. Ze vinden elkaar en zien dat ze beide één of meerdere dragonballs hebben. Het gevecht barst meteen los, maar ook hier is het Arnodsi die te onder gaat. Biobeast neemt de bal van Arnodsi en heeft nu 6 dragonballs. De zevende is niet te vinden. Nu de burgers echter allen dood zijn, is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

De dragonballs zijn een probleem voor later. Vanavond wordt er gefeest, en morgen zullen de Saiyans zich klaarmaken om naar een nieuw dorp te trekken.

De Saiyans hebben het spel gewonnen.

Jorgyboy, Orgineel en IMBA waren Saiyans.
JoeyC was de supersaiyan.
Golderado, Weightboy, Penose en Diaephi waren burgers.
Wauter was Bulma.
Arnodsi was dief.
Biobeast was Sikori.

De verklaring van de hints komt binnen een klein half uur.

Yeaaaaaaa

Jammer maar helaas

Orgineel was mijn slachtoffer voor deze nacht geweest, jorgyboy als cult had ik niet zien aankomen.

Laatst bewerkt:
Nice :thumb:

hehe

Toch wel een mooie pot. Met spelers zoals popwar waren de goede al kansloos. Eerste ronde keihard wailerd laten vallen, vond ik wel gemeen van mezelf.

Woopy, je hebt mij wel op het verkeerde spoor gezet met een zin dat niet klopte :

Bulma(Wauter) en Chaozu(ik) besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.

Ik wou wauter beschermen, dus ik moest naar het huis van wauter gaan. Maar jij zegt dat ik samen met Bulma(wauter) naar een huis zijn getrokken.... Dat klopt al niet.. En daarna zeg je dat ik Bulma verkracht, maar bulma was weg, dus hoe kan ik haar dan verkrachten?

pls respond

En jongens, dit was men eerste keer. Als ik dan een hint zie dat niet klopt, daar kan ik niets aan doen . Ik wou wauter beschermen, maar als woopy zegt dat die niet thuis was ... Dan wilt dit zeggen dat hij dief is.. Hoe kan ik dan in godsnaam samen met hem (Bulma) naar een huis zijn getrokken.

Maar soit.

Aan de cult, goed gespeeld

Laatst bewerkt:
Jammer van dit potje.

Ik doe voorlopig niet meer mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven