wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Openingsverhaal
De stemming begint vanaf vandaag officieel. De burgemeester geeft nog een laatste toespraak, en laat daarin duidelijk zijn haat voor de Saiyans blijken. Het is duidelijk dat er persoonlijke redenen zijn, maar de mensen weten niet dat hij stiekem zelf een Saiyan is!
De toespraak is voorbij en de bewoners van het dorp gaan terug over tot de orde van de dag. Er moet immers ook nog getraind worden, en sommigen moeten hun baard nog wassen.
Intussen verzamelen de Saiyans in een steegje waar geen kat komt om nog even de laatste afspraken te maken. Ze zullen zich moeten mengen onder de mensen en voor verwarring zorgen. Sikori vermeld nog even de dragonballs, maar de andere Saiyans hebben geen idee waar hij het over heeft, al hebben sommigen onder hen wel een vermoeden.
![]()

Ochtend 1
De eerste nacht sinds de stemmingen begonnen zijn, verliep rustig. De stemming van gisteren was nog niet definitief, dus is er ook nog niemand uit. Ook de supersaiyan had daardoor nog geen behoefte om reeds wraak te nemen.
oJZRqPiGkTg
Vandaag zal dat alles echter drastisch veranderen. Vanavond wordt iemand opgehangen! Dat zal ook het moment zijn waarop het dorp in duisternis gehuld wordt. De supersaiyan zal beginnen met moorden en dieven zullen vrij spel krijgen. Een enkele dief heeft allang beslist bij wie hij deze nacht zal inbreken.
De burgers gaan voorlopig terug over tot de orde van de dag. Sanca en Jimbooo gaan alvast wat sparren, terwijl Popwar probeert uit te pluizen hoe de stemmingen nu precies in zijn werk gaan en Walied zijn groentes verbouwt.
Iedereen blijft echter zeer aandachtig. Elke verdachte beweging wordt opgemerkt. Ook de gevonden dragon radar is een belangrijk gespreksonderwerp. Er staan bolletjes op de radar, maar wat willen ze zeggen? Wauter begint als een echte kenner meteen coördinaten uit te rekenen, maar zit hiermee helaas niet op het juiste spoor. Anderen klagen dat ze niet eens weten wat een dragonball is, en geven de speurtocht dan maar meteen op.
De hele dag zal er nog heftig gediscussieerd worden. Aan het eind van de dag zal blijken wie er uit moet.
Dag 1
De eerste stemming zou vandaag tot een einde komen, maar het slachtoffer was al snel duidelijk. Van zodra men gemerkt had dat Walied bloemkolen kweekt, wist men het: Walied is een Saiyan! Saiyan namen zijn volgens de traditie op de Engelse namen van groentes gebaseerd, en dan is Kauli makkelijk te linken aan cauliflower/bloemkool. Iets waar Spruit en Witloof maar beter rekening mee kunnen houden!
Walied wordt naar het dorpsplein gehaald. Er wordt een groepje vrijwilligers verzameld om de executie uit te voeren. Terwijl de vrijwilligers hun energie opladen, krijgt Walied een blinddoek en wordt hij tegen een paal gezet. Op het teken van de burgemeester lossen de burgers elk een Destructo disk af. Het lichaam van Walied wordt instant in stukken gesneden. De burgemeester maakt het af door de stukken met één laatste energiestoot te verpulveren.
Het dorpsplein loopt weer leeg. Iedereen keert terug naar zijn huis. De meesten gaan even wat eten of gaan nog een laatste training doen. Eén burger interesseerde het allemaal niet zo veel. Hij zat de hele tijd thuis zijn Japanse krant te lezen. En Vincenzio zit wat aan zijn zak te krabben.
Ook de dieven maken zich klaar voor de nacht. Zij gaan vannacht op zoek naar de mysterieuze dragonballs. Maar ook Bulma en Chaozu gaan vannacht op pad. Hopelijk loopt geen van hen de supersaiyan tegen het lijf!
De burgemeester heeft geen goed gevoel bij deze eerste moord. Hij mag de Saiyans en zijn eigen afkomst dan wel verafschuwen, toch was Kauli de enige Saiyan waar hij nog een goede band mee had. Dat net hij dan als eerste gedood diende te worden, valt hem zwaar. Hij denkt terug aan de goede momenten die hij met Kauli beleefde, en begint zich af te vragen of dit wel het juiste ding om te doen is.
Walied is dood. Hij was Kauli (de leugenaar).
Nacht 1
De nacht breekt aan. De meeste bewoners nemen hun nodige nachtrust, maar er zijn er ook een heel pak die nu pas aan de slag gaan. De nacht is het ideale moment om te moorden, stelen en bespieden.
Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.
Jimbooo heeft meer succes, of dat lijkt toch zo. Hij gluurt door het venster van een huis en ziet een blinkende bal. Voor hij hem kan grijpen, wordt hij echter zelf gegrepen. Hij wordt honderden meters ver geworpen. Wanneer hij opkijkt, ziet hij een gele gloed zijn richting komen, met daarin een schaduw. De schaduw brengt zijn handen samen. Jimbooo ziet nog een laatste flits. Er blijft niets meer van hem over.
De andere dieven hebben meer geluk. De dame heeft geen ballen meer dankzij een stille inbreker. Ook Sikori gaat aan de slag, maar hij is nog nieuw in het hele inbrekers gebeuren. Hij gaat slechts één huis binnen, maar zijn keuze was wel uitstekend. Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.
De burgemeester heeft een slapeloze nacht. Hij denkt terug aan de vele oorlogen die zijn voorvaderen op andere planeten hadden. Hij denkt aan alle onschuldige doden en het vele bloed. Dit geweldadige ras moet en zal gestopt worden!
Jimbooo is dood.
Hij was dief

Dag 2
Vandaag werd besloten een burger te verbannen waarvan ze nog helemaal niets gehoord hadden: iwj. De stemming was vrij duidelijk, dus met z'n allen gingen ze aankloppen bij Iwj. Geen antwoord. De deur werd ingebeukt, en daar lag Iwj dood in zijn bed met een Japanse krant naast hem. Dat verklaart alleszins waarom hij niet van zich liet horen.
Iwj is dood, hij was burger.
Hij was in het bezit van een dragonball, die nu naar een willekeurige speler gaat.
Verder zijn 2 spelers gestopt: Tremendes en Lm7790.
Ze waren beide burger.
Sorry jongens, kort verhaal. Morgenochtend komt er een uitgebreider verhaal.
De nacht begint NU en loopt tot morgenochtend 10u.
De dieven mogen hun 2 keuzes doorgeven of aanpassen.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.
Chaozu mag iemand kiezen die hij wil beschermen.
Bulma mag iemand begluren.
De supersaiyan mag een kill maken.

Nacht 2
Het verhaal van Chaozu
Chaozu was een speciaal kereltje. Hij beschikte over bijzondere psychische krachten, waarmee hij burgers beschermen kon. Een grote hulp voor de goede burgers, dat was hij zeker!
Wanneer de nood het hoogst was, was hij er om te beschermen. Dat deed hij de vorige nacht dan ook met veel jolijt! Zowel zijn gezelschap als de persoon waar hij naar ging kijken, waren brave mensen. Nuja, braaf... Eentje er van was wel een dief. Goed of slecht, wie zou het zeggen?
Met een kans van 50% of minder, leek het Chaozu een goed idee om zijn rol bekend te maken. Er was immers een kleine kans, die hij zelf groot vond, dat hij een stouterik kon ontmaskeren! Dat hij de volgende nacht een vogel voor de kat was en daarmee het dorp in gevaar zou brengen, was helemaal niet zo erg, vond hij. En zo begon hij Wauter dan maar te beschuldigen.
Tot zijn grote spijt, ging Wauter er niet uit. "Morgen dan maar!", sprak hij vol overtuiging.
Een nieuwe nacht brak aan, en het was weer tijd om iemand te beschermen. "Wie zou ik toch kiezen, deze nacht?", vroeg hij zich af. Na lang te denken, kwam hij tot de enige optie die echt logisch was: Deze nacht zou hij, net als vorige nacht, Wauter beschermen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De superSaiyan is echter ook niet dom. Ook hij wist intussen de identiteit van onze kleine beschermer, dus hij wist wat hem te doen stond deze nacht. Nog voor Chaozu bij Wauter kon aanbellen, werd hij aangevallen door de blonde dreiging.
Een kort gevecht volgde, maar Chaozu wist al snel dat hij niet tegen deze Saiyan opgewassen was. Hij maakte dan maar zijn laatste beslissing: hij zou zichzelf opblazen! Hij ging op een steen liggen, en hij zei BOEM! De supersaiyan stond erbij en hij keek er naar. Okay, dat was makkelijk!
Chaozu is dood.
Het was Popwar
Hij had een dragonball. Deze zal zo snel mogelijk naar de speler van zijn keuze gaan.
Bulma had deze nacht geen gezelschap, dus ging ze dan maar op haar eentje een burger gaan bespieden. Deze burger was wel thuis, maar er was niets bijzonders te zien. Of toch? De burger was naar een natuurdocumentaire voor volwassenen aan het kijken en begon zich uit te kleden. Een vreemd litteken boven zijn anus was nu duidelijk zichtbaar! Bingo!
return (vote == null) ? true : undefined;
Ook de dieven gingen weer aan de slag. Eén van de dieven had niet zo'n succesvolle nacht. Als eerste ging hij het huis van Iwj binnen. Die HAD een dragonball, maar na zijn dood was die naar een andere inwoner gegaan. Geen succes hier dus. Als tweede ging hij het huisje van Weightboy even bezoeken. Daar liep hij een andere dief tegen het lijf! Ze zochten dan maar samen naar een dragonball, maar er was niets te vinden. Terwijl deze twee dieven in het huis van Weightboy zaten, zag een andere dief zijn kans schoon om het huisje van onze onsuccesvolle dief binnen te dringen en diens eerder gestolen dragonball mee te nemen! De tweede dief in het huisje van Weightboy ging daarna ook nog even bij Vincenzio op bezoek. Vincenzio zal niet meer aan zijn zak krabben!
Intussen zit de burgemeester nog steeds met zijn tweestrijd. Hij haat de Saiyans vanwege hun verleden, maar misschien zijn deze jongens zo slecht nog niet? Hij bedenkt of er geen andere oplossing voor het probleem te vinden is. Met alle doden van de afgelopen dagen, is de huidige oplossing misschien toch niet de beste.
Wat ik hiermee wou aangeven, was dat mensen die de afgelopen ronde niet gestemd hadden ("vote" is gelijk aan "niets") goed (true) waren. Degenen die wel gestemd hadden, waren dus undefined (goed of slecht).
Dag 3
De burgemeester van dit dorp had een bijzonder geheim. Hij was de aanvoerder van de stemmingen tegen de Saiyans, maar stiekem was hij er zelf een. Daarom besloot de spelleider om iets speciaals te doen met deze rol. De burgemeester zou tijdens het spel geconfronteerd worden met zijn tweestrijd. Het karakter zou evolueren en mogelijk een grote wending aan het verhaal geven.
Maar toen besloot de burgemeester dat een van zijn onderdanen toch best irritant was, dus verliet hij het dorp om nooit meer terug te keren. Onderweg viel hij in een ravijn.
De burgemeester is dood.
Het was Punjab.
De burgers gingen nog even het huisje van Iwj checken, omdat de slechte geur er bleef hangen desondanks dat het lijk allang weggehaald was. Ze vonden Vincenzio onder zijn bed, ook dood, en met een dildo in zijn aars.
Vincenzio is dood.
Hij was burger.![]()
Gaat lekker snel zo.
De nacht begint NU en loopt tot morgenochtend 10u.
De dieven mogen hun 2 keuzes doorgeven of aanpassen.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.
Bulma mag iemand begluren.
De supersaiyan mag een kill maken.
De hint was ook dubbel. De 4 star dragonball was de bal die voor Goku het meeste waarde had. Hij had hem gekregen van zijn overleden opa, en heeft hem in de rustige periodes ook steeds in zijn bezit gehad. Toen Gohan er kwam, werd de 4 star dragonball op diens hoedje gezet. Goku is een Saiyan. Speler 4 (orgineel) is een Saiyan.Nacht 3
Het bewonersaantal van het dorp slinkt snel. Het einde moet nu wel nabij zijn.
De dieven zal het worst wezen. Zij gaan weer op pad.
Sanca sluipt naar zijn eerste slachtoffer: Stefanovich. Hij kijkt het huisje binnen, en ziet een glimmende kop. De bewoner zit in een diepe meditatie. Sanca besluit het toch te proberen en glipt het huis binnen langs het raam. Stefanovich, in zijn opperste concentratie, merkt het echter meteen. Hij opent zijn ogen en ziet Sanca. Hij lacht. Hij was al van plan om Sanca binnenkort een kopje kleiner te maken, en nu staat die gewoon in zijn woonkamer.
Stefanovich heeft zijn energie door middel van zijn meditatie reeds helemaal opgeladen, en kan het dus snel afmaken.
![]()
Het dorp telt een dief minder...
Stefanovich heeft de kracht van zijn aanval zwaar onderschat. Van zijn eigen huis blijft geen steen meer over, en hij heeft nog amper de kracht om te bewegen. Hij wordt naar het leegstaande huis van de burgemeester gedragen om daar uit te rusten. Hij zal de komende dag geen stem kunnen uitbrengen.
Ook de supersaiyan heeft dit spectakel niet gemist. Hij heeft de verwoestende kracht van Stefanovich gezien, en besluit dat dit een gevaarlijke tegenstander kan zijn. Wanneer iedereen vertrokken is, sluipt hij het huis waar Stefanovich rust in, en doodt hij hem met een simpele klap. Van deze dreiging zal hij geen last meer hebben.
Er zijn er echter wel meer die elkaar in het vizier hadden. Bulma ging de dief begluren die bij haar wou inbreken. Bulma geeft haar dragonball, die ze van Iwj gekregen had, dan maar aan hem in ruil voor een lekkere beurt. Ze smeert haar kontgaatje in met veel tartaar, en zo gaan ze er enkele uren tegenaan.
De cults besluiten deze nacht een en ander samen te leggen. Twee cults waren in het bezit van een dragonball, en schenken deze graag aan hun dief, Sikori. Sikori heeft nu 5 dragonballs in zijn bezit!
Sanca is dood.
Hij was een dief.
Hij had eerder een dragonball gestolen. Deze gaat in de loop van de dag naar een speler van zijn keuze.
Stefanovich is dood.
Hij was Tenshinhan.
De stemming begint NU. Eerder uitgebrachte stemmen tellen niet mee.
De dieven mogen vanaf dit moment hun 2 keuzes voor de nacht maken en eventueel aanpassen tot morgenochtend 10u.
Vijf dragonballs voor Sikori nu. Gaat goed, maar die laatste 2 nog vinden kan lastig zijn.
Heb hem genoteerd."
Deze oplossing was net iets te plausibel, en ik wou op dit moment van het spel de burgers niet naar een medeburger sturen door middel van een hint waar ze 100% zeker van dachten te zijn, dus dat heb ik dan toch maar eventjes gemeld in het topic 

Woopy, je hebt mij wel op het verkeerde spoor gezet met een zin dat niet klopte :
Bulma(Wauter) en Chaozu(ik) besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.
Ik wou wauter beschermen, dus ik moest naar het huis van wauter gaan. Maar jij zegt dat ik samen met Bulma(wauter) naar een huis zijn getrokken.... Dat klopt al niet.. En daarna zeg je dat ik Bulma verkracht, maar bulma was weg, dus hoe kan ik haar dan verkrachten?
pls respond
Woopy, je hebt mij wel op het verkeerde spoor gezet met een zin dat niet klopte :
Bulma(Wauter) en Chaozu(ik) besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.
Ik wou wauter beschermen, dus ik moest naar het huis van wauter gaan. Maar jij zegt dat ik samen met Bulma(wauter) naar een huis zijn getrokken.... Dat klopt al niet.. En daarna zeg je dat ik Bulma verkracht, maar bulma was weg, dus hoe kan ik haar dan verkrachten?
pls respond
Het huis van de dief waar jullie naartoe gingen, was leeg. Als je die dief dus had willen beschermen, stond je daar een leeg huis te beschermen terwijl de dief nog steeds gedood kon worden.
pls respond
Jammer maar helaas
Orgineel was mijn slachtoffer voor deze nacht geweest, jorgyboy als cult had ik niet zien aankomen.

hehe
Toch wel een mooie pot. Met spelers zoals popwar waren de goede al kansloos. Eerste ronde keihard wailerd laten vallen, vond ik wel gemeen van mezelf.

Was niet fout.
Je wou Wauter beschermen, dus beschermde je hem ook, en niet zijn leegstaande huis. Zou een beetje absurd zijnHet huis van de dief waar jullie naartoe gingen, was leeg. Als je die dief dus had willen beschermen, stond je daar een leeg huis te beschermen terwijl de dief nog steeds gedood kon worden.
Staat ook in mijn hint-verklaringen![]()
Ik hoop dat je snel een nieuwe maaktEn het feit dat ik wauter voor een 2e keer wou beschermen was dat ik had gehoopt dat er een tip zou vallen over hem..
Mss was het niet slim om mijn rol te verklappen, maar niemand snapte men hints die vrij duidelijk waren als je logisch nadacht.
)
Ja maar woopy, in de rollen verklaring staat duidelijk dat er een krachtveld rond zijn huis word gezet en niet rond de persoon...
Deze bewoner krijgt dan een krachtveld rond zijn huis
Die zin gaat er natuurlijk van uit dat de bewoner gewoon thuis blijft. Maar als de bewoner gaat stappen, heeft hij weinig aan een krachtveld rond zijn huis.
Voor de cults was dit inderdaad een grappig potje ja.
1 jager die zichzelf verlult voor niks
3 burgers eruit door opgeven of inactief
en dan nog een burgermeester die opgeeft en niet echt top speelt.
Ikzelf heb ook weinig gebracht, dus daarom stop ik er een tijd mee want dit heeft weinig zin.

Oja, een Pokemon spel hosten, zit er bij deze dus niet meer in. Dan krijg je weer 70% deelnemers die klagen dat ze helemaal niets van Pokemon kennen en zo niet goed kunnen meespelen, ook al is reeds 2 weken op voorhand het thema bekend.
Ga ik dus niet aan beginnen om mezelf de frustraties te besparen. Mocht iemand anders zich geroepen voelen, speel ik graag mee.