XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja ok, da's waar, maar je moet ook wat flexibel kunnen denken hierin :) Die zin gaat er natuurlijk van uit dat de bewoner gewoon thuis blijft. Maar als de bewoner gaat stappen, heeft hij weinig aan een krachtveld rond zijn huis.

Punt blijft: ik kan er inkomen dat je op het verkeerde spoor zat hierdoor, maar dan was Wauter nog steeds een dief. Uit verhalen was af te leiden dat er nog 2 goede dieven en 1 slechte was. Je had een kans van 1 op 3 dag Wauter slecht was, maar dan was hij nog niet eens de hoofd-slechterik. De rol die jij had, was echter een heel belangrijke rol voor de burgers. Van zodra jij er uit was, had de supersaiyan vrij spel in zijn kills. De meesten zullen het ermee eens zijn dat jouw rol verklappen om er 1 slechterik uit te krijgen dus niet de beste zet was. Maar dat zijn dingen die je leert naarmate je meer spelletjes speelt :)

Ja, moest je het er wel bij zetten, zo kan je over elke regel flexibel denken.

Nja, ik wist niet dat het zo een belangrijke rol was. Dus zal ik zeker volgende keer anders spelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
En epic, die hints die nu vrij simpel lijken maar toch helemaal verkeerd gingen :roflol:

Ik heb me echt waar krom gelachen om de vergezochte en ingewikkelde oplossingen die voor simpele hints verzonnen werden :roflol:

Gisteren was toch wel het hoogtepunt, met die 4 star dragon ball.
Wat ik wou zeggen: speler 4 heeft een bal
Oplossingen die ik las:
- afbeelding van de bal over de eerdere afbeelding van de radar leggen
- die bal werd gestolen door garlick jr, dus knoflook is de oplossing!
- de bal werd opgegeten door een dinosaurus, dus daar iets mee
- ... :roflol:

Die tekeningen op die radar en het uitrekenen van allerlei getallen met coördinaten enzo waren ook geweldig :roflol: Ik had verwacht dat die hint makkelijk gevonden zou worden, wat ook mocht. De locatie van die ballen zou immers na de eerste nacht dan helemaal overhoop gegooid worden, of verschillende dieven zouden in hetzelfde huis staan. Maar enkel Wauter (of misschien nog mensen die zwegen) hadden het gevonden :D

Ja, moest je het er wel bij zetten, zo kan je over elke regel flexibel denken.

Nja, ik wist niet dat het zo een belangrijke rol was. Dus zal ik zeker volgende keer anders spelen.

Dat noemt men logisch redeneren, jij zou dan als jager een krachtveld rond mijn huis leggen en ik ben niet thuis maar toch beschermt? Daarom heb ik je een aantal keer geprobeerd te hinten om nog eens te rollen te lezen zodat je kon zien dat er meerdere rollen waren die niet thuis konden zijn maar ik mocht niet natuurlijk niet te fel doen aangezien ik als bulma wel wat kan betekenen voor de burgers.

Ik vond die garlick en dinosaur --> biobeast ook wel goed gevonden :roflol:

Wow erg teleurgesteld van deze spel. Van de medespelers dan.
Ik heb al tientallen keren gezegd waarom ik zondag inactief was: omdat het spel verdomme maandag ging beginnen.
Erg jammer dat jullie mij daar op constant verwijten. Ik ging zeker niet inactief zijn want ik had er echt zin omdat ik het dbz thema geweldig vond.

Ook zeer onbegrijpelijk dat jorgyboy die hint zomaar voor de burgers oploste en sommige cults op mij stemden.
Enige die deftig speelde was biobeast.

Erg jammer dit.

Ik heb me echt waar krom gelachen om de vergezochte en ingewikkelde oplossingen die voor simpele hints verzonnen werden :roflol:

Oplossingen die ik las:

Die tekeningen op die radar en het uitrekenen van allerlei getallen met coördinaten enzo waren ook geweldig :roflol: Ik had verwacht dat die hint makkelijk gevonden zou worden, wat ook mocht. De locatie van die ballen zou immers na de eerste nacht dan helemaal overhoop gegooid worden, of verschillende dieven zouden in hetzelfde huis staan. Maar enkel Wauter (of misschien nog mensen die zwegen) hadden het gevonden :D

Ik hou wel van coderingen enzo (is wel gebleken uit mijn eigen game) maar jou kennende zocht ik het natuurlijk weer veel te ver. Mijn vermoeden was dan juist na je hint en toen begon ik gewoon te kijken naar verbanden tussen de locaties want ik wist dat het sowieso iets met de spelerslijst zou te maken hebben en toen viel me op dat alle dragonballs op evenvakjes lagen qua locaties. Handig was toen ook dat de hint she got balls er was dus ik kon het min of meer verifiëren op juistheid.

Oplossingen die ik las:

Oeps :o

Trouwens biobeast, jij had met je eerste poging al direct succes. Je hebt wrs gewoon iemand van de personen genomen die ik had voorgesteld als slachtoffers voor de dieven?

Dat noemt men logisch redeneren, jij zou dan als jager een krachtveld rond mijn huis leggen en ik ben niet thuis maar toch beschermt? Daarom heb ik je een aantal keer geprobeerd te hinten om nog eens te rollen te lezen zodat je kon zien dat er meerdere rollen waren die niet thuis konden zijn maar ik mocht niet natuurlijk niet te fel doen aangezien ik als bulma wel wat kan betekenen voor de burgers.

Ieder zijn mening Wauter, zo kan je naar veel oplossingen zoeken wat er dan zou gebeuren... Dan klink het logischer als iemand zijn huis(met krachtveld) verlaat dat die persoon geen krachtveld rond zich heeft.. Denk je niet:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.171
Biobeast vond ik ook erg goed spelen :)

Biobeast, Jorgyboy en JoeyC krijgen wat mij betreft de podiumplaatsen in dit spel.

En nogmaals excuses aan Wallied, vond het behoorlijk rot voor je :o

Ieder zijn mening Wauter, zo kan je naar veel oplossingen zoeken wat er dan zou gebeuren... Dan klink het logischer als iemand zijn huis(met krachtveld) verlaat dat die persoon geen krachtveld rond zich heeft.. Denk je niet:)

Voornaamste doel is dat je personen beschermt maar ik vergeef het je als nieuweling. Kan ik me voorstellen dat niet alles even logisch lijkt.

ok gewonnen dus :o

vond het leuk spel, goed georganiseerd woopy. ik zat er in het begin wel beetje mee hoe ik de supersaiyan rol zou gaan spelen, eerder in maffiaspel van robg ook eens wolf geweest. toen beetje ervaring opgedaan

zag op de eerste dag echt een duidelijke hint, maar wist niet of die goed was. maar zeker wel overtuigend. die ging naar wallied, ik had geen idee wat zijn rol was. maar als ik in het begin mn best zou doen creeer ik toch wat waardigheid. mijn geluk en ongeluk dat hij kaoli was. had zeker nut gehad in het spel mocht hij blijven, maar in dit geval zorgde hij ervoor dat ik een goed argument had. ik had immers de hint als eerste aangedragen, jorgy loste hem vervolgens mee op.

ik lette een beetje op de steun die ik kreeg. ik ben geen een keer genoemd tot vandaag (weightboy en wauter) tot vandaag dus geen idee wie echt bij me hoorde en wie niet.

op dag 1 duidelijk dat jimboo tegen de saiyans was. no offense jim, maar jij bent heel direct in je opmerkingen, en ik wist vrijwel zeker aan je speelstijl e.d. af te leiden dat je goed was. je was dief dus mooie kill voor mij.

daarna stemmen, weer geen idee, gewoon op de gok hopend dat er wat volgde, biobeast zag ik al beetje als cult. ik dacht eerst wauter ook, omdat die me redelijk wat steun gaf en semi hints op losde.

ik ging voor popwar, gewoon omdat hij zo dom was te noemen wat zijn rol was, jager. hem killen geeft mij vrijheid de rest van het spel, zo geschied..

dag erna werd gevraagd of er tijdig kon worden doorgegeven zodat verhaal van de ochtend savonds kon komen, ik was echt de hele avond druk geweest en was nog aan het bijlezen hoe en wat. had pm van woopy of ik het al wist. stefanovich stond al op mijn lijstje van goede spelers, ondanks dat hij weinig deed. bleek de tenshinhan te zijn, wederom mooie kill, en leuk dat hij sanca pakte

voor vandaag wou ik weightboy killen, ik had al door dat we gingen winnen als we bij stemming en nacht juist handelde, hij noemde mij direct als bad guy, dat doet een cult niet, hij was een safe hit.

de hint met broly kon ik zowel herleiden naar bio beast (bio broly zoek maar eens op) en naar mezelf, had dit woopy in pm gestuurd en wou dit natuurlijk niet delen want dacht dat bio aan mijn kant stond. noemde daarom golderado, want golden broly, kon best goed overkomen toch?

vondt het leuk spel maar wel jammer dat er speler stopten tussendoor en gingen klagen, doe naderhand de nadelen even noemen zodat dat bij het volgende spel mee kan worden genomen, of doe het voor de start maar niet tijdens

toch wel lol gehad, hier en daar gegokt, paar keer geluk gehad.

tnx guys!

Was een goeie pot weer, Dankje Woopy voor t organiseren!

@wauter, jep ik wou je theorie testen en als die klopte vanuit daar zelf op de radar de theorie bedenken.

@walied, ik heb hem nog gepmd paar keer haha, vond t wel lullig en t had uiteindelijk nog penose kunnen worden vanwege leugenaarstem, maar mogelijk waren een paar dan wel duidelijk cult geworden.

Wow erg teleurgesteld van deze spel. Van de medespelers dan.
Ik heb al tientallen keren gezegd waarom ik zondag inactief was: omdat het spel verdomme maandag ging beginnen.
Erg jammer dat jullie mij daar op constant verwijten. Ik ging zeker niet inactief zijn want ik had er echt zin omdat ik het dbz thema geweldig vond.

Ook zeer onbegrijpelijk dat jorgyboy die hint zomaar voor de burgers oploste en sommige cults op mij stemden.
Enige die deftig speelde was biobeast.

Erg jammer dit.

Sorry gast. was ook uit tactisch oogpunt dat ik je liet vallen. Als de cults je de eerste ronde beschermen en je was er als nog uitgegaan lagen alle kaarten op tafel. Nu kon ik tenminste zeggen dat ik ook op je gestemd had.
Welke idiote cult stemt er nou op de leugenaar...

Was een leuke pot woopy.
Vond het ook erg leuk dat JoeyC goed actief meespeelde als wolf zijnde.

Dacht laatste avond idd nog, als imba en orgineel cult zijn, is het wel weer erg typisch, biobeast was me nog niet eens opgevallen dat hij meedeed :D

Reden dat ik laatste paar potjes over heb geslagen is doordat deelnemers altijd half afhaken als ze burger blijken te zijn, is nog niets aan veranderd zo te zien, enige die wat actief waren, waren wauter en weightboy.

Leuk spel verder, ik denk niet dat mensen echt moeite hadden met het onderwerp van het spel, maar dat gewoon als excuus gebruikten om niet meer mee te doen omdat hun rol niet beviel.

Dacht laatste avond idd nog, als imba en orgineel cult zijn, is het wel weer erg typisch, biobeast was me nog niet eens opgevallen dat hij meedeed :D

Reden dat ik laatste paar potjes over heb geslagen is doordat deelnemers altijd half afhaken als ze burger blijken te zijn, is nog niets aan veranderd zo te zien, enige die wat actief waren, waren wauter en weightboy.

Leuk spel verder, ik denk niet dat mensen echt moeite hadden met het onderwerp van het spel, maar dat gewoon als excuus gebruikten om niet meer mee te doen omdat hun rol niet beviel.

Mijn excuses dat je eruit ging, hint klonkt wel vrij aannemelijk maar ik kreeg een raar voorgevoel toen je vijf minuten voor het einde nog iets zei in de richting van "de burgers volgen maar weer gewoon simpel".

Bedankt voor het organiseren Woopy, word gewaardeerd, ondanks de paar afzeggingen

Ik dacht vanaf dag 1 dat Wauter slecht was wegens zijn 'beschuldiging' naar mij die ik geen steek vond houden, de 2de dag stemde ik ook nog op hem maar toen ik hem in de loop van het spel in een facebook status van hem zag vragen achter die computercode ging ik ervan uit dat hij gewoon goed was en gaf ik hem nog zelfs mijn dragonball toen ik vermoord werd, zo zie je maar hoe het kan keren :P

Ik had nooit gedacht dat joeyc de wolf was, well played !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven