ok gewonnen dus
vond het leuk spel, goed georganiseerd woopy. ik zat er in het begin wel beetje mee hoe ik de supersaiyan rol zou gaan spelen, eerder in maffiaspel van robg ook eens wolf geweest. toen beetje ervaring opgedaan
zag op de eerste dag echt een duidelijke hint, maar wist niet of die goed was. maar zeker wel overtuigend. die ging naar wallied, ik had geen idee wat zijn rol was. maar als ik in het begin mn best zou doen creeer ik toch wat waardigheid. mijn geluk en ongeluk dat hij kaoli was. had zeker nut gehad in het spel mocht hij blijven, maar in dit geval zorgde hij ervoor dat ik een goed argument had. ik had immers de hint als eerste aangedragen, jorgy loste hem vervolgens mee op.
ik lette een beetje op de steun die ik kreeg. ik ben geen een keer genoemd tot vandaag (weightboy en wauter) tot vandaag dus geen idee wie echt bij me hoorde en wie niet.
op dag 1 duidelijk dat jimboo tegen de saiyans was. no offense jim, maar jij bent heel direct in je opmerkingen, en ik wist vrijwel zeker aan je speelstijl e.d. af te leiden dat je goed was. je was dief dus mooie kill voor mij.
daarna stemmen, weer geen idee, gewoon op de gok hopend dat er wat volgde, biobeast zag ik al beetje als cult. ik dacht eerst wauter ook, omdat die me redelijk wat steun gaf en semi hints op losde.
ik ging voor popwar, gewoon omdat hij zo dom was te noemen wat zijn rol was, jager. hem killen geeft mij vrijheid de rest van het spel, zo geschied..
dag erna werd gevraagd of er tijdig kon worden doorgegeven zodat verhaal van de ochtend savonds kon komen, ik was echt de hele avond druk geweest en was nog aan het bijlezen hoe en wat. had pm van woopy of ik het al wist. stefanovich stond al op mijn lijstje van goede spelers, ondanks dat hij weinig deed. bleek de tenshinhan te zijn, wederom mooie kill, en leuk dat hij sanca pakte
voor vandaag wou ik weightboy killen, ik had al door dat we gingen winnen als we bij stemming en nacht juist handelde, hij noemde mij direct als bad guy, dat doet een cult niet, hij was een safe hit.
de hint met broly kon ik zowel herleiden naar bio beast (bio broly zoek maar eens op) en naar mezelf, had dit woopy in pm gestuurd en wou dit natuurlijk niet delen want dacht dat bio aan mijn kant stond. noemde daarom golderado, want golden broly, kon best goed overkomen toch?
vondt het leuk spel maar wel jammer dat er speler stopten tussendoor en gingen klagen, doe naderhand de nadelen even noemen zodat dat bij het volgende spel mee kan worden genomen, of doe het voor de start maar niet tijdens
toch wel lol gehad, hier en daar gegokt, paar keer geluk gehad.
tnx guys!