Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand wilt 'gewoon' burger zijn..

Lijkt me misschien het beste om even te stoppen met het WW-game. Of we spelen het enkel nog met die paar mensen die het wel actief spelen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Bedankt voor het organiseren Woopy, word gewaardeerd, ondanks de paar afzeggingen

Ik dacht vanaf dag 1 dat Wauter slecht was wegens zijn 'beschuldiging' naar mij die ik geen steek vond houden, de 2de dag stemde ik ook nog op hem maar toen ik hem in de loop van het spel in een facebook status van hem zag vragen achter die computercode ging ik ervan uit dat hij gewoon goed was en gaf ik hem nog zelfs mijn dragonball toen ik vermoord werd, zo zie je maar hoe het kan keren :P

Ik had nooit gedacht dat joeyc de wolf was, well played !

Eigenlijk had jij wel kunnen weten dat Wauter Bulma was :)
Je ging in de nacht waarin Chaozu met Bulma meeging Wauter en Tremendes bestelen, terwijl Bulma in jouw huis zat. Je kon toen weten dat Bulma Wauter of Tremendes was. De volgende dag ging Tremendes er uit en die was burger :)

Nu vergeet ik eigenlijk nog het belangrijkste van allemaal te zeggen. Bedankt Woopy voor de leuke game! Je schrijft leuke verhalen en heb goed gelachen met het stukje met de tartaar, al de mensen maar zoeken wat het was :roflol: Tof dat je wat moeite in het spel steekt en altijd nieuwe speelelementen bedenkt.

@sanca, het tussenspel tussen ons begon doordat jij vanuit het niets op mij stemde. Daarom dacht ik dat je je cultrol oorspronkelijk minder save speelde en besloot ik je te controleren die nacht. Toen was het duidelijk dat jij de dief was en ging je nog eens serieus door op mij de volgende dag, was het nog ff close of ik lag eruit.

• #1.184
Nu vergeet ik eigenlijk nog het belangrijkste van allemaal te zeggen. Bedankt Woopy voor de leuke game! Je schrijft leuke verhalen en heb goed gelachen met het stukje met de tartaar, al de mensen maar zoeken wat het was :roflol: Tof dat je wat moeite in het spel steekt en altijd nieuwe speelelementen bedenkt.

@sanca, het tussenspel tussen ons begon doordat jij vanuit het niets op mij stemde. Daarom dacht ik dat je je cultrol oorspronkelijk minder save speelde en besloot ik je te controleren die nacht. Toen was het duidelijk dat jij de dief was en ging je nog eens serieus door op mij de volgende dag, was het nog ff close of ik lag eruit.

Als je mij niet meetelt, heb jij meer dan twee keer zoveel posts als de tweede meest actieve poster :roflol: Als je me wel meetelt (dan ben ik die tweede), dan scheelt het ook niet veel :o

Als je mij niet meetelt, heb jij meer dan twee keer zoveel posts als de tweede meest actieve poster :roflol: Als je me wel meetelt (dan ben ik die tweede), dan scheelt het ook niet veel :o

Geen achievement behaald? :o Ach, het is niet dat ik zever en het topic vervuil ofzo.

Oja, een Pokemon spel hosten, zit er bij deze dus niet meer in. Dan krijg je weer 70% deelnemers die klagen dat ze helemaal niets van Pokemon kennen en zo niet goed kunnen meespelen, ook al is reeds 2 weken op voorhand het thema bekend.
Ga ik dus niet aan beginnen om mezelf de frustraties te besparen. Mocht iemand anders zich geroepen voelen, speel ik graag mee.

:sad:

GVD baal ik goed van

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Wow erg teleurgesteld van deze spel. Van de medespelers dan.
Ik heb al tientallen keren gezegd waarom ik zondag inactief was: omdat het spel verdomme maandag ging beginnen.
Erg jammer dat jullie mij daar op constant verwijten. Ik ging zeker niet inactief zijn want ik had er echt zin omdat ik het dbz thema geweldig vond.

Ook zeer onbegrijpelijk dat jorgyboy die hint zomaar voor de burgers oploste en sommige cults op mij stemden.
Enige die deftig speelde was biobeast.

Erg jammer dit.

Kan gebeuren bro, volgende game beter

ik had eigelijk echt verwacht dat wauter ook wel cult kon zijn :p totdat hij mij op gegeven moment ook ergens noemde dat ik mogelijk slecht kon zijn, toen kwam er wat twijfel,

volgend spel ga ik denk ik moeten skippen, komen heel wat deadlines aan met school

Iemand anders mag het ook hosten he. Wil eventueel wel meehelpen met het verder uit te denken, maar het hosten is voor iemand anders :)

Ja ik zat er aan te denken om misschien in de kerstvakantie ook zoiets te gaan doen, maar ik kan dus echt 0.0 verhalen schrijven :'(

Was erg leuk om mee te lezen jongens. Balen dat ik met mijn rol snachts actief moest zijn maar dit niet kon doen. Vandaar de uitschrijving.

Goed gespeeld

ik had eigelijk echt verwacht dat wauter ook wel cult kon zijn :p totdat hij mij op gegeven moment ook ergens noemde dat ik mogelijk slecht kon zijn, toen kwam er wat twijfel,

volgend spel ga ik denk ik moeten skippen, komen heel wat deadlines aan met school

Ik wist dat het kantje ging zijn dus op het einde toe heb ik maar wat meer risico genomen. Tijdens het spel mag ik natuurlijk ook nooit echt duidelijk goed blijken dus daar probeer ik wel wat voor te zorgen. Saiyans hadden me achteraf gezien eigenlijk wel vrij mogelijk op de tweede dag eruit kunnen spelen. Kantje boordje toen:D

Nee man, was zo duidelijk als wat toen volgens mij Punjab er uit gestemd werd mede door Wauter.
Daarom zette ik dat nog even neer dat ik wel wist wie er uit zou gaan.
Vond het al zo vreemd dat je niet voor Wauter ging.

Nee man, was zo duidelijk als wat toen volgens mij Punjab er uit gestemd werd mede door Wauter.

Heb het al eens gezegd maar een ongeschreven regel zegt dat wolven voor minder actieve spelers gaan (tenzij de jager zich natuurlijk open en bloot geeft, die kans zou ik ook niet laten liggen) Als je er de actieve spelers direct uitspeelt valt het spel wat stil na een aantal dagen. Was ff spannend toen in het verhaal ook stond dat de burgemeester een burger irritant vond.

Heb het al eens gezegd maar een ongeschreven regel zegt dat wolven voor minder actieve spelers gaan (tenzij de jager zich natuurlijk open en bloot geeft, die kans zou ik ook niet laten liggen) Als je er de actieve spelers direct uitspeelt valt het spel wat stil na een aantal dagen. Was ff spannend toen in het verhaal ook stond dat de burgemeester een burger irritant vond.

Inderdaad, dat was ook een mooie :roflol:

ja oke maar ik wist natuurlijk niet wie er bij me hoort he, kan netzogoed 2 burgers zijn die elkaar beschuldigen. en wauter die steunde me wel dus ik dacht laat hem nog maar ff blijven :p

Dat was inderdaad de hint waar ik op doelde, die was zo overduidelijk dat ik dacht : Bye bye Wauter :hello:

• #1.199
Er stond "onderdaan", en dat waren imo alle bewoners van het dorp, inclusief Saiyans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven