XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begin is wel wat traag (van Z, ik heb Dragon Ball na de eerste 5 afleveringen geskippt, te saai) maar de eerste van DBZ zijn ook enigszins traag maar echt geweldige humor :roflol:

Het begin is wel wat traag (van Z, ik heb Dragon Ball na de eerste 5 afleveringen geskippt, te saai) maar de eerste van DBZ zijn ook enigszins traag maar echt geweldige humor :roflol:

Dan heb jij naruto nog niet gezien. Dat komt pas traag op gang en veel fillers. :p
Maar zijn beide topseries.

[Link niet meer beschikbaar]

t*ring, dat zijn er nog al wat.

Bij dragonball beginnen en GT als laatst?

Oei, totaal niet gemerkt dat er een nieuwe forumgame start :D. Jammer dat ik van 22-26 november weer enkele dagen in het buitenland ben waardoor ik niet mee kan doen :(.

Grote kans dat je er dan al uitligt. Maar ik zou het inderdaad ook niet gokken, vorige game heb je ons lelijk in de kou laten staan. :mad:

Maar er begint er eerder ook al eentje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/dbb-weekend-353007/

:mad:

Ik ga mijn vriendin bezoeken die op Erasmus is, dus dan ga ik daar niet echt de tijd/behoefte voor hebben :p. Alleszins niet om actief genoeg mee te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven