Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet wel meevallen hoor.
Geloof dat die shit er al 20 jaar is.
Heb het alleen nooit gekeken.
Het begin is wel wat traag (van Z, ik heb Dragon Ball na de eerste 5 afleveringen geskippt, te saai) maar de eerste van DBZ zijn ook enigszins traag maar echt geweldige humor![]()

Ik schaam mezelf soms wel, sinds maart gewoon 4x dbz plus gt gezien. Vergeef me, Kep 2,5 treinuren per dag op zijn minst![]()

t*ring, dat zijn er nog al wat.
Bij dragonball beginnen en GT als laatst?
t*ring, dat zijn er nog al wat.
Bij dragonball beginnen en GT als laatst?
Je gaat ferm je best mogen doen als je alles wilt ingehaald hebben tegen dat het nieuwe spel start.

Laatste keer dat ik serie keek redde ik de 6 -8 uur gemiddld per dag![]()

Grote kans dat je er dan al uitligt. Maar ik zou het inderdaad ook niet gokken, vorige game heb je ons lelijk in de kou laten staan.Oei, totaal niet gemerkt dat er een nieuwe forumgame start. Jammer dat ik van 22-26 november weer enkele dagen in het buitenland ben waardoor ik niet mee kan doen
.

Grote kans dat je er dan al uitligt. Maar ik zou het inderdaad ook niet gokken, vorige game heb je ons lelijk in de kou laten staan.
Maar er begint er eerder ook al eentje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/dbb-weekend-353007/

. Alleszins niet om actief genoeg mee te spelen.